Millanen on vitsa ja miltä se tuntuu?

Anonyymi-ap

Mun äiti on jo pitkään uhannut että mun pitäis hakee vitsa ja saada sitä oikein kunnolla paljaalle pepulle. Nolottaa kun en kehtaa kysyä. Oon kyllä ollu aika hankala viimeaikoina ja omatunto sanoo että joku rangaistus olis paikallaan. Kertokaa jos teillä on kokemusta vitsasta.

5

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No se vitsa on yleensä koivunoksa eli semmoinen joustava loppupää sitä oksaa ja sillä sitten ennen vanhaan annettiin vitsaa pepulle kun oli tuhma.

• Anonyymi

Joo se tarkottaa just sellasta koivun oksaa ja sitä että joudut riisuun housut ja pyllistään ja sit sen risun kanssa räpsitään pyllylle. On kokemusta ja sattuu kyl ihan kunnolla ja noloo olla siinä perse ja munat paljaana mut ei se niin paha oo jos käy niin et saat sellasen rangaistuksen. Ite kyl välttäisin tai koittaisin käyttäytyy paremmin silti jos tiedossa et saa risua. Ja kandee ihan suosiolla sit vaan laskee ne housut jos pystyy laskeen vaan perseen kohdalta hiukan alas koska muuten ne kyl vedetään ihan nilkkoihin asti ja se on viel nolompaa 🙈

• Anonyymi

Varsinkin jos joku näkee...

• Anonyymi

Se tuntuu kuin persus olisi tulessa

• Anonyymi00006

Jos piiskaamista varten haettiin koivuvitsa, se tiesi meillä aina pylly paljjaana vitsaa. Olen saanut risusta paljaalle suunnilleen kymmenen kertaa elämäni aikana. Olin sen verran ruipelo, että isä piiskasi vielä rippikoulu ikäisenä. Harasin kyllä vastaan, mutta ukko oli 186 cm ja painoi sata kiloa. Lopputulos oli: minä kiemurtelin ja marisin huoltajan räpsiessä. Se oli niin luonnollista, etten edes hirveästi hävennyt.

Olin lukion toisella luokalla, kun kärähdin viinasta. Äijä ilmoitti, että aamulla tulee piiskaa. Minua alkoi pistelemään sellaiset puheet, varsinkin kun tiesin kuinka minun käy. Jostain kumman styystä en saanutkaan piiskaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      561
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe