Itsemurhalla uhkailu?

Anonyymi-ap

Läheiseni monesti on uhannut tappaa itsensä. Olisi mahdollista tällä kerta kuolla. Hän sai syövän. Kas kummaa haluaakin olla elossa.

7

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli Miksi kyselet täällä?

• Anonyymi

Miksi olet täällä?

• Anonyymi

No ei kai se kelpaa jos syöpä tappaa, kun itse haluaa sen tehdä.

• Anonyymi

Kymmenen vuotta jauhanut sitä samaa. Vakava sairaus tuli niin ilmaisiin hoitihin mennään pää kolmannen jalkana. Uskottavuus kärsii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kymmenen vuotta jauhanut sitä samaa. Vakava sairaus tuli niin ilmaisiin hoitihin mennään pää kolmannen jalkana. Uskottavuus kärsii.

Sitä olen aina sanonut kun täällä näkee noita itsemurha kandisaatteja kirjoittelevan että nyt pian , ja miten teen jne se on usein sanan helinää huomion halua, eivät ota huomioon että netissä on monia surevia ihmisiä joilta on kuollut omainen, nämä vaan egoistisesti päästelee niitä itsemurha juttujaan. Voisivat soittaa auttavaan puhelimeen. Se kun täällä päästellään juttua, koska tietävät kuitenkin että kukaan ei netissä voi tehdä asialle mitään. Seuranta vois kääntää kaikki sellaiset viestit hätä palveluun laittaen IP osoitteen mukaan .

• Anonyymi

Isäni teki itsemurhan. Olin viisi vuotias. Sen seurauksena äitini sekosi . Huolehdin äidistäni. Pikkulapsen päässä ajattelin kuka minusta nyt huolehtii? Isäni ei uhkaillut teki sen. Olen kuoleman kanssa sujut en pelkää.

• Anonyymi

Jos ihminen uhkaa itsemurhalla, niin hän ei sitä tee. Jos ihminen on oikeasti sit taas sitä tekemästä, se tapahtuu kaikessa hiljaisuudessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe