Kyllä on ollut hölmö päätös että tienvarsien jätepisteillä on vain sekajätelaatikot. Laatikoista löytyy monasti omissa pusseissaan kartonki, muovipakkaukkset ja sekajäte. Asukkaat selvästyikin lajittelevat jätteet oikein, mutta kunnan jätehuollon vähäisten säästöjen vuoksi kaikki menee sitten sekajätteeseen. Onneksi kauppojen luona on lajinmukaiset keräysastiat.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Sekajäte kun poltetaan, niin mitä väliä, kun saadaan energiaa? Valveutuneet kuitenkin osaa kierrättää ja kuljettaa jätteet vaikka kauppareissulla keräyspisteisiin.
- Anonyymi
Laiska ihminen on laiska ihminen, on hänellä sitten omalla kiinteistöllä jäteastia tai vie hän sitten roskansa yhteiskeräyspisteelle.
Ahkerat ja luonnosta välittävät ihmiset kierrättävät ja vievät pahvit, muovit, lasit ja pienmetallin rinki-keräyspisteisiin S-marketille tai Suvituulelle. - Anonyymi
Oonko himokierrättäjä, yksi roskapussi kahdessa viikossa.
- Anonyymi
Kunta voisi järjestää "lumppu" keräyksen kotiovelta. Hirveesti kiertyy tuota tekstiili jätettä.
- Anonyymi
Lumput laitetaan sekajätteeseen ja poltetaan energiaksi nekin.
- Anonyymi
Pankaa ne jäteasemat näkyville paikoille teiden varteen, EI KENENKÄÄN TALON NURKALLE. Inhottaa purkaa jätesäkit toisen pihapiirissä.
- Anonyymi
Ikävä kattoa kun sä purat niitä pihapiirissä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1841779
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo111805En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 134641
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20600Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556