paljoa kiinnostele mutten lötinät heheee
Saan kelasta 1000 eur kuussa niin ei
17
259
Vastaukset
- Anonyymi
ei kiinnosta ei. tonni nasahtaa aina kuussa tilille.
- Anonyymi
Faktat on nämä
- Anonyymi
Asennevammainen on sellainen loinen, joka elää muiden kustannuksella.
- Anonyymi
juu, hyvä raha. enemmänkin voisivat maksaa
- Anonyymi
kelan järjestemät, työ harjoitelussa, meni talous pakkaselle kun 400 reilu euron piti ostaa viellä bensat omaan autoon,
- Anonyymi
Joo onneksi en saanut tyokkarikoulutuksen harjoittelupaikka...
Olisi mennyt 200 Eura kk bensaan ja muut autoilun kulut..nyt ehkä nappaa karenssin mutta en tiedä kumpi pahempi paha. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo onneksi en saanut tyokkarikoulutuksen harjoittelupaikka...
Olisi mennyt 200 Eura kk bensaan ja muut autoilun kulut..nyt ehkä nappaa karenssin mutta en tiedä kumpi pahempi paha.Älä hae harjoittelupaikkoja.
Tee työkkärissä suunnitelmat aina niin että sinun oma vapaa valinta on se, mikä sanelee työn tahdin työkkärillekin. Sinulla on lakiin perustuva oikeus vapaasti valita (tai olla valitsematta) työ, ammatti tai elinkeino. Valtiolla on lakiin perustuva velvollisuus järjestää toimensa (mm. työkkärin toimet) siten että sinun oman vapaan valinnan tahdissa mennään.
Jos ei ole hyvää duunia valittavaksi, sitten ei ole mitään valittavaa. Pakkovalintoja ei voi tehdä kun se on lainvastaista.
- Anonyymi
Lääkäri vanheimpainlomalla...kelasta 5000 euroa kuukaudessa.
- Anonyymi
Mitä saat kelalta..työkkäri,asimistuet ja TT tuet..
Minä en saa työttömänä mitään.. - Anonyymi
Minä saan Kelan tukia melkein 5000 e/kk.
- Anonyymi
Lämmittää mukavasti kun sonnat lötisevät housuun ja kusi sukkaan, tietysti savossa
t naapurin masa, kuopio. Savo- Anonyymi
Kalja sonta ripulit
- Anonyymi
Mahan thukemis ashu phäälle ja kheskitöhkyrä thölökkejä alle, shitten lyllerrhys kelaan phitkin horjuvin ashkelin ashumistukkeita shissään ja NYT SIEMENET ULOS!
hik! brhööt! SPRUUTH!
t.Rhiskishepi / Shavon sheudun sheinän tukija - Anonyymi
Saan kelasta täydet tuet ja vielä penan mulqqusta ilmaatteeks!
t naapurin uuno - Anonyymi
Minä saan palkkaa 5500e verojen jälkeen käteen ja minua ei paljon kiinnosta kelan ropoilla kituuttajat.
- Anonyymi
Tuommosia rahoja ei perus duunari saa.
- Anonyymi
Lämmittää mukavasti kun sonnat lötisevät housuun ja kusi sukkaan, tietysti savossa🤡
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728