Löytyisiköhän Helsingistä kivaa naispuolista hierojaa, joka osaa oikeasti hieroa, ja joka myös hieroisi iloisen loppurentoutuksen?
Täydellinen hieronta
19
833
Vastaukset
- Anonyymi
Tee sinä itse.
- Anonyymi
Miksi vaivaudut kommentoimaan, jos sinulla ole vastausta kysymykseen?
- Anonyymi
Taikkula
- Anonyymi
Mut osaako ne hieroa? Pari kertaa olen käynyt, enkä ole vakuuttunut. Varmaan riippuu paikasta.
- Anonyymi
Etsintä jatkuu edelleen
- Anonyymi
Kokeile Malminkartanon
- Anonyymi
Mikä paikka Malminkartanossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä paikka Malminkartanossa?
Taikka Siltamäkeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taikka Siltamäkeä?
Aivan, Anja. Pitäs käydä, ollut suunnitelmissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, Anja. Pitäs käydä, ollut suunnitelmissa.
Millainen se Anja on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen se Anja on?
Pieni pyöreä n. 70-kymppinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni pyöreä n. 70-kymppinen.
Rintava?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rintava?
Oikein kivat hänellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein kivat hänellä.
Kovinkin isot? (menossa tutustumaan)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovinkin isot? (menossa tutustumaan)
Kommentoi sitten tänne minkälaista oli ja menikö odotusten mukaan. Itsekin miettinyt käyntiä hänellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoi sitten tänne minkälaista oli ja menikö odotusten mukaan. Itsekin miettinyt käyntiä hänellä.
En ole tähän ketjuun kirjoittanut mutta inspiraatiota käyntiin tuli ja kävin Siltamäen hieronnassa. Aika helppo löytää, vanhan rivarin keskeltä alakerran kämppä. Kämpässä verhot vedetty, näki kyllä kaiken tarpeellisen mutta ei liikaa. Jorman hoiti alussa ja lopussa ja siinä välissä mukava klassinen hieronta. Hieronnassa olin alasti niin ei kalsarit öljyssä. Voisin käydä toistekin. Sain katsoa paljasta mutta ei koskea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tähän ketjuun kirjoittanut mutta inspiraatiota käyntiin tuli ja kävin Siltamäen hieronnassa. Aika helppo löytää, vanhan rivarin keskeltä alakerran kämppä. Kämpässä verhot vedetty, näki kyllä kaiken tarpeellisen mutta ei liikaa. Jorman hoiti alussa ja lopussa ja siinä välissä mukava klassinen hieronta. Hieronnassa olin alasti niin ei kalsarit öljyssä. Voisin käydä toistekin. Sain katsoa paljasta mutta ei koskea.
Ai oikein kahteen kertaan? Kuulostaa hyvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai oikein kahteen kertaan? Kuulostaa hyvältä.
Saiskohan toisella kerralla sormettaa liukasta? Pikkarit oli kyllä päällä nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saiskohan toisella kerralla sormettaa liukasta? Pikkarit oli kyllä päällä nyt.
Jos tisuja saisi koskea..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1981756- 981445
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70904
- 250886