Ei tullut jatkoa ja syy löytyy tuloksista, tarvisi ajaa maaliin kilpailuissa eikä tuhota kalustoa rallista toiseen.
Lapin ajot on nyt ajettu
11
225
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja on erittäin väärässä, Lapin ajot jatkuu.
- Anonyymi
Lappi ja kumppanit on moottoriuheilun eliittiä. Pajariset ja muut on pelkkää pelleilyä.
- Anonyymi
Lappi on takapihojen rallihönöjä. Takana loistava tulevaisuus
- Anonyymi
Kaikilla sitä ei ole edes takana.
- Anonyymi
Missään ei ole sanonut uran päättyneen....
- Anonyymi
Fourmaux vei kolmannen tallipaikan ja Toyotallakin paikat täynnä. M-Sport ei Lappia palkkaa, eikä ota vaikka maksaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fourmaux vei kolmannen tallipaikan ja Toyotallakin paikat täynnä. M-Sport ei Lappia palkkaa, eikä ota vaikka maksaisi.
Eiköhän se kerro sitten kun kerrottavaa on... toi M sport juttu on sun omaa fantasiaasi....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MsSport kuppaa vaan toisten rahoja.
- Anonyymi
Kukaan näistä arvuuttelijoista ei oikeasti tiedä mistään mitään.
- Anonyymi
C2 lla FCupiin
- Anonyymi
Lappi on todella hyvä auton säätäjä. Neuville alkoi pärjäämään paremmin kun apinoi Lapilta säätöjä. Siinä yksi syy saavutettuun mestaruuteen vaikkakin laittomalla autolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949