Teatterit itse näivettävätt itsensä.

Anonyymi-ap

Nykyistä hallitusta syytetään kulttuurin ja etenkin teatterin näivettämisestä, uskallan väittää että teatterit ovat itse näivettänyt itsensä, tuudittautumalla jatkuvaan turvallisuuden tunteeseen siitä että rahaa tulee kun huutaa tarpeeksi kovaa ja esittää lisää vaatimuksia.
Kun tutkii takautuvasti teattereiden katsojalukuja vuosikymmenien taakse jona aikana hallitukset ovat vaihtuneet ja vaikka hallitusvastuussa on ollut teatteriväen mieleinen hallitus, katsojaluvut ovat menneet siitäkin huolimatta alaspäin, jopa neljäsosaan vuosikymmenien aikana,
Tulisiko teattereiden muuttaa suunta harkitsemalla tarkemmin mitä haluatte esittää ja katsojat palaisivat katsomoihin vai haluatteko esittää vuosikymmenestä toiseen Niskavuori sarjaa tai vastaavaa joka nyky ihmisiä ei kiinnosta, kun esim televisiosta saa valita mitä haluaa katsoa.
Jos jokin teidän esittämä näytelmä kiinnostaa ja naurattaa vain teitä itseään tekijöitä, niinkuin on ollut havaittavisssa, mutta ne ei kiinnosta välttämättä muita ihmisiä.
Eli teatterit ovat itse näivettäneet itsensä.

6

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös se harakka ollut heittämässä paskaa ihmisten päälle teatterissa ?

• Anonyymi

NO niin varmaan Oikea harakka, onko ihmisistä tullut ihan tyhmiä, miten harakka ,,,miettikää ja katsokaa google.

Mutta se että kulttuurin leikkaus vie siitä muutakin pois, kun ei mennä teatteriin ei osteta uutta vaatetta, ei käydä syömässä, ei kuljeta sinne taxilla, ei mennä jatkoille,, ei ehkä mennä hotelliin , ei syödä grillillä yöpalaa ym ym k
        Kun leikkaa purrana kulttuurista leikkaa monen pien yrittäjänkin tiliä....

• Anonyymi

Olisi kiva tietää montako teatterin porukasta osallistui "Helsinki ilman natseja" mielenosoitukseen, onhan heillä jo kokemusta aikaisemmista mielenilmauksista.

• Anonyymi

Kiva jos osallistuisivat teatteri on aina ollut kantaa ottavampaa ja osallistuvampaa , no ehkä korkeakulttuurin vaikka tukea saakin vaikka RSOn väki paljon natseja vastustakaan vaikka todella pitää.

• Anonyymi

Ja aina kun mollataan valkousten eurooppalaisten tekemistä niin yle on mukana? Teatteriesitys jossa Euroopan ihmisiä jotka menivät Ameriikkaan esittävät mustat Etelä-Afrikkalaiset? Yksi tokaisi että on mukava näytellä vastapuolta. Esityksessä ei varmaan kerrottu että mitään toimeentulotukea, ilmaisia asuntoja ei eurooppalaisille jaettu? Oli varmaan jonkun suomalaisen laitosteatterin veronmaksajien varoilla tuettu? Eli meitä joiden sukulaisia meni Ameriikkaan pilkataan, ja me maksamme itse siitä? Kuinka me pystymme olemaan ilman tätä "kulttuuria" kun nämä hienot ihmiset joutuvat säästämään?

• Anonyymi

Tuo mitä nyt esitetään joidenkin ryssien ohjauksena, eläinten vallankumous? Tämäkö on nyt sitä tärkeää kulttuuria jota ilman on kansakunta vaarassa? Ihmiset on pukeutuneet muuten ryysyihin mutta jokaisella on joku eläinnaamio, siellä sitten ähistään ja öristään häkeissä? Tällaista paskaa sitten veronmaksajien rahoilla tehdään, ja tuntui roska kiinnostavan myös ylen uutisia, kun kauan sitä esiteltiin? Kaksi roskantuottajaa yle ja ooppera?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2426
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2046
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1667
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1533
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1467
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1006
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      957
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    Aihe