https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010880424.html
Tarpeetonta tappamista.
Kansalaisen näkökulmasta
6
177
Vastaukset
- Anonyymi
👍👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Miksi yhdelle harrastajajoukolle on annettu oikeus tappaa huvikseen? Miksi???
On hyvä kysymys!- Anonyymi
Erittäin hyvä kysymys👍👍👍
- Anonyymi
En ole tappanut ikinä huvikseni ja perheeni on tarvinnut lihat ja kalat, kuten marjatkin täällä lapisa. hirviä olen ampunut noin 80 joista vain kaksi koiran haukkuun. Nykyään tutka ajokoirat ja autolla passiin on pilannut hirvestäjien maineen. T. Lapin ukko.
- Anonyymi
Hs mielipiteilijä on ilmeisesti ollut huomaamatta, kuinka suuret määrät tuleekaan luonnon pienimpiä surmanneeksi, liikkuessaan vauhdikkailla liikennevälineillään.
Käyn lähes päivittäin asiantilan toteamassa, löytyy suuret määrät rikottuja perhosia ja niiden toukkia, matoja, etanoita, sammakoita, pikkujyrsijöitä, käärmeitäkin. Suurimpina luontokappaleina hirvet.
Surma-ajoa jatketaan ja mielipidettä julkaistaan autuaan tietämättöminä omista luontorikoksista.- Anonyymi
Niin, ja rytinässä menee uhanalaiset, rauhoitetut sekä sukupuuton patraalla olevat, huomaamatta, samalla kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941865- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693