Näkyy vain musta ruutu josta ei avaudu mitään. Kännykästä videoita voi kyllä katsella. Onko vika selaimessa (Mozilla firefox) vai missä?
Iltasanomien ja Iltalehden videot ei pyöri läppärissäni
14
120
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti jokin mainostenesto-ohjelma estää näkymisen. Näin ainakin itselläni Firefoxissa. Tosin se ilmoittaa minulle estosta ja pyytää lupaa sallia kaikki evästeet, jotta videot näkyisivät.
Eivät näy. Ei kiinnosta.- Anonyymi
Minulla ongelma korjaantui kun poistin kaikki omat ubon estosäännöt ja tein uudelleen. Jotkin piti tehdä toisella lisäosalla ja kaikki valmiit säännötkään ei toimi. Evästeiden estot saa olla kuten ennenkin, huomautus katosi.
- Anonyymi
Uusin firefox päivitys vei videoiden katselun pois iltapäivälehdistä.
Ennen päivitystä toimi moitteetta? - Anonyymi
...Jatkoa edelliseen eli operassa näky kun lataa operan flash playerin.
Firefoxissa ei voi mitään laajennusta enää kiinnittää työkaluriville joten ei niitä saa toimimaankaan...- Anonyymi
mitä mahdat oikei selittää? Flash player tukeminen loppui 31 joulukuuta 2020 ja playerit estettiin toistamasta 12 tammikuuta 2021.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä mahdat oikei selittää? Flash player tukeminen loppui 31 joulukuuta 2020 ja playerit estettiin toistamasta 12 tammikuuta 2021.
Viisastelija!
- Anonyymi
PASKANPUHUNALLA EI OLE RAJOJA APINALLA!
- Anonyymi
Papparainen on viimevuosituhannella taas!
- Anonyymi
Mitä? Miksi haluaisit katsella lehdissä videoita? Itse asetin suodattimet poistamaan kaikki videot lehdistä, koska ne eivät kuulu sinne.
- Anonyymi
Sinä oletkin herkkusieni! Elät pimeessä ja syöt paskaa.
- Anonyymi
Paska puhetta, avaaja itse estänyt ne jollain asetuksella!
- Anonyymi
Wika on windowsissasi! Firefoxilla kyllä toimii!
- Anonyymi
hoitoon siiitä ja heti
- Anonyymi
Uuimmisa FF ei toimi edes mainosten esto kuukkelin käskystä, kuten ei toimi chromessakaan ja siihen pohjautuvissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 908287
- 926415
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586264Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344881- 453321
- 503275
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573112- 442849
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512816- 492780