Löytyisiköhän Helsingistä kivaa naispuolista hierojaa, joka osaa oikeasti hieroa, ja joka myös hieroisi iloisen loppurentoutuksen?
Täydellinen hieronta
Anonyymi-ap
363350
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 36
Vanhimmat
Tee sinä itse.
Miksi vaivaudut kommentoimaan, jos sinulla ole vastausta kysymykseen?
Taikkula
Mut osaako ne hieroa? Pari kertaa olen käynyt, enkä ole vakuuttunut. Varmaan riippuu paikasta.
Etsintä jatkuu edelleen
Kokeile Malminkartanon
Mikä paikka Malminkartanossa?
Taikka Siltamäkeä?
Aivan, Anja. Pitäs käydä, ollut suunnitelmissa.
Millainen se Anja on?
Pieni pyöreä n. 70-kymppinen.
Rintava?
Oikein kivat hänellä.
Kovinkin isot? (menossa tutustumaan)
Kommentoi sitten tänne minkälaista oli ja menikö odotusten mukaan. Itsekin miettinyt käyntiä hänellä.
En ole tähän ketjuun kirjoittanut mutta inspiraatiota käyntiin tuli ja kävin Siltamäen hieronnassa. Aika helppo löytää, vanhan rivarin keskeltä alakerran kämppä. Kämpässä verhot vedetty, näki kyllä kaiken tarpeellisen mutta ei liikaa. Jorman hoiti alussa ja lopussa ja siinä välissä mukava klassinen hieronta. Hieronnassa olin alasti niin ei kalsarit öljyssä. Voisin käydä toistekin. Sain katsoa paljasta mutta ei koskea.
Ai oikein kahteen kertaan? Kuulostaa hyvältä.
Saiskohan toisella kerralla sormettaa liukasta? Pikkarit oli kyllä päällä nyt.
Jos tisuja saisi koskea..
Tämä kiinnostaisi. Beauten lopetettua ei ole ollut mitään.
Kävin viime viikolla kolmannen kerran. Ilmeisesti vaatii muutamia kertoja että tutustutaan ja saa kontaktin asiakkaaseen. Sain nyt koskettaa rintoja eikä pikkareita ollut päällä kun vejaria hierottiin. Aika eroottista ja mukavaa.
En ole vieläkään ehtinyt käydä, mutta olen kyllä menossa.
Olisiko muita ehdotuksia?
Turha muissa käydä kun riittävästi hänen luonaan käy. Kävin jo taas uudemman kerran ja nyt mentiin päätyyn asti.
Ok, pitää kyllä mennä. Ei ole ihan normaalien reittien varrella, vaatii vähän säätöä. Mut ilmeisesti vaivan arvoinen. Ja isot!!
Suosittelen poikkeamaan vaikka kauempaakin. Kotimaista laatupiirakkaa lisättynä kokovartalohieronnalla ja silmäruoalla. Mitä enempiä kadun kulkija voikaan toivoa?
En ole oikeastaan piirakan perässä, vaan sen kokonaisvaltaisen hieronnan.
Hei syvän päädyn ymmärtänyt mut mitä täs tarkoitat?
Tällainen olisi kiva löytää, läheltä Helsingin keskustaa?
Anjaa suosittelen vaikkei ihan keskustassa luuraakkaan. Riittävän tiheään kun käy niin tarjolla tosiaan koko setti. Itse tehnyt kaiken mahdollisen hänen kanssaan paitsi nuolemisen koska naiselle tarkoitettua suojaa ei ole. Viimeksi vähän hämmensi kun touhuttiin niin hänellä näytti olleen pukamat. Todennäköisesti edellinen asiakas käynyt kakkosessa eikä näky oikein miellyttänyt ykkösessä kun olin itse.
Siinäpä aktiivinen tapaus, kaksilla rattailla ajetaan kuin viimeistä päivää.
Hän ei anna "kakkosta". Muita palveluita on saatavilla ja niistä kannattaa sopia kun varaa aikaa. Vuosia käynyt hänellä aikaisemmin 2-3 krt kuukaudessa, mutta nyt käynnit vähentyneet 2-4 krt vuoteen. Se kuuluisa jännite on hävinnyt hommasta.
Ei tosiaan jännitä enää kun hänellä käy. Mutta toisaalta hyvä kun tietää mitä saa ja mihin hintaan. Olen joskus nuollut paljasta mutta maku oli sitä natusania tai mitä lie käyttävän hierontaöljynä. Oli liukastellut pyhimpäänsä öljyllä varmaan kun riisuin enkä huomannut sitä. Antaa varmaan päivittäin useammalle ykköstä vaikka öljykään ei oikein enää liukasta vanhaa värkkiä. Pitäisi löytää joku hieman nuorempi tähän harrastukseen.
Harmi, kun on niin väärässä suunnassa, enkä ikinä sielläpäin asioi. Jos sitä joskus vielä ehtisi, ennenkuin lopettaa hommat.
Onko kukaan käynyt Siltamäessä viime aikoina? Vieläkö Anja hieroo? Vuosia sitten kävin ja oikein hyvä ja ystävällinen palvelu oli hänellä.
En ole vieläkään käynyt, mutta "koko ajan" olen menossa.
Hiljattain kävin. Sama meno kuin ennenkin mutta itse hieronta on jo laiskanpuoleista.