Onko tämä normaalia?
Väkivaltaista käytöstä esiintyy jo päiväkoti-ikäisillä lapsilla. Suojavarusteilla pyritään suojelemaan työntekijöitä lasten puremilta, raapimiselta ja lyönneiltä.
Perheet hukassa
23
682
Vastaukset
- Anonyymi
Se on tämä vapaa kasvatus, kuri takaisin niinku ennen vanhaan.
- Anonyymi
Oisko myös tämä uusioperhekulttuuri, mikä on vallalla. Marxilainen media jo kymmeniä vuosia aivopessyt ihmisiä uskomaan, että perhe on pahasta, kannustettu ajattelemaan vain itseään, etsimään uutta onnea, kehuvia juttuja uusperheistä, joiden lapset tykkäävät, kun on kaksi kotia jne. Kaverivanhemmuus myös yleistä, ei osata laittaa rajoja.
Mutta avioero on aina lapselle järkytys, vaikka ero olisi sopuisa, saatikka, kun isä/äiti löytää uuden ja lapselle tulee sisaruksia, joiden kanssa isä/äiti sitten asuu.
Paha olo purkautuu jo päiväkodissa.
Niin sitten näillä uusioperheiden lapsilla on pallo hukassa omassa elämässään, kun tulee lapsia.
Kun ei itsellä ole ollut rajoja, ei osata niitä asettaa omille lapsille.
Ja se, että vanhemmat istuvat nokka kiinni kännykässä ja antavat sen myös lapsilleen, että saavat olla rauhassa.
- Anonyymi
Oulun kaupunki tilasi kevyesti panssaroituja takkeja. Suojavarusteilla pyritään suojelemaan työntekijöitä lasten puremilta, raapimiselta ja lyönneiltä.
- Anonyymi
Häirikkö lasten vanhemmat tapakoulutukseen!
- Anonyymi
Älykännykät on kaiken pahan alku ja juuri! Ala ikäsiltä pois kännykät!
- Anonyymi
Älykääpiö vanhemmat siirtävät kasvatusvastuun opettajille, eivät ite ehdi kun pitää bailata ja somessa roikkua, varsinkin äidit.
- Anonyymi
Se vapaa kasvatus nyt näkyy.
- Anonyymi
Käyttöön piikkiliivit niinku koirilla susia vastaan.
- Anonyymi
Jos vanhemmat ovat matalaohtaisia, kyllähän se sitten periytyy.
Penskoille pitää pitää lujaa kuria.
Jos minua lapsoi löi, humautin takaisin niin että korvat tillie huuti!- Anonyymi
Tuo on hyvä kuvaus: matalaohtaisia. Sillä niitäkin riittää.
Ruuti on onneksi keksitty jo.😉
- Anonyymi
Vapaa kasvatus kaveri"vanhemmilta". Surullista katsottavaa tämän päivän "vanhemmuus".
Kiitos vaan demaritantat, jotka apinoitte vapaan kasvatuksen naapurista. Jälki on nyt kaikkien silmillä 40 v myöhemmin!!
Ps. Minä en noudattanut vapaata kasvatusta. MINÄ olin vanhempi, MINÄ sanoin, mitä tehdään/ei saa tehdä. MINÄ olin kasvatusvasyuussa, ei päiväkoti, koulu eikä poliisi! Mitä tuli lapsista? Koulu sujui, töissä käyviä veronmaksajia, omat kodit.
Muutamalle kaverille kävi sitten vähän huonommin.
Olen ylpeä siitä, ettei demaritanttojen aivopesukasvatus purrut minuun eikä pure edelleenkään. Ne saatanan ämmät tuhosi ja tuhoaa kaiken, mihin koskeevatkin! Joko nyt pikkuhiljaa tajuatte, että niiden ideologia on sairasta?!- Anonyymi
Viher piipertäjät ne on niitä höyrypäitä.
- Anonyymi
Olet kyllä niin sataprosenttisen oikeassa! Niin totta kuin olla voi!
- Anonyymi
SINÄ SINÄ SINÄ olit kaiketi kaikkitietävä ja täydellinen.
Tämä ongelmahan ratkeaa sillä, että kaikki miehet kuohitaan ja naiset myös. Ei lapsia, ei ongelmia. Ja voisihan tuon n...sen laittaa verolle.🥺 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SINÄ SINÄ SINÄ olit kaiketi kaikkitietävä ja täydellinen.
Tämä ongelmahan ratkeaa sillä, että kaikki miehet kuohitaan ja naiset myös. Ei lapsia, ei ongelmia. Ja voisihan tuon n...sen laittaa verolle.🥺Eihän nykyään enää tehdäkään lapsia. Vain ne heikkolahjasimmat sikiää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän nykyään enää tehdäkään lapsia. Vain ne heikkolahjasimmat sikiää!
Ei lapsia tehdä. Niitä saadaan. Kaikki eivät saa. Toiset saavat eivätkä huolehdi heistä.😪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän nykyään enää tehdäkään lapsia. Vain ne heikkolahjasimmat sikiää!
Kun muuhun ei äly riitä
- Anonyymi
Vanhemmat pois somesta roikkumasta. Muistakaa, että ootte vanhempia ja vastuussa lapsistanne, EI koulu tai viranomaiset. Miksiköhän tänä päivänä on niin paljon "ongelmalapsia"?? Olisikko vanhemmilla peiliin katsomisen paikka??
- Anonyymi
Kun jo vanhemmat on kasvatettu kieroon, paha on enää mennä lapsia oikomaan
- Anonyymi
Tämähän on uus normaali.
Ei oo ydinperheitä olemassakaan
Juuaan huorataan naijaan pentuja yhelle sun toiselle kukaan ei vastaa teoistaan sossu hoitaa lapset mielenterveysihmiset huolehtii näistä raakoista kypsymättömistä muka aikuisista…tähän on tultu!- Anonyymi
Tämä se on nykypäivän "trendi". Vaihdetaan ukkoa ja akkaa kuin marketin t-paitaa! Ensimmäinen vastoinkäyminen, niin erotaan .
- Anonyymi
Häirikkö pennun kotiin pitäisi mennä ja antaa molemmille vanhemmille kunnolla selkään. Ja jos kakara vielä oirehtii niin uusi käsittely aina niin kauan kunnes tilanne normalisoituu...pentuun ei tarvitse puuttua kunhan se vaan näkee mistä niin sanotusti kana kusee..
- Anonyymi
Prkl! Penskat ei hypi vanhempien silmille ,se on vissi. Kyllä täytyy olla melko lapanen jos ei kuria saada.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875