Puhelin ei muka ilmoita soittajan tietoja vaikka ei olisikaan salainen numero,ainoastaan puhelin numeron.Androidissa normaalisti näkyy jos ei ole estetty myös nimi saapuneiden puheluiden listalla.Palstalla on varmasti paljon jotka käyttävät kyseisiä puhelimia.
Onko aple juoru totta
6
80
Vastaukset
- Anonyymi
Applen puhelimet ovat ihan paskoja.
- Anonyymi
Ukrainan asevoimat ovat lähellä menettämässä viisi kaupunkia kerralla, Radan edustajat valmistautuvat pakenemaan maasta.
- Anonyymi
Ei androidkaan näytä nimeä jollei ole laitettu yhteystietoihin, vai pelkkä numero näkyy.
- Anonyymi
Näyttääkö aplen puhelin edes silloinkaan.jos ei on se iso puute.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttääkö aplen puhelin edes silloinkaan.jos ei on se iso puute.
Kyllä Applen puhelin näytää nimen ja kuvan ihan kuin Android puhelinkin. Jos ne on yhteystietoihin tallennettu.
- Anonyymi
Tietääkö joku kyllä vai ei,vaikka vastanneiden kesken ei arvotakkaan kahden henkilön T paitaa ja yhden henkilön matkaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918358
- 926455
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586304Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344951- 453341
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593310- 503285
- 442879
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512826- 532817