Otin lopputilin töistä ulosoton takia

Anonyymi-ap

Otin lopputilin kun ulosotto ei anna ostaa autoa työmatkoihin, vaan heidän mielestään on ok kulkea yhdensuuntainen 30km työmatka polkupyörällä talvisin. Jatkuva flunssa kun alkoi olla, niin ei enää jaksanut millään. Ulosotto veti hatusta aina jonkun syyn miksi eivät rajoita ulosmittausta yhdeksi kuukaudeksi jotta saisin auton hankittua ja maksettua siihen vakuuden. Kyse 800e autosta ja vakuutus 400e. Te-toimistosta ei karenssia irtisanoutumisesta kun ei ole autoa. En aio enää ikinä maksaa ulosottoon mitään niin järjetöntä tuo touhu on enkä töihin mene ennen kuin velat on vanhentuneet koska se ei kannata. Näin saatiin taas yksi työtön lisää, eikö olekin järkevää toimintaa virkamiehiltä? Lisää työttömiä vain hölmölään hölmöillä päätöksillä.

12

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten ulosottoa voi välttää, jos oikeus määrännyt?

• Anonyymi

Kelan tuet on tuloja. Luulisi kelpaavan ulosottoon

• Anonyymi

Onneksi on suojaosuus...joku 950€/kk. Asumistuki ja tt-tuki uo kelvottomia

• Anonyymi

tuista ei mene ulosottoon mitään. asumistuki työttömyysturva TT tuki

• Anonyymi

Jos pelkil.ä tuilla elää niin ulosottoon ei riitä otettavaa. Esimerkiksi asumistukea ei lasketa tuloksi. Tuskin tt-tukeakaan, ainakin silloin muut tulot ovat vähäisiä jos sitä saa. Ansiosidonnaisesta luultavasti joutuu maksamaan mikäli ylittää laskennallisesti suojasuuden.

• Anonyymi

Tuilla ja pummina eläminen on siis kannattavin talouden muoto. Maassa maan tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuilla ja pummina eläminen on siis kannattavin talouden muoto. Maassa maan tavalla.

Juu tämän kuun tuet nettona mulle...

Asumistuki 259€
        Työmarkkinatuki 596€
        Toimeentulotuki 340€

• Anonyymi

sillon ku olin ite ulosotossa mulle myönnettii 1700e auto minkä voin hommata velkaa oli noin 15k

• Anonyymi

Kyllä voi olla 3000e autokin...Eikä niiden hommailuihin lupia tarvita :)

• Anonyymi

Auto on välttämätön, ja varsinkin työssäkäyvälle. Itse asun syrjäseudulla, jossa ei ole mitään julkista liikennettä, joten pidän oman auton pitoa elintärkeänä. Olen tosin jo iän vuoksi poissa työelämästä, mutta ilman autoa joutuisin muuttamaan kokonaan pois näiltä huudeilta. Ja sekös tulisi yhteiskunnalle kalliiksi, koska eläketulo on tonnin ja joutuisin hakemaan asumistukea tuplasti enemmän kuin nyt saan 123e kuussa. Saati ne muuttokulut, niihin ei ole pennin latia.
      Sikamainen temppu ulosottajalta sinulle. Vaikea henkilö vissiin, joka ei ymmärrä mitä teki.

• Anonyymi

Pimeitä töitä niin paljon kun ehtii.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      123
      1732
    2. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      681
      1644
    3. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1467
    4. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1343
    5. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1298
    6. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      322
      1294
    7. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      43
      1258
    8. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      25
      1195
    9. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1155
    10. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1142
    Aihe