2019 tammikuu. Silloin kun vaimon vuokratalo oli vielä oma ja ei vielä vaihdettu mummon kanssa:
"Olen rakennuttanut yhden talon tänne, eikä se ollut helppoa, asiantuntijoita on paljon tietäjiä vähän, miksi jotain pitäisi valaa, paaluja saa ostaa lähes ilmaiseksi"
"Joo voi olla en ole luvista enkä vakuutuksista perilla, voi olla että ne on hoidettu tämä alueen puolesta tän alueen on rakentanut sansili niminen firma, tässä on yli 30m taloa, kaikki vähän erinäköisiä, kaikki rakennettu enemmän tai vähemmän peräkkäin, talossa on 4 k hieman yli 200m2... jokainen itse päättää mitä halusi"
"Ja resuperse opettele kakara lukemaan, en kirjoittanut että olen rakentanut, vaan rakennuttanut yhden talon tänne, omani..
Ja olen tähän taloon varsin tyytyväinen, toki olen vertaillut hintoja eri kaupoissa rakennustarvikkeiden osalta, ja ne vaihtelevat suuresti..
Ja resu en ole edes Suomessa rakentanut, saati pöljä vieraassa maassa, josta minulla ei ole mitään tietoa, minun osaamisalueet on aivan muualla"
"sain kun valmistuin inssiksi faijalta rakentajankäsikirjan, monta sataa sivua, oli ostanut sen jostain divarista, 1930 luvulta mulla on vieläkin se jossain, ihmettelin aina kun oli puhetta että talot homehtuu ja sisäilmaongelmia, tuon kirjan mukaan tehtynä ei noita varmasti olisi..." (myöhemmin se kirja muuttui 1960 vuodelle)
"Tuo Sansiri on varsin suuri rakentaja, se rakentaa nytkin täällä useita mm. kondoja samanaikaisesti tällä hua hai hinissä, erittäin luotettava..."
...Ja sitten lähdettiinkin vaihtamaan mummon kanssa päikseen taloa ja maksettiin vaimolle siitä vuokraa ja sitten se olikin vuokratalo jonka Pasanen yksin maksoi rouva kun ei osallistunut kuluihin.
Pasanen rakennuttaa, omistaa, vuokraa ja vaihtaa
29
191
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo sinun paniikisi alkaa olla melkoisissa lukemissa, en vuokraa ostan aina kun vuokraaminen on typerää, en ole myöskään osamaksu mies, oli sopimuksen nimi mikä tahansa huolto, rahoitusleasing, se on vain osamaksu kauppaa, jossa pissapoika täytetään "ilmaiseksi"... resupekka.
- Anonyymi
Jos on tarpeeksi nappulaa, niin et tarvitse osamaksu mersuja, tilaat ja maksat, niin helppoa se on jos ei massi riitä etsi halvempi peli sokota maksoit 10.800 euroa poikani tinki hinnan 8000 joka maksoin tilinkautta, myyjälle... tiedätkö suomessa ei ole enää luovareita, myyjä ilmoittaa ostajan vaihtosta trafille linjaa pitkin, tosin tiedätkö edes mikä luovari edes oli, osamaksumies.
- Anonyymi
Itse olet kertonut että maksoit vuokraa asumisestasi thaimaassa. Ei kai kukaan omistusasunnosta vuokraa maksa.
- Anonyymi
Lisää thaimaantietämystä vuodelta 2018:
"Resuperse lähes kaikissa karaoke paikoissa on tankotanssia, mutta gogo paikoissa vuokramorsiamilla on numerolaput, ja numeron sanomalla henkilökunnalle, voit pitää intiimin hetken vuokramorsiamen kanssa... jos rahasi riittää, reppana... nämä on gogo paikkoja, siis tietäisit jos olit edes käynyt täällä, minä tiedän asun täällä, missään muulla ei ole näitä paikkoja kuin pattayalla ja bangkokissa kuten sanoin..."
Paremmaksi laittaa:
"minun asunnosta on parin kilsanpäässä buddhatemppeli, jossa tämä gogo tytöt tanssivat tankotanssia, useissa juhlissa missä olen ollut on myös ollut näitä tanssityttösiä, näillä kerätään rahaa temppelille"
"toinen yleinen tapa kerätä näille temppeleille rahaa on tarjota tanssi seuraa, yhden tai kahden tanssin ajaksi, maksaa 10 -50b, tällä kerätään rahaa temppeleille"- Anonyymi
Ahdistaako lopeta dokaaminen ajoissa, huomenna on jo maanantai, resupekka.
- Anonyymi
Tämä "Thaimaanystävä" on myös varsinainen vauhtiveikko. On historiansa perusteella samaan aikaan rakennuttamassa 2018 Thaimaahan kolmeen eri paikkaan taloja burmalaisilla rakentajilla ja on samaan aikaan Suomessa Tuusulassa koululla thaijuhlassa ja sillä aikaa kun hänen talojaan rakennellaan niin hän on "Cambodiassa" ja kertoo siellä olevansa uudestaan ja uudestaan temppeleillä ekaa kertaa, joka ei ole mahdollista tehdä kuin kerran ekaa kertaa.
