Minu vammaissosiaali työntekijä sanoi minulla ei täyty kehitysvamma puolella ryhmäkoti asuntola kriteerit, josta syystä se ei sitten suostunut etsiä kehitysvamma puolella minulle asuntolaa.
Miksi vammaissosiaali työntekijät jatkuvasti sanoo olen saanut heikkolahjaisuus jutun tilalle Lievän älyllisen kehitysvamman ja sanoo, että Adhd hoito ei kuulu kehitysvamma puolelle enää josta syystä ei vammaissosiaali työntekijä suostu etsii kehitysvamma puolella asuntolaa.
Ja lisäksi vammaissosiaali työntekijä sanoi minulla ei ole koskaan ollut edunvalvonta juttua joka on yksi kriteeri kehitysvamma puolella, että pääsee asuntolaan asumaan ja minun kohdallani ei täyty Adhd takia ohjaus tarve.
Ei riitä, että on sosiaalinen kömpelyys Adhd takia.
Pitäisi olla ohjauksen tarve 24h/7 joka ei täyty.
T Henna Maria Koskela Espoosta
Kehitysvammaisten asuntolat
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388