Minä EN ole homo vaan ihan oikea hetero! Nussin naisia ja tuotan heille aina orgasmin.
Heteropride
Tiedoksi kaikille
8
456
Vastaukset
- Anonyymi
Älä yritä. Tälle palstalle ei heterot eksy. Ei suin surminkaan. Olet selvästi homo tai ainakin todella vahvasti bi. Jokin kumma asia sinua homoissa kiinnostaa. No, jos joskus onnistut löytämään naisen ja pääset hänen kanssaan harrastamaan seksiä, niin eiköhän se silloin sinulle selviä.
- Anonyymi
Netti on heteroiden keksimä. Sinun logiikalla homot ei saa käyttää sitä.
Heteropride
- Anonyymi
Niin vaan moni autoilijakin väittää olevansa keskimääräistä parempi kuski, mutta kuitenkin he ajavat kolareita jatkuvasti.
- Anonyymi
Nussiessa mietit kyrpiä jotta saat vaivoin seisomaan.
- Anonyymi
Oksettaa ajatuskin homoista. Oletteko oikeasti niin tyhmiä että otatte munan pyllyyn vapaaehtoisesti?
Heteropride - Anonyymi
Vai tuotat naisille aina orgasmin, voiko itseään pahemmin pettää?
- Anonyymi
Sun pippeli on pieni eikä se kiihota ketään
- Anonyymi
Hahaaaaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k583979Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k172809Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552016Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2081789- 721436
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091- 901089
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55914Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906