Se on taas talvi saapunut. Se tarkoittaa sitä että paikallisesta amiksesta ammennetut opit autojen virityksessä pääsee täyteen loistoonsa eli pakoputkeksi ruuvataan se tuttu ja turvallinen 5 tuumainen viemäriputki vaikka tehoja siinä isin ja äidin hankkimassa mopoautossa on juuri ja juuri 70 hp. Sitten ruovitellaan kylillä yötä myöten koska talvi on tosiaan lyhyt ja se teidän 70 hp:n kopperonne ruopii vain ja ainoastaan sen ajan kun talvi niin päättää koska siinä vaiheessa kun kadut jäästä ja lumesta päättävät sulaa niin kitka tulee teillekin riesaksi ja yhtäkään menopeliä en ole Heinolan kaduilla koskaan nähnyt jotka ruopisivat sulalla asfaltilla, ne on yhtä harvinaisuus kuin tryffelit.
Joten nauttikaa nyt arvoisat herrat ja neidit, kevään koittaessa se armas autonpyörä ei enään pyörikään holtittomasti ja kumi savua, ei vaikka isonnatte pakoputkea miten paljon hyvänsä kesken jännittävän ammattikoulupäivän.
Jihuu Talvi
Anonyymi-ap
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566772Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414775- 722548
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411959- 181628
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81492- 201366
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151289- 241224
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117