Moi!
Aloitan tämän keskustelun mainitsemalla että olen tehnyt pitkään myyntitöitä eri firmoissa, mutta missään ei ole ollut niin karseat oltavat kuin Face2Face Creativesilla ja Nordic Sales Crewlla. F2F:llä palkka oli usein myöhässä, eikä kunnollisia provisioita ollut. Kovimmat myyjät tienasivat vähän päälle parisen tonnia. Pari hyvää työkaveria oli mutta suurin osa oli lukioikäisiä ylimielisiä ankkoja. Pahin oli kuitenkin heidän johtajansa. Yksi pomoista oli puhunut minusta avoimesti paskaa muiden selän takana. Lisäksi yksi F2F:n pomoista (kun hän oli vielä suomessa töissä) oli heitellyt macbookkia toimistolla seinille, kun Team Leaderini oli ehdottanut ihmisläheisempää johtamistapaa.
VÄLTTÄKÄÄ NÄITÄ YRITYKSIÄ.
He myyvät teille vain kuvaa glamourista työpaikasta mutta totuus on eri!!!
Face2Face Creatives Kokemukset
Anonyymi-ap
1
1442
Vastaukset 1
- Anonyymi00002
Miten ihmeessä jossain feissarityössä voisi olla mitään "glamouria" ylipäätään? Se että saat jonkun hikisen 1000 euroa kuussa jotta voit tilata Temusta itsellesi bling bling muovikoruja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568