joululahjoja varten? Pari neliötä peltiä, Kemppi jne.
Jokos on listat laadittu
18
144
Vastaukset
- Anonyymi
Ilolla otan vastaan, aika ruosteinen Passattini onkin.
Taitaa olla kyllä mahdotonta saada enää vw kasaan.- Anonyymi
Hi hi, tero älähti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hi hi, tero älähti.
Tero hitsasi paskattia niin kuuma massa valahti niskaan niin älähti, vikavaagenit ovat toivottomia romuja.
- Anonyymi
Tero ei osaa kunnolla kieltä, taidat olla matu, vai vajaavainen?
- Anonyymi
Eiks Toitsut oo muovista?
- Anonyymi
Toyota ruostuttaa muovinkin.
- Anonyymi
Siellä muovin alla on ohutta ruostuvaa peltiä, siis pohjan puolella ja se ruostuu 100 varmasti ja todella nopeaan.
- Anonyymi
Kiitos tästä antoisasta keskustelusta. Kiitos. Taru
- Anonyymi
Kannattaa toivoa paikkaa pitsihitsauskurssille, sillä Toyotan hitsaaminen on todella herkkää ja tarkkaa puuhaa ettei auton ohut pelti pala ja pakene sauman alta kokoaikaa. Eli läheskään kaikki jopa työkseen hitsaava ei opi niin hienoa ja herkkää taitoa.
- Anonyymi
10 litran pönttö öljyä Paskattiin. Sillä pärjäileekin juuri naftisti paluumatkan mummolasta kotiin.
- Anonyymi
Minä oon kotoisin pohjois kajalasta ostin uuven toyota corolla pistin toyotan vanhaa jäteöljyä pohjaan ja koteloihin sitten hiekkatielle ajeleen hiekka sitoo jättärin pohjaan nyt ihmetellään mistä jäteöljyä toyota no naapurin kallelta se vaihtaa viidessä tonnissa öljyt muuten tulee lohkoon reikä mie vaihan jo parintonninjälkeen öljyt suapi kalle sitten toyota jättäriä ommaan toyotaan ajan vuodessa tuhat kilometriä.
- Anonyymi
Finikor ruostesuojaus- ja äänieristyspaketti uuteen Corollaan
- Anonyymi
Ruostesuoja massaa 20 litraa, Ferreksin ruosteenestomaalia 10 litraa, tehokas akkupora ja siihen erilaisia laikkoja pellin leikkaukseen, ruosteen ja maalin poistoon.
Spraymaalia pohjamaalaukseen ja korin väriä useita pulloja. Rauhoittavia ja ahdistusta lievittäviä lääkkeitä reilusti. - Anonyymi
Peltorit koko perheelle.
- Anonyymi
Corolla herättää myös kateutta kuten muutkin Toyotat.
- Anonyymi
Voihan se Corolla aiheuttaa kateutta Yaris Versolla ajavassa mutta ei todellakaan muissa.
- Anonyymi
Santa puhallus vetimet, tulee kait liian myöhään, kun palkit on onttoja?
- Anonyymi
haaaaaaaaaaaaaaaa.milloin KÖYHÄT VASSARI TOYOTASTIT MITÄÄN OPPII.TURKKI.TURKKI.TURKKI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989