Päivän valokuvakysymykset.

Anonyymi-ap

Miksi Numballa ei sitten ollut yhtä ainutta valokuvaa ravintolassa syömisestä? Ruokaloita ei lasketa ravintolaksi.

Miksi Kympillä ei ole yhtäkään kuvaa ranssilla syömisestä?

Miksi Laiffilla ei ole yhtäkään kuvaa perheruokailusta Pattayalla?

Miksi GolfArilla ei ole yhtäkään kuvaa ruokailusta lomapihamaaltaan?

Miksi Sairaspohkeisella ei ole yhtäkään kuvaa Vegasruokailuistaan.

16

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyrvånsyylån kuvat chiang maista??

• Anonyymi

Aloituksesta jäi epähuomiossa kirjaamatta kyseisen työttömän kelaluuserin välispiikkerin ruokailukuvat.

• Anonyymi

Se kuuluisa muistisi.

Olen laittanut monta kuvaa farmilta ruoista. Kiinnitit huomiota astioihin ja pöytätasoon, etkä ruokiin laisinkaan.

Laitoin myös monta kuvaa lapsista uimassa lammessa kuin myös altaassa. Laitoin myös useamman kuva kalalammen kaloista, joita kutsuit "red snipereiksi" virheellisesti.

Kuten olen noin 7 vuotta sanonut, kuvatoiveita otetaan vastaan heti kun Chiang Maista tulee se ensimmäinen kuva. Ei ole näkynyt. Käyn Chiang Maissa vielä ennen joulua, siellä on Senssu taas silloin hukassa.

Vajakki joka katselee maisemakuvassa kuvaajan kynsivallia, ei ole sieltä kaikkei heteroimmasta päästä.

2010

• Anonyymi

Ilmoita Senssullesi se lupaamasi puhelinnumero niin selvittelette keskenään fuskausta jonka mainitsit, mutta taidat jatkaa valitsemallasi linjalla puskistasi.

Joo pistä fotoa josta selviää että on kyse perheestäsi ja farmista, pelkkä ruokakuvat ei kerro farmista mitään ja lampiuimisilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmoita Senssullesi se lupaamasi puhelinnumero niin selvittelette keskenään fuskausta jonka mainitsit, mutta taidat jatkaa valitsemallasi linjalla puskistasi.

Joo pistä fotoa josta selviää että on kyse perheestäsi ja farmista, pelkkä ruokakuvat ei kerro farmista mitään ja lampiuimisilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Ei se uskalla laittaa numeroaan, on paljon turvallisempi uhkailla vpn takaa.. ja syykin on selvä, totuus on paljon tarua ihmeellisempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se uskalla laittaa numeroaan, on paljon turvallisempi uhkailla vpn takaa.. ja syykin on selvä, totuus on paljon tarua ihmeellisempää.

Sillä on paniikkipäivinään heikkoja hetkiä, ja meni ehdottamaan puhelinnumeroiden vaihtoa, ja nyt taas minua ei ole olemassa, ja edellyttää kuvia minulta.
        Jatkaa siis kuten aiemminkin, koska ei ole kykyä perhepotrettiin päiväsaikaan kotihotelliltaan, joka temppelivalokuva on myös paniikkipäivän harkitsemattomia.

Täytyy tässä suunnitella ja ennakkovalmistella huomista, kun olen luvannut thaiystäville suomiruokaa.

Ei riisipuuroa.

> § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä on paniikkipäivinään heikkoja hetkiä, ja meni ehdottamaan puhelinnumeroiden vaihtoa, ja nyt taas minua ei ole olemassa, ja edellyttää kuvia minulta.
        Jatkaa siis kuten aiemminkin, koska ei ole kykyä perhepotrettiin päiväsaikaan kotihotelliltaan, joka temppelivalokuva on myös paniikkipäivän harkitsemattomia.

Täytyy tässä suunnitella ja ennakkovalmistella huomista, kun olen luvannut thaiystäville suomiruokaa.

Ei riisipuuroa.

> § <

Muista laittaa kuva huomenna thaiystävistäsi syömässä suomiruokaa...
        By NumBall Vantaa 63v. (kotona aimon kanssa)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista laittaa kuva huomenna thaiystävistäsi syömässä suomiruokaa...
        By NumBall Vantaa 63v. (kotona aimon kanssa)

vaimon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehheh... Tuo on niinkuin häiriintynyt pikkupoika yllyttäisi naapurin Miisa-Liisaa näyttämään pillun: "Et uskalla lillillii, et uskalla lillillii" Miisapas sitten näytti.