Selvästi Senssun muinainen sivupersoona ja vastustaa jyrkästi maksutavaraa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä "Thaimaanystävä" on myös varsinainen vauhtiveikko. On historiansa perusteella samaan aikaan rakennuttamassa 2018 Thaimaahan kolmeen eri paikkaan taloja burmalaisilla rakentajilla ja on samaan aikaan Suomessa Tuusulassa koululla thaijuhlassa ja sillä aikaa kun hänen talojaan rakennellaan niin hän on "Cambodiassa" ja kertoo siellä olevansa uudestaan ja uudestaan temppeleillä ekaa kertaa, joka ei ole mahdollista tehdä kuin kerran ekaa kertaa.
Selvästi Senssun muinainen sivupersoona ja vastustaa jyrkästi maksutavaraa.Thaimaanystävä kertoo rakennuttamisten ohessa 2017 keväällä:
"Itse olen ostanut talon tontteineen Mekong joen rannalta. Talo ja tontti tulivat tietenkin Thai vaimoni nimiin. Talo oli vanha. Viime kesänä remontoimme sen. Annoimme urakan Thaimaalaiselle pienelle yritykselle"
"Kaikille koiranleuoille tiedoksi. Talo ja maa on vaimoni nimissä"
Ehtaa Senssu-Pasasen tekstiä jossa vaimo omistaa kaiken mutta Senssu-Pasanen maksaa kaiken. Myöhemmin Thaimaanystävä muuttui "Tapsaksi" ja on nyt Vietnamissa. (Suomessa)
- Anonyymi
"sain kun valmistuin inssiksi faijalta rakentajankäsikirjan, monta sataa sivua, oli ostanut sen jostain divarista, 1930 luvulta mulla on vieläkin se jossain, ihmettelin aina kun oli puhetta että talot homehtuu ja sisäilmaongelmia, tuon kirjan mukaan tehtynä ei noita varmasti olisi..."
Viimeisin versio tuosta Pelle Pasasen tarinasta meni niin että sai 18 vuotta täytettyä isältään kirjan joka oli painettu 1960 syntymävuonnaan. Aiemmassa versiossa oli siis myös inssi, kuten "Senssukin". Jos nyt ihan aikuisilta ihmisiltä kysyttäisiin, että paljonko liittyy tämän päivän rakentamisiin tai rakennusmääräyksiin kirja vuodelta 1930, oli sitten kyse suomalaisesta tai thaimaalaisesta rakentamisesta?
Vaikkei alaani olekaan, niin sen verran olen vanhoja rakennuspiirroksia tutkiskellut (kuten kotitalomme joka on rakennettu 1955) että siihen aikaan rakennekuvissa käsiteltiin kattotuolien rakennetta, koolausjakoja ja materiaalivahvuuksia. Kaikki puuta ja eristeet sahanpurua. Ulkona tuulensuojalevy, sisällä vanerilevy, tuulensuojalevyn päällä rima ja tuuletusrako, jonka päällä lautaverhoilu, joskus mineriitti. Nykyäänkin tehdään hyviä puutaloja sekä pitkästä tavarasta että elementteinä. Rakenne on muuten sama, mutta eristeet on kehittyneet. Muoveista ollaan luopumassa seinien osalta kokonaan. Bituminauha perustuksen ja alaohjauspuun välissä on entisellään.- Anonyymi
Voi rakas kun sinulla on vaikeaa, kun joka asia vituttaa, rakas sain isältäni rakennustekniikka kirjan jonka hän oli ostanut samana vuonna kun synnyin, ja antoi sen minulle kun täysin 18 vuotta synttäri lahjaksi, luin kirjan kolme kertaa, vuosien saatossa, se kertoo perusrakennustekniikan mikä vuonna 1960 oli käytössä, ainakin sen ymmärsin että avoviemäreitä ei voi mitenkään alipaineistaan, jos rakennusalan ammattilainen ei sitä ymmärrä, on kaukana rakennusalalta, edes unelmissaan ei onnistu, jokainen terve mies ymmärtää mikä on avoviemärin toimintaperiaate... 2010 ei selvästikään tiedä...
Kirja on muuten hyvä, tuolloin rakennetut talot eivät hajoa käsiin, eivätkä homehdu huonoin ilmankierron takia, jos joku rakennusalan mattomies alkaa kertomaan että avoviemäreitä voidaan alipaineistaan hän on välittömästi työtön...
Lisäksi minulle ei ole useasti pyynnöstä huolimatta kerrottu mikä on tämä 2010 ns. ansaintalogiikka, mattoja liimaamalla ei muuta kuin tuhoaa aivonsa, sillä ei tehdä miljoonia, eikä oikeastaan sisäänostajanakaan, eli 2010 kertoma hankintamies, isoilla lafkoilla on omat hankintaosastot, lakimiehet jotka tekevät sopimukset, heitä on kaikissa isoissa rakennusfirmoissa, ja samoin suuremmilla rakennusliikkeitä myyvillä vaikkapa k ja s ketjuilla.
Eikä tuossa ammatissa tienaa miljoonia.
2010 kertoi aikaisemmin että hän teki huippukaupat kun myi jonkun maton, joka oli roikkunut