Suomessa on 1.käräjäoikeus 2. Hovioikeus 3. Korkein oikeus. Onko niissä samoja henkilöitä?hyvä säästö kohde?yhdistää ne 1 toimivaan tasapuoliseen avoimeen järjestelmään!
OIKEUSLAITOS
8
472
Vastaukset
- Anonyymi
Ei onnistu, eikä ole samoja henkilöitä. Ei kannata semmoista asioista murehtia, mihin ei pysty itse vaikuttaa.
- Anonyymi
Onko aloittaja kepulainen vai muuten vaan yksinkertainen persoona?
- Anonyymi
Suomen perustus laki on kaikille sama ?mutta tuomiot vaihtelevat? Ja kestävät vuosikausia?mappiÖ? Pitkään on kestänyt Ulvilan Annikki Auerin tutkinnan?ja veron maksajat ovat maksumiehiä? En.sai median mukaan 1/2 miljoona € koppi korjausta! Henkirikos ei vanhene ikinä?
- Anonyymi
Nyt hyvä uutinen!torstaina 5.12.2024 joku ammuttiin.espoo Suvelan,hyvä kun poliisi saannu,epäilyn ampujan kiinni!poliisin haltuun, uskostaan ,ettei oikeuslaitos vapauta pyssy miestä jouluksi?? Kiitos poliisille🚓
- Anonyymi
Yksinkertainen, mut ei Kepulaiset halua yksinkertaista, avointa ja tasapuolista järjestelmää! Koska silloin ei voi kepuloida!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinkertainen, mut ei Kepulaiset halua yksinkertaista, avointa ja tasapuolista järjestelmää! Koska silloin ei voi kepuloida!
Härmän häijyt. Sekainen ammuskelu sisätiloissa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Härmän häijyt. Sekainen ammuskelu sisätiloissa??
Keuruun kaupungin johtajalta oikea päätös ,laittaa epäpätevä,talouspäällikkö km tehtaalle,ja kunnon potkut perseelle?oli tietoa SKnlehdessä?
- Anonyymi
aloittelija.
yhdistä bussit haapamäki keuruu multia yhdeksi bussilinjaksi
toimiiko?
Entä jos 10 henkeä tilaa taksin 100km matkalle johon sopii 4 henkeä? toimiiko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1046684KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3706264Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603123Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112604Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072256- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191673Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341395Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811350- 731237