Selitysten vuoro?

Anonyymi-ap

Aika heikko oli käsikirjoitus elokuvakylän synnylle,kun suunnitelma lopulta haudattiin sadevesien ja sähkön saannin vuoksi.

Vastikkeeksi sähköyhtiö antoi vastikkeen, ettei ole pyydetty suunnittelua. Vastaava tai paljon isompi toimija tuli naapurikuntaan ja osti maan,myös iso sähkönkäyttäjä,mutta luotti ydinvoimalaan ja uusiutuvaan tuulisähkön kasvuun?
Samalla myös kunnan usko tehdä katinkullan kokoinen keskus ja saada toimiva infra alueelle.
Jokin selitys on siis täyttä puppua?

13

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän kaikki jo tiedä, ketkä oikeasti loivat elokuvakyläprojektin, jotta huomio kiinnittyisi täysin vääriin asioihin. Samaan aikaan varmistettiin, että hanke pysyy tiukasti hyppysissä. Heille koko projekti oli vain kulissi, testi, jolla mitattiin, kuinka pitkälle ihmiset olisivat valmiita menemään palvellakseen heidän suurta suunnitelmaansa.

Ja sitten naapurikunta.. Siellä hankkeet etenivät kuin itsestään, maa vaihtoi omistajaa ja energiantuotanto pyöri ydinvoimalla ja tuulella. Mutta sekään ei ollut sattumaa – nämä toimijat siirsivät voimavaransa sinne, koska se sopi paremmin heidän "uuden maailmanjärjestyksen" energiastrategiaansa. Elokuvakylä oli vain sivutarina, harhautus. Todellinen vallankäyttö tapahtui naapurikunnassa, jossa kaikki meni "liian hyvin" ollakseen vain sattumaa.

Eli kiteytyksenä: elokuvakylän taustahahmot, ne mystiset visionäärit, eivät koskaan olleet ihmisiä. He olivat liskoihmisiä. He eivät epäonnistuneet. He voittivat.

• Anonyymi

Älkää eksykö, sillä monet tulevat minun nimessäni sanoen: "Minä olen Kristus", ja he eksyttävät monta.' (Matt. 24:5)

• Anonyymi

Hallelujaa.

• Anonyymi

Lääkkeet!!!

• Anonyymi

Ota äkkiä lääkkeesi komrade

• Anonyymi

Perseaukisen yrittäjän koottuja selityksiä.

• Anonyymi

Oli herran kämppäkin myynisä oikotiellä ylihintaan tottakai

• Anonyymi

Jospa syynä ja selityksenä olivat kommunistit, joilla on liikennelupa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli herran kämppäkin myynisä oikotiellä ylihintaan tottakai

Muuten hyvä kämppä vaan tilley lamput puuttuivat !

• Anonyymi

Luulisi ylellä oleva uutisissa minne seuraava hollywoodi on perusteilla entistä isompana.

Sopisihan niitä uusia elokuvia tulla vaikka kuinka paljon ja hyviä varsinkin näin pimeään aikaan olisi kiva niitä katsella. Olisi vielä maailmalla tunnettu ohjaaja ne tehny.

Taisi olla Rennyllä samaa,että epäilivät onko väärä etumerkki livahtanu tiliotteelle. Sitä voi vaikka itseään huijata joka on halvin vaihtoehto sen jälkeen joutuu jo maksamaan.

• Anonyymi

Tulee mieleen Salkkareiden Toivo Karhun toimet.

• Anonyymi

Salatut Liikenneluvat

Kauniit ja kommunistit

Emäntäkouludale

• Anonyymi

Kun Kajjjaaniin kuulemma tulee tekoälytehdas. Niin eikö kunta vois tilata sitä älyä vähän lissää tännekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2503
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1748
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1583
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1005
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      958
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      891
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      856
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      844
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      818
    Aihe