Taitaa olla Forssassa vielä yhtä levotonta kuin ennenkin. Etenkin iltaisin ja öisin
Forssan ilmapiiri
7
602
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö tää ala olemaan sitä joka paikassa ihan yleisesti?
- Anonyymi
Pääsääntöisesti Forssassa on autiota. Joissakin kerrostaloissa varmaan väkeä joka tykkää bilettää myöhään. Kesäaamuöisin joskus näkee levotonta menoa kapakoiden tienoilla.
- Anonyymi
Se on vain hyvä asia. Täällä kasvuseudulla ei tarvitse montaakaan metriä päiväseltään kulkea, kun löytyy huumekauppaa tai vähintäänkin joku Elisan tai Fortumin myyjä tulee liittymäasioita tivaamaan. Myös lahjoituksia penätään jatkuvasti, jos vain sattuu ihmisten ilmoille menemään. Mieluummin asuisin Forssassa, mutta on pakko olla töiden vuoksi kasvuseudulla.
- Anonyymi
En tiedä, mutta Hämeentien linjaportissa ainakin melkoinen meno.
Huudetaan ja tapellaan.
Miestä jahdattu harjan varsi kädessä huutaen ja raivoten pitkin käytevää helatorstaina.
Ystävä tiesi kertoa.
Omistusasunnon ostanut tuosta aikoinaan.
Nyt meno kuin villissä lännessä...
Torikadulla biokaaren talossa tehdään huumekauppaa ja käyttäjät pyörii nurkissa...
20 vuotta olen ollut Kampaamo Luodon asiakas, vana enää en uskalla mennä...
Ei täällä enää ainakaan tämmöinen vanhempi ihminen uskalla kohta enää liikkua.
Olisko Tammelassa rauhallisempaa?- Anonyymi
Ne vasta kahelia onkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne vasta kahelia onkin
Onko näin?
En sieltä Tammelasta ketään tunne, mutta täällä Forssassa alkaa olemaan rauhatonta.
Narkkomaaneja on.
Paljon.
Eikö poliisikaan niille voi mitään tehdä, kun on laitonta kai huumeita käyttää?
Harmittaa vietävästi tuo Kampaamo Luoto.
Niin hyvä paikka ja aivan ihana ihminen.
Miksi tästä kaupungista on tullut tällainen.
Olen täällä ikäni asunut ja täällä hyvin viihtynyt.
- Anonyymi
Olen ollut yötä Forssassa hotellissa. Tuntui rauhalliselta malaaiskaupungilta. Ainoa miinus, että kun yritin nukahtaa ikkuna auki, ensimmäinen kerros hotellissa, alakatua meni aika kovaakin välillä mopoautot, mopot ja muutama autokin. Eli ei saanut kunnolla unta, kun hotellissa oli vielä puutteellinen ilmastointi, ehkä sitä ei ollut lainkaan. Oli toukokuussa tosi kuuma huoneessa vaikka nukkui ilman mitään päällä. Päiväsaikaan Forssa näytti todella rauhalliselta, vähän autoliikennettö verrattuna Tampereeseen ja paljon vähemmän puliukkoja, narkkareita yms. Käykää joskus primetime aikaan Tampereella pääkadulla, johan alkaa mieli Forssasta muuttua.
Jos kaipaa enemmän rauhaa, suosittelen muuttoa LOIMAAlle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713075
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222