On öljyn jäähdytin kenno.
Missä Toyotan moottoreissa
14
125
Vastaukset
- Anonyymi
Liian kallis osa ja siksi ei taida olla missään.
- Anonyymi
Öljynjäähdytin, huoh.
- Anonyymi
Celica 2ZZ
- Anonyymi
jo 80-luvun lopun ja 90-luvun 1.6 (16 valve) moottoreissa oli öljynjäähdytin. Nykyisistä ei tietoa. Konetta oli Corolloissa ja Carina e:ssä.
- Anonyymi
Ei hybrideissä ole öljynjäähdytintä, kun ongelmana on pitää moottori tarpeeksi lämpimänä.
- Anonyymi
Talviautovoittaja täyshybrid.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voittaja oli BMW i4 sähköauto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyisin jo ilman lämmönvaihdinta. Syynkin tiedämme.
- Anonyymi
Tuollahan niitä on;
https://www.topautoosat.fi/varaosat/toyota/oljynlauhdutin.htmlTosin edes Toyotassa ei moottoriöljy käy niin kuumana, että tarvittaisiin lauhdutinta. Kyllä ne ovat jäähdyttimiä. 🤭
- Anonyymi
Ois kiva tietää miten tuo linkissä mainittu öljynlauhduttaja toimii?
- Anonyymi
Lauhdutin on lämmönsiirrin, jossa virtaava höyry tai kaasu lauhdutetaan nesteeksi siirtämällä lämpöenergiaa nesteestä toiseen virtaavaan aineeseen tai ympäristöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauhdutin on lämmönsiirrin, jossa virtaava höyry tai kaasu lauhdutetaan nesteeksi siirtämällä lämpöenergiaa nesteestä toiseen virtaavaan aineeseen tai ympäristöön.
"Lauhdutin on ilmastointilaitteen yksi komponentti. Sen tehtävä on luovuttaa kylmäaineen varaama lämpö ulkoilmaan. Lauhdutin sijaitsee moottoritilassa moottorin jäähdyttimen eli "syylärin" edessä ja näyttää melko samalta kuin itse jäähdytin."
Öljynjäähdyttimessa lämpö siirretään joko ilmaan tai jäähdytysnesteeseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995