Harjutie-käenpoloku alueella susi havainto viime yöllä
sus siunatkoon....
22
2127
Vastaukset
- Anonyymi
Tolkun susi tosijjaan.
- Anonyymi
Taasko oli jollain karannu beagle .
- Anonyymi
oliko oranssi turkki.....?
- Anonyymi
Vai violetti, jos oli mäkeä ylöspäin menossa..
- Anonyymi
jalkojen välissä oli tumma kihara turkki
- Anonyymi
..se oli se entinen räkäläruusu hakataloista..
- Anonyymi
Awww <3 Saak mää adoptoida sen? :3
- Anonyymi
saaks viel pilua käenpolult? Tuun joulu lomall käymmään
- Anonyymi
parlamentti kaupoil puhhui,et siel ei oo ne vanhat,mut joku uus etelän kone on ilmestynnä
- Anonyymi
Paltamosta et sitä löydä. Kyseisessä kunnassa peräkammarinpojat leikkii imurilla ja kastelukannulla nykypäivänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
parlamentti kaupoil puhhui,et siel ei oo ne vanhat,mut joku uus etelän kone on ilmestynnä
Oks se se uus Turkis jota joku kääpiö taluttaa oranssis työkappeis kaupoil?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuliko mistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuliko mistä?
jostain etelästä,kaupoil tunnistaa kauhee hajusest hajust,liekkö pesemättä.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putouksen Hahmo,,; anniina-alaviiva; saman näkönenkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uus turkis avannu vastaan oton käenpolull
- Anonyymi
Minne se on hävinnä se uus turkis käenpolulta??? vaehtoko takas kajjaaniin
- Anonyymi
Kevä tulloo ja pian turkit poes ahteriaan esittelleen kylille,joku puhhui että perä niin levveä että ottaa isommakin konneen,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevä tulloo ja pian turkit poes ahteriaan esittelleen kylille,joku puhhui että perä niin levveä että ottaa isommakin konneen,,
Eläkeläisten kokkouksessa puhhuivat että samasta paekasta suapi kaikenlaesta palavellua,ja kaeken moesie aineitakkiin.taes sukulaaset olla kuulolla kun menniivät ihan punaseksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se käepolun turkis nostanu hintoja,,syy kuulemma trumpin tullit,,,vae liekkö se kääpiö nostanut että suapi laskuja maksettuo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se käepolun turkis nostanu hintoja,,syy kuulemma trumpin tullit,,,vae liekkö se kääpiö nostanut että suapi laskuja maksettuo
Ei se peri yli hintaa,kun vuan silloon ku kääpiö on kotona,ku se on ajos ,hinta melekkein ilimaanen
- Anonyymi
Nyt näkkyy käenpolunturkis tekevän kotikäyntejä punasella autolla
- Anonyymi
Kateus jyllää paltamossa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2323285Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162609Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4491540Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221416Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161361Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5501331- 1141322
- 1131245
- 46974
- 66964