Kun häiriintynyt pikkupoika on sen nähnyt, hän rynnistää hengästyneenä kertomaan kaikille kavereilleen Miisa-Liisan pillusta, kertoen siitä monenlaista tarinaa seuraavat seitsemän vuotta.

Se oli hänen elämänsä kohokohta. Yötä-päivää lallatellee kuinka "Hullu Miisa-Liisa tahallaan pilhun näytti, pilhun näytti lallallaa,, ei ollu karvoja lallallaa, onpas se hullu lallallaa kun sen näytti"

Sitten kun Miisa-Liisan isä kuulee asiasta ja paukuttelee nahkavyöllä menemään paljaalle perseelle häiriintynyttä pikkupoikaa, niin tämä rököpuikko nenässä lepattaen kysyy että "Mitä pahaa minä olen tehnyt... Se oli Miisa-Liisa kun sen pilhun näytti..."

Älä aikuiselle ihmiselle tuollaisia pikkupenskojen keinoja viitsi yrittää kun tiedossa on että haluat vain "Pattayan rakkaan" tiedot, jotta pääset tonkimaan, häiriköimään ja retostelemaan elämäänsä.

Tarkoituksesi Simonkylän vesipuhveli on päästä tekemään kaikenlaisia perättömiä ilmoituksia jotka johtavat sinut itsesi lopulta niin syvälle suohon, ettei siellä voi hengittää. Minua sinä et voi vahingoittaa, mutta minä voin sinua.

Olet merkityksellinen kuin muurahainen norsujen ilotalossa. Ei vaikutusta mihinkään suuntaan. Humalassa saat aina rohkeutta ja uskoa sivupersoonaasi, joka on ainoa kaverisi. Juttele sen kanssa siellä kotona, miksi pitää täällä avautua?

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vaimon

64v.
        By NumBall Vantaa 64v. (ei ketään kotona)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehheh... Tuo on niinkuin häiriintynyt pikkupoika yllyttäisi naapurin Miisa-Liisaa näyttämään pillun: "Et uskalla lillillii, et uskalla lillillii" Miisapas sitten näytti.

Kun häiriintynyt pikkupoika on sen nähnyt, hän rynnistää hengästyneenä kertomaan kaikille kavereilleen Miisa-Liisan pillusta, kertoen siitä monenlaista tarinaa seuraavat seitsemän vuotta.

Se oli hänen elämänsä kohokohta. Yötä-päivää lallatellee kuinka "Hullu Miisa-Liisa tahallaan pilhun näytti, pilhun näytti lallallaa,, ei ollu karvoja lallallaa, onpas se hullu lallallaa kun sen näytti"

Sitten kun Miisa-Liisan isä kuulee asiasta ja paukuttelee nahkavyöllä menemään paljaalle perseelle häiriintynyttä pikkupoikaa, niin tämä rököpuikko nenässä lepattaen kysyy että "Mitä pahaa minä olen tehnyt... Se oli Miisa-Liisa kun sen pilhun näytti..."

Älä aikuiselle ihmiselle tuollaisia pikkupenskojen keinoja viitsi yrittää kun tiedossa on että haluat vain "Pattayan rakkaan" tiedot, jotta pääset tonkimaan, häiriköimään ja retostelemaan elämäänsä.

Tarkoituksesi Simonkylän vesipuhveli on päästä tekemään kaikenlaisia perättömiä ilmoituksia jotka johtavat sinut itsesi lopulta niin syvälle suohon, ettei siellä voi hengittää. Minua sinä et voi vahingoittaa, mutta minä voin sinua.

Olet merkityksellinen kuin muurahainen norsujen ilotalossa. Ei vaikutusta mihinkään suuntaan. Humalassa saat aina rohkeutta ja uskoa sivupersoonaasi, joka on ainoa kaverisi. Juttele sen kanssa siellä kotona, miksi pitää täällä avautua?

2010

Itse olet ehdottanut puhelinnumeroiden vaihtoa Tyttö .... Miisa-Liisa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on niin tyhmä että tänne tietojaan laittaa???? Ai niin, onhan yksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on niin tyhmä että tänne tietojaan laittaa???? Ai niin, onhan yksi.

Niin kerroinkin että Tyttö lupasi paniikkihäiriöpäivänsä heikkona hetkenä antaa puhelinnumeronsa, mutta olihan se jo tuolloin selvää, että nainen miehen kropassa bablas normaalia huuhaataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kerroinkin että Tyttö lupasi paniikkihäiriöpäivänsä heikkona hetkenä antaa puhelinnumeronsa, mutta olihan se jo tuolloin selvää, että nainen miehen kropassa bablas normaalia huuhaataan.

Possondeeruksen lyhytaikainen muisti on vielä huonompi kuin pitkäaikainen muisti, ja se pitkäaikainenkin muisti on todella huono.

Possondeeruksen kohdalla ei voida sanoa että "aika kultaa muistot", vaan ennemminkin aika on vienyt muistot ja mielikuvitus on tuonut tilalle ihan uudet muistot ja ne lisääntyy, värittyy sekä muuttuu päivittäin.

Ympyrän suljeuduttua Possokka palaa alkuperäiseen valheeseensa, unohtaen täysin mitä on jauhanut siinä välissä.

Esimerkkinä hän palasi taas tarinaansa jossa oli 2017 vuonna suurlähetystön juhlissa. Silloin syntyi Senssu ja kattilasta alkoi kuulua epämääräistä ölömölöä.

En ole luvannut antaa puhelinnumeroani, vaan sanoin että tapaamista ennen pitäisi varmistua että olet olemassa ja ainoa keino siihen olisi varmistaa että thainumerosi on olemassa ja sin olet siellä toisessa päässä.

Niin urpo en ole että lähtisin Chiang Maihin tapaamaan sinua varmistamatta asiaa ja kuten sanottua, niin urpo en ole että menen lapsellisiin "et uskalla" leikkeihin mukaan.

Ja koska tiedän ettet koskaan ikinä tule enää Thaimaahan, niin asiasta on aivan turhaa jutella sen enempää.

Tänään tuli kylmäkuljetuksella karjalanpiirakoita, makkaraa ja lihaa suomalaiselta toimittajalta 150km päästä. Tein heti kolme piirakkaa itselleni voilla, makkaralla ja juustolla.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Possondeeruksen lyhytaikainen muisti on vielä huonompi kuin pitkäaikainen muisti, ja se pitkäaikainenkin muisti on todella huono.

Possondeeruksen kohdalla ei voida sanoa että "aika kultaa muistot", vaan ennemminkin aika on vienyt muistot ja mielikuvitus on tuonut tilalle ihan uudet muistot ja ne lisääntyy, värittyy sekä muuttuu päivittäin.

Ympyrän suljeuduttua Possokka palaa alkuperäiseen valheeseensa, unohtaen täysin mitä on jauhanut siinä välissä.

Esimerkkinä hän palasi taas tarinaansa jossa oli 2017 vuonna suurlähetystön juhlissa. Silloin syntyi Senssu ja kattilasta alkoi kuulua epämääräistä ölömölöä.

En ole luvannut antaa puhelinnumeroani, vaan sanoin että tapaamista ennen pitäisi varmistua että olet olemassa ja ainoa keino siihen olisi varmistaa että thainumerosi on olemassa ja sin olet siellä toisessa päässä.

Niin urpo en ole että lähtisin Chiang Maihin tapaamaan sinua varmistamatta asiaa ja kuten sanottua, niin urpo en ole että menen lapsellisiin "et uskalla" leikkeihin mukaan.

Ja koska tiedän ettet koskaan ikinä tule enää Thaimaahan, niin asiasta on aivan turhaa jutella sen enempää.

Tänään tuli kylmäkuljetuksella karjalanpiirakoita, makkaraa ja lihaa suomalaiselta toimittajalta 150km päästä. Tein heti kolme piirakkaa itselleni voilla, makkaralla ja juustolla.

2010

Hieman taisit jälleen muuttaa asiaa, lueppa oma kirjoituksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Munaa pitää sotkea voihin ja sitte piirakalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2483
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1678
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1421
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      163
      1257
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1209
    6. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      119
      1197
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1155
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      136
      1153
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      979
    Aihe