Elettiin -80 luvun alkua ja puutteellista opiskelijaelämää yliopiston ahjossa kihlattuni Sarin kanssa Hoasin perheasunnossa Itä-Pasilassa. Sari oli silloin 19 vuotias naisenalku, hyvin kiihkeä ja tykkäsi spermasta niin sisäisesti kuin ulkoisestikin.
Vaikkei rahaa liioin ollutkaan, mutta pukeentumiseen hän panosti ja suosi nahkahameita ja saappaita, kuten turkkeja joita enää ei näe naisten yllä.
Hän omasi erittäin vilkkaan mielikuvituksen joka säihkyi myös sänkyleikeissä, mikään outo ei ollut hänelle vierasta, maalaispoikana itselleni niissä oli välillä sulattelemista.
Kerran talvi-iltojen lukemisena meillä oli Jallu -lehti jossa puhuttiin ilotyttöroolista avioelämässä ja sen toteutuksesta. Avioparin rouva oli pukeentunut maksulliseksi ja lähtenyt vieraan miehen mukaan ravintolasta, hotellihuoneessa hän oli anatanut rahan edessä sitten kaikkensa eli venynyt yli sietorajansa. Sariin juttu kolahti ja naidessa minun piti keksiä hänelle asian tiimoilta oma seikkailu, puheenlahjat olivat jo silloin hyvät ja siitä kehkeytyi myöhemmin ammatti kaupallisella puolella.
Seuraavana päivänä kirpeässä pakkassäässä pikkurouvani oli keskustassa asioilla, yhä täpinöissään illallisesta jutustamme, vahvassa meikissä ja nahkahame ja turkislinjalla. Mikonkadulla taksin takapenkiltä oli kuulunut miehenääni joka kyseli jotain Vermosta ja hevosiin liittyvästä, mutta siihen Sari ei ollut osannut sanoa mitään. Vermo oli kiinni, mutta herra tarjosi kyytiä rouvalleni Pasilaan ostoksineen päivineen. Kyyti kelpasi, sillä mies oli iloinen ja nauravainen, vaikka jo keski-ikäinen Stockalla oli otettu kahvit konjakin kanssa ja sen lomassa mies oli kysynyt suoraan sänkyseuraa. Sari oli omaksi yllätyksekseen suostunut, sillä edellinen kiima oli yhä päällä ja samaisen seikkailun kohtaukset olivat vasta eilen opeteltu.
Ensin oli käyty ostamassa mustat saumasukat ja niihin liivit, sitten suunnistettiin hotelli Torniin aivan lähelle. Wc:ssä puolisoni oli ujuttanut nahkahameen alle uudet ostokset miehen riemuksi valmiiksi. Mies oli suudellut heti ja vienyt kätensä hameen alle vitun märkyyteen ja kohta nuollut sitä.
Naitu oli paljaalla uusien pillereiden takia ja Sarin spermaviehtymyksen vuoksi, akti oli kestänyt tunnin verran ja puhtaana käteen tullut oikeaa rahaakin 300 mk.
Kotiin Pasilaan Sari saapui pirssillä ja muistan sen itkuisen naaman, kun kohtasimme ja hän tajusi seikkailunsa mahdolliset seuraukset. Olin tietty mustiskin, mutta samalla hyvin kiihottunut päästyäni itsekin saman hameen alle ikuiseen kesään ja lemmenlähteeseen. Spermaa oli nimettömillä ja karvoituksella, kun sitä nuuhkin ja pääsin ensikerran liukkaille, kiihotus vaan jatkui vaikka ruiskautin kohtuun oman lastinikin.
Emme suinkaan edes harkinneet eroa, sillä asia alkoi kiertää mielissämme ja se vei mennessään.
Sarilla oli tavoitteena keväällä autokoulu, mutta rahoitus vaan oli täysin auki.
Tämä johtaja, Hannes nimeltään, oli tarjoutunut sen maksamaan jos hän saisi astua vaimoani silloin tällöin. Olipa antanut käyntikorttinsakin, vaikkei Sari ensin ollut sitä edes ajatellut.
Harkitsimme viikon asiaa ja päätimme suostua muutamin ehdoin, halusin olla jotenkin mukana seikkailussa ja siksi tahdoin huoraamisen tapahtuvan meillä kotona ja odottaisin olkkarissa oven takana sen aikaa. Mies oli yllättynyt, mutta suostui ja maksoi Sarille mieluummin kuin hotellille tunnin sessiosta.
Pelkästään reilun viikon odottelu tulevaa hetkeä ja lauantai-iltaa maaliskuussa -81 sai meidät itse sytytettyyn kiirastuleen jonka liekeissä me sitten yhdessä kieriskelimme. Opiskelusta ei tullut yhtään mitään kalun seistessä alituiseen ja Sarilla kastui monet hameet ja pöksyt.
Viimein h-hetkenä seisoimme Pasilan asemalaiturilla odottamassa Pohjanmaanjunaa joka lipui paikalle aikataulussaan, kaksi sydäntä löi samaa tahtia rinnan alla.
Isokokoinen johtajamies tervehti meitä, tosin minua ei liioin huomannut, mutta Sarin selkää hän heti hyväili. Opstinsillalle oli lyhyt matka ja jo hississä herra halusi suudella ja kopeloida puolisoani, se vähän rassasi kylläkin.
Kerrostalossa naapureista ei ollut väliä, kunhan pääsimme kunnialla hissistä ovemme taakse synnin rientoihin. He painuivat heti makuuhuoneen hämyyn ja yksityisyyteen. Itse jäin orpona keittokomeroomme ikkunan eteen tuolille istumaan ja tilanne oli uusi ja outo. Myönnettävä on, että hiivin oven taa kuuntelemaan lemmen äänisinfoniaa joka alkoi kahinalla ja kuiskuttelulla, sitten se vaihtui maiskahteluihin ja viimein sängyn natinaksi. Aloin runkata ja tiesin sängyn valituksesta tapahtumien kulun. Hannes herra oli aluksi nuollut nuorta vittua, joka oli likomärkä jo valmiina, siten käyttänyt kaluaan vaimoni suussa ja työntänyt sen hoikkien reisien väliin ja alkanut astua.
Nussimista kesti tunnin verran ja mies häipyi eleettömästi ja itse pääsin omaan sänkyymme tarkastamaan "vahinkoja".
Sari makasi kaula fritsuilla kuten reisien sisäpinnatkin, oli itse niin halunnut jotta näin hänen huoranneen oikeasti. Pöydällä oli 500 mk rahaa...
Ilotyttö seikkailu
Anonyymi-ap
2
418
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Liian pitkä tarina. En jaksanut lukea
- AnonyymiUUSI
Novellit ovat pitkiä luonnostaan, sometyyppien pitää tumputtaa suomessa eikä täällä, olet väärässä foorumissa. Hyvä juttu minusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623