40 vasemmistolaista riehujaa pidätettiin, 612 kulkueesta ei yhtään!
Vastaukset 13
- Anonyymi
Linnanjuhlista on tullut saatanan karnevaalit. Veteraanien, lottien, suomalaisten suurmiesten ja -naisten sijasta sinne haalitaan turhantoimittajat, jotka ei ole Suomen eteen ja parhaaksi tehneet yhtään mitään.
- Anonyymi
Kysymys on oleellinen: Miksi presidentinlinnaan kutsutaan siivoojakuningatar auri kanasia, vappu pimiöitä tai joku ruotsalainen räppilaulajatyttö sekä suuri kaartia iskelmälaulajia, sosiaalisen median ja only fansin -staroja, ja mitä lie muuta porukkaa?
Perinteisestä tyylistä poiketen presidentinlinna oli valaistu värivaloin ja klassisen kamariorkesterin sijasta ”lavalle nousi” poppibändi. Julkkisbileet tuli ensiksi mieleen.- Anonyymi
Oliko tasapuolisesti tarjoilua myös jauhojengiläisille?
- Anonyymi
Ne Stybbin järkkäämät kana-aivosten festarit…Johon oli kutsunu kone Oy:n hlökunnan..olihan rva sielä töissä..Sitten urheilijoita…
Pisteeksi!!!! Se Juha Tapion kauhistus mitään sanomaton muka ”hyvä laulaja”??!!
- Anonyymi
Oli todella hienot juhlat tänä vuonna. Kiitos Aleksander Stubb.
- Anonyymi
Elämme sodoman ja gomorran aikoja, loppu tulee, orgioita pitävät valtaa pitävät, kohta tulee taivaalta tulta ja tulikiveä. Nouskaa Suomen miehet vastaan tätä kapitalistien sortoa.
- Anonyymi
Kun sisäministeri on natsipuolueesta niin poliisikin löytää toimintaansa sisäisen natsinsa.
- Anonyymi
Hah hah, just joo.😅
- Anonyymi
Kun menee herrojen kanssa marjaan huomaa, ettei missään asiassa ole rehellistä tasapuolisuutta. Menee marjat ja vakkaset.
- Anonyymi
Eiköhän 3 oppisitiopuoluetta tee jälkeen yhden välilysymyksen poliisien toimista äärivasemmisto kulkueen kohtelusta.
- Anonyymi
Kielto on jo tullut. Ei kerrota mitään. Ei nimiä, ei kansallisuuksia, ei rikosrekistereitä, ei sidoksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kielto on jo tullut. Ei kerrota mitään. Ei nimiä, ei kansallisuuksia, ei rikosrekistereitä, ei sidoksia.
Paitsi persuista kerrotaan kaikki, miksei äärivasemmistosta oppositio tai media ole yhtään ole huomissaan ja sitä arvostele.
- Anonyymi00014
Järkky on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37666- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459