Mikä paras yt-mp3 muunnin

Anonyymi-ap

Millä ohjelmalla saa youtube musiikin parhaiten ja nopeasti mp3 muotoon. Siis ilmainen ohjelma riittää. Paras varmaan maksullinen. Käytin pitkään ytminitooldownloaderia mutta jostakin syystä ei nyt toimi.. Kokeilin toista. Muutti kyllä muotoon mp3, mutta edes VLC ei suostunut levylle poltettuna toistamaan musiikkia. Poltto-ohjelma ja poltin sama kuin aiemmin.

4

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen tehnyt niin että Audacity ohjelmalla nauhoitan. Asetus: sisäänmeno ohjelmalle on tietokoneen kaiutin. Sitten Youtube soimaan ja Audacitystä painaa punaista nappia. Kun nauhoitus valmis, yläpalkin file/export-valikolla muunnan sen projektitiedoston mp3-muotoon.

• Anonyymi

Tuo audacityn käyttö kyllä onnistuu. Mutta vaattii aikaa kun tarvitsee ensin tallentaa koko musiikkijuttu. Vaikkapa 2 tuntia. Joku ohjelma tekee tarvittavan muutoksen lähes tuossa tuokiossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo audacityn käyttö kyllä onnistuu. Mutta vaattii aikaa kun tarvitsee ensin tallentaa koko musiikkijuttu. Vaikkapa 2 tuntia. Joku ohjelma tekee tarvittavan muutoksen lähes tuossa tuokiossa.

Niin tuohon audacityyn vielä. Sillä ohjelmalla aikanaan muunnin vanhat C-kasetit mp3 muotoon ja poltin levylle. CD-r levylle sai sitten mahtumaan kymmenen kasetillista musiikkia. Mutta aikaa se tosiaan vaati. C60 kasetti. Ensin tunti tallennusta koneelle ja sen jälkeen mp3 muunnos, Ja ei muunnoskaan aivan hetkessä ollut valmis. No mutta saivathan kasettien musiikki jatkoaikaa ja musiikki säilyy alkuperäisenä, mitä se ei olisi nauhalla kauaa tehnyt.

• Anonyymi

Netissä on sivuja, jotka muuttavat YouTube videot mp3 muotoon. Esim. https://y2mate.nu/en-xVIJ/ jos em. ei toimi voit etsiä sivua googlesta sanoilla: YouTube to mp3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      91
      8358
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6455
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6304
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4951
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3341
    6. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      59
      3310
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3285
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2879
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2826
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      53
      2817
    Aihe