Minä EN ole homo vaan ihan oikea hetero! Nussin naisia ja tuotan heille aina orgasmin.
Heteropride
Tiedoksi kaikille
8
326
Vastaukset
- Anonyymi
Älä yritä. Tälle palstalle ei heterot eksy. Ei suin surminkaan. Olet selvästi homo tai ainakin todella vahvasti bi. Jokin kumma asia sinua homoissa kiinnostaa. No, jos joskus onnistut löytämään naisen ja pääset hänen kanssaan harrastamaan seksiä, niin eiköhän se silloin sinulle selviä.
- Anonyymi
Netti on heteroiden keksimä. Sinun logiikalla homot ei saa käyttää sitä.
Heteropride
- Anonyymi
Niin vaan moni autoilijakin väittää olevansa keskimääräistä parempi kuski, mutta kuitenkin he ajavat kolareita jatkuvasti.
- Anonyymi
Nussiessa mietit kyrpiä jotta saat vaivoin seisomaan.
- Anonyymi
Oksettaa ajatuskin homoista. Oletteko oikeasti niin tyhmiä että otatte munan pyllyyn vapaaehtoisesti?
Heteropride - Anonyymi
Vai tuotat naisille aina orgasmin, voiko itseään pahemmin pettää?
- Anonyymi
Sun pippeli on pieni eikä se kiihota ketään
- Anonyymi
Hahaaaaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890