Päivärahan hakemus jätettävä 22.12 ja maksu olisi 25.12 mut kun joulupyhä..saako ennen joulua?
Mites kelan maksut jouluna?
13
272
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin kelapankki jouluna auki
- Anonyymi
Itse saan työmarkkinatukea ja tulen saamaan varmasti vuoteen 2037 ellei tapahdun imeparantumista tai muuta ihmettä.
Olen kuitenkin omilla keinoillani saanut kasan turvapuskurin joka on pankin tiedossa ja verottajan kautta myös kelan tiedossa. Mutta ihmettelen niitä jotka ovat yksin ja saavat työmarkkinatukea, että minkä takia ei opetella laskemista ruutupaperilla. 10€ kk pankin toiselle tilille tekee jo 120€ vuodessa. Jos laitat 15€, niin saat 180€. Eikä kukaan kiellä nokittamsasta..... siis rahaa siihen ettei joudu kapealle tiukassa tilanteessa. Sitä kukaan voi kieltää. Nyt tulee asumistukeen varallisuusraja ja sinulla saa olle reilusti yli 10000€ ennenkuin napsahataa ja 50000€ kohdalla joka on kaukana näistä numeroista asumituki lähtee kokonaan poiis. 2000€ suojaosa tekee sen että esim 100000€ kohdalla lasketaan vain 8000€ ja 12 0000€ kohdalla 10 000 ja 50 0000€ kohdalla 48 000€. Se jolla on jemmassa esim. tuo maaginen 50 000€ niin tuskin hakee asumistukea. En minä ainakaan.
Tietenkin tuo 500€ jemma vie toimeentulotuen, eikä sitä oikein saa suojaankaan koska siitä jää jälki tiliotteisiin, kun sen keräät fyysisesti sukan varteen.
- Anonyymi
Et. Tulee selvä joulu jos ei naapurin masa lainaa
Tupauuno, savo. - Anonyymi
Oikeat lahjapaketit pitävät tietynlaista iloista lotinata ja sitten hölskyykin jo piässä.
Uamusella WC pönttö tulvii kuravellissä jos juopi pelekkiä keskitöhkyrä tölkkejä savolaisen kaapunnin ottokuusen alla röhnöttämällä King of all Kinkys pylly paljaana.
t.Riskisepi / Savo - Anonyymi
Eipä hätiä mitiä...
"Jos työttömyysajan ilmoituksen jakso päättyy 19.–23.12.2024
ilmoituksen voi palauttaa 19.12.2024
rahat ovat tilillä aikaisintaan 23.12.2024.
Jos työttömyysajan ilmoituksen jakso päättyy 24.12.2024
ilmoituksen voi palauttaa 20.12.2024
rahat ovat tilillä aikaisintaan 27.12.2024.
Jos työttömyysajan ilmoituksen jakso päättyy 25.12.2024
ilmoituksen voi palauttaa 23.12.2024
rahat ovat tilillä aikaisintaan 30.12.2024." - Anonyymi
Onneksi Keva maksaa tilin jo 20. päivänä. Se on luotettava kumppani.
- Anonyymi
Keva? Olet ilmeisesti eläkeläinen (eläkkeesaaja). Joten Kelan aikataulut tuskin koskevat sinua papparainen ; )
- Anonyymi
Lämmittää mukavasti kun sonnat lötisevät housuun ja kusi sukkaan, tietysti savossa
- Anonyymi
Ripuli on taattu tietenkin etelä-suomessa.
- Anonyymi
Ja savossa
- Anonyymi
Elukkeella tulloo rahhoo aina samoina päivinä.
Jääpi liite ja muu taistelu Kelan kanssa poies.
Hakekaa työkyvyttömyys Elukkeelle!- Anonyymi
Ei tuu rahhoo samoina päivinä. Juhlapyhät sotkee.
- Anonyymi
Mulla ainakin on ajatus, että jos jätän hakemuksen tiistaina, niin se on joulun takia minulla päivän myöhässä perjantaina. Itselläni on juuri näin. Eikä se oikeastaan muutu miksikään vaikka jättäisin sen päivää ennen maanantaina, koska keskiviikko olisi mys pyhä. Jätän sen siis tiistaina. En ole kysynyt asiaa Kelasta. Mutta miettikääs miten käy niille jotka tekee hakemuksia postin kautta. Maksu voi näkyä tilillä jopa viikon myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828