Miten usein ostatte vaatteita ja mistä paikoista yleensä ostatte ne? Entä ostaako vanhemmat teille vaatteita?
Ite ostan ehkä muutaman kerran vuodessa. Vanhemmat ostaa välillä ja joskus saan myös lahjaksi.
Miten usein ostatte vaatteita?
7
233
Vastaukset
- Anonyymi
Silloin tällöin ostan ja vähän eri kaupoista. Oon ostanut ite mutta kyl vanhemmat on myös ostanu tai ainakin antanut rahaa siihen.
- Anonyymi
Yleensä netistä. Sillon ostan kaupasta kun pääsen käymään vaikka Oulussa. Ei täällä maalla ole ku Halpahalli ja Tokmanni jotka myy vaatteita ja valikoima on mitä on. Voi niistä sukkia ja alushousuja ostaa.
- Anonyymi
Netistä aina välillä ja joskus käyn myös kaupassa kattoo vaatteita ja kenkiä. Vanhemmat yleensä ostaa kun ei mulla olis niin paljon rahaa
- Anonyymi
Ostan netistä ja kaupasta. Sanotaan vaikka että Zalando, Nike, H&M ja Jack&Jones. Vanhemmat kyl ostaa myös ja välillä oon niiden mukana.
- Anonyymi
Ostan uudet kengät joka vuosi. Muita vaatteita tulee ostettuu sitten jos on tarve. Eri paikoista ostan että ei oo mitään tiettyä kauppaa.
- Anonyymi
No' jo oli taas aloitus.
- Anonyymi
En kovin usein mutta aina silloin kun tarttee. Tulee ostettua netistä ja kaupasta ja ei oo oikein mitään tiettyä paikkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 76849
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745