No tässä muutama mun. Olin kävelemässä eräällä metsäsivutiellä kun huomasin noin joidenkin kymmenien metrien päässä seisoen paikallaan sillä hetkellä kuinka taskulampun valoon heijastui 2 valkoista valoa jotka alkoivat lentelemään kuin perhoset ilmassa välillä nousten korkeammalle välillä matalalle. Ajattelin onkohan noi jotain Orbeja ja läksin kävelevään lähemmäs niitä kohti pitäen taskulampun valon kokoajan kohteissa kunnes tarpeeksi lähelle päästyäni huomasin, että ne olivatkin tien vieressä seisovaa kaksi aurauskeppiä joiden heijastimet olivat ne kaksi valoa.
Ilmeisesti aurauskepit olivat leijaileet ilmassa. Ehkä oli vähän niin kun poltergeist ilmiössä kun esineet leijailee itekseen ilmassa tai sitten keppien heijastimet kummitteli. Sitten käännyin lähtien kävelemään takaisin päin, kunnes pysähdyin katsomaan. Nyt ne aurauskepit heijastimineentms. lähtivät nousemaan ilmaan ja pysyttelivät ilmassa välillä vähän heiluen. Sitten jatkoin matkaa pois päin kunnes tunsin jonkun aavemaisen läsnäolon tunteen selkäni takana ja kuulin ihan selkeän kuiskauksen olkapään takaa, kuiskasi nimeni ja heti käännyin katoin taskulampulla taakse, ei näkynyt ketään missään. Siinä noin kivenheiton päässä niistä aurauskepeistä on väitetty asuneen okkultismia harjoittava pariskunta.
Toinen oli kun erään metsän reunalta kuulu iltapimeällä jotain riipivää ääntä niin kun joku hankaisi nailon narua tms. johonkin. Myöhemmin toisella kerralla kuului jotain vikinä ääniä metsästä sillai, viik .......... viik..... viiik....................viiik...................viik
ja lähellä olevan tyhjillään olevan talon pihalta kuuluu joskun kolauksen ääni, joskus kolme kertaa, joskus kaksi kertaa joskus enemmän ilta pimeällä eikä siellä näy mitään valoja eikä siellä ole ketään. Ja kerran kävellessäni pimeällä talon läheisellä tiellä tunsin jonkun läsnäolon taas selän takana mutta nyt joku potkas takaapäin kiven, tunsin kun osui kantapäähän. Taskulampulla katsoessa ei taas näkynyt ketään. Ja sit siitä yhest puskaast on kuulunu oksien risahtelua ja yhen aution tehtaan varastorakennuksesta ja sieltä pihalta on kuulunu kolinaa pilkkopimeäl vaikkei siellä ole ketään ja kerran joku kirkas valo mikä häövis näkyvistä jonka jälkeen kuulu jotain kakaran kirkumisen ääni...
Tuoreimmat KUMMITUSKOKEMUKSET pilkkopimeillä metsätsäsivuteillä.. Kertokaa havainnoistanne tänne
Anonyymi-ap
0
161
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst234882- 2144368
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1473837Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1413308Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58361828Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.571668Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191668Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251415Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271368Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1271238