Tuoreimmat KUMMITUSKOKEMUKSET pilkkopimeillä metsätsäsivuteillä.. Kertokaa havainnoistanne tänne

Anonyymi-ap

No tässä muutama mun. Olin kävelemässä eräällä metsäsivutiellä kun huomasin noin joidenkin kymmenien metrien päässä seisoen paikallaan sillä hetkellä kuinka taskulampun valoon heijastui 2 valkoista valoa jotka alkoivat lentelemään kuin perhoset ilmassa välillä nousten korkeammalle välillä matalalle. Ajattelin onkohan noi jotain Orbeja ja läksin kävelevään lähemmäs niitä kohti pitäen taskulampun valon kokoajan kohteissa kunnes tarpeeksi lähelle päästyäni huomasin, että ne olivatkin tien vieressä seisovaa kaksi aurauskeppiä joiden heijastimet olivat ne kaksi valoa.
Ilmeisesti aurauskepit olivat leijaileet ilmassa. Ehkä oli vähän niin kun poltergeist ilmiössä kun esineet leijailee itekseen ilmassa tai sitten keppien heijastimet kummitteli. Sitten käännyin lähtien kävelemään takaisin päin, kunnes pysähdyin katsomaan. Nyt ne aurauskepit heijastimineentms. lähtivät nousemaan ilmaan ja pysyttelivät ilmassa välillä vähän heiluen. Sitten jatkoin matkaa pois päin kunnes tunsin jonkun aavemaisen läsnäolon tunteen selkäni takana ja kuulin ihan selkeän kuiskauksen olkapään takaa, kuiskasi nimeni ja heti käännyin katoin taskulampulla taakse, ei näkynyt ketään missään. Siinä noin kivenheiton päässä niistä aurauskepeistä on väitetty asuneen okkultismia harjoittava pariskunta.

Toinen oli kun erään metsän reunalta kuulu iltapimeällä jotain riipivää ääntä niin kun joku hankaisi nailon narua tms. johonkin. Myöhemmin toisella kerralla kuului jotain vikinä ääniä metsästä sillai, viik .......... viik..... viiik....................viiik...................viik
ja lähellä olevan tyhjillään olevan talon pihalta kuuluu joskun kolauksen ääni, joskus kolme kertaa, joskus kaksi kertaa joskus enemmän ilta pimeällä eikä siellä näy mitään valoja eikä siellä ole ketään. Ja kerran kävellessäni pimeällä talon läheisellä tiellä tunsin jonkun läsnäolon taas selän takana mutta nyt joku potkas takaapäin kiven, tunsin kun osui kantapäähän. Taskulampulla katsoessa ei taas näkynyt ketään. Ja sit siitä yhest puskaast on kuulunu oksien risahtelua ja yhen aution tehtaan varastorakennuksesta ja sieltä pihalta on kuulunu kolinaa pilkkopimeäl vaikkei siellä ole ketään ja kerran joku kirkas valo mikä häövis näkyvistä jonka jälkeen kuulu jotain kakaran kirkumisen ääni...

0

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
        Ikävä
        188
        1351
      2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
        Ikävä
        122
        1158
      3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
        Ikävä
        48
        874
      4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        70
        870
      5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
        Ikävä
        53
        790
      6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
        Ikävä
        49
        753
      7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
        Ikävä
        53
        722
      8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
        Ikävä
        33