Nykyistä hallitusta syytetään kulttuurin ja etenkin teatterin näivettämisestä, uskallan väittää että teatterit ovat itse näivettänyt itsensä, tuudittautumalla jatkuvaan turvallisuuden tunteeseen siitä että rahaa tulee kun huutaa tarpeeksi kovaa ja esittää lisää vaatimuksia.
Kun tutkii takautuvasti teattereiden katsojalukuja vuosikymmenien taakse jona aikana hallitukset ovat vaihtuneet ja vaikka hallitusvastuussa on ollut teatteriväen mieleinen hallitus, katsojaluvut ovat menneet siitäkin huolimatta alaspäin, jopa neljäsosaan vuosikymmenien aikana,
Tulisiko teattereiden muuttaa suunta harkitsemalla tarkemmin mitä haluatte esittää ja katsojat palaisivat katsomoihin vai haluatteko esittää vuosikymmenestä toiseen Niskavuori sarjaa tai vastaavaa joka nyky ihmisiä ei kiinnosta, kun esim televisiosta saa valita mitä haluaa katsoa.
Jos jokin teidän esittämä näytelmä kiinnostaa ja naurattaa vain teitä itseään tekijöitä, niinkuin on ollut havaittavisssa, mutta ne ei kiinnosta välttämättä muita ihmisiä.
Eli teatterit ovat itse näivettäneet itsensä.
Teatterit itse näivettävätt itsensä.
4
150
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se harakka ollut heittämässä paskaa ihmisten päälle teatterissa ?
- Anonyymi
NO niin varmaan Oikea harakka, onko ihmisistä tullut ihan tyhmiä, miten harakka ,,,miettikää ja katsokaa google.
Mutta se että kulttuurin leikkaus vie siitä muutakin pois, kun ei mennä teatteriin ei osteta uutta vaatetta, ei käydä syömässä, ei kuljeta sinne taxilla, ei mennä jatkoille,, ei ehkä mennä hotelliin , ei syödä grillillä yöpalaa ym ym k
Kun leikkaa purrana kulttuurista leikkaa monen pien yrittäjänkin tiliä....
- Anonyymi
Olisi kiva tietää montako teatterin porukasta osallistui "Helsinki ilman natseja" mielenosoitukseen, onhan heillä jo kokemusta aikaisemmista mielenilmauksista.
- Anonyymi
Kiva jos osallistuisivat teatteri on aina ollut kantaa ottavampaa ja osallistuvampaa , no ehkä korkeakulttuurin vaikka tukea saakin vaikka RSOn väki paljon natseja vastustakaan vaikka todella pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273391Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912