Näkyy vain musta ruutu josta ei avaudu mitään. Kännykästä videoita voi kyllä katsella. Onko vika selaimessa (Mozilla firefox) vai missä?
Iltasanomien ja Iltalehden videot ei pyöri läppärissäni
14
669
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti jokin mainostenesto-ohjelma estää näkymisen. Näin ainakin itselläni Firefoxissa. Tosin se ilmoittaa minulle estosta ja pyytää lupaa sallia kaikki evästeet, jotta videot näkyisivät.
Eivät näy. Ei kiinnosta.- Anonyymi
Minulla ongelma korjaantui kun poistin kaikki omat ubon estosäännöt ja tein uudelleen. Jotkin piti tehdä toisella lisäosalla ja kaikki valmiit säännötkään ei toimi. Evästeiden estot saa olla kuten ennenkin, huomautus katosi.
- Anonyymi
Uusin firefox päivitys vei videoiden katselun pois iltapäivälehdistä.
Ennen päivitystä toimi moitteetta? - Anonyymi
...Jatkoa edelliseen eli operassa näky kun lataa operan flash playerin.
Firefoxissa ei voi mitään laajennusta enää kiinnittää työkaluriville joten ei niitä saa toimimaankaan...- Anonyymi
mitä mahdat oikei selittää? Flash player tukeminen loppui 31 joulukuuta 2020 ja playerit estettiin toistamasta 12 tammikuuta 2021.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä mahdat oikei selittää? Flash player tukeminen loppui 31 joulukuuta 2020 ja playerit estettiin toistamasta 12 tammikuuta 2021.
Viisastelija!
- Anonyymi
PASKANPUHUNALLA EI OLE RAJOJA APINALLA!
- Anonyymi
Papparainen on viimevuosituhannella taas!
- Anonyymi
Mitä? Miksi haluaisit katsella lehdissä videoita? Itse asetin suodattimet poistamaan kaikki videot lehdistä, koska ne eivät kuulu sinne.
- Anonyymi
Sinä oletkin herkkusieni! Elät pimeessä ja syöt paskaa.
- Anonyymi
Paska puhetta, avaaja itse estänyt ne jollain asetuksella!
- Anonyymi
Wika on windowsissasi! Firefoxilla kyllä toimii!
- Anonyymi
hoitoon siiitä ja heti
- Anonyymi
Uuimmisa FF ei toimi edes mainosten esto kuukkelin käskystä, kuten ei toimi chromessakaan ja siihen pohjautuvissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait813437Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41434Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani41211- 261136
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70832Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es47806Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60754Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t32752Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä45749Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4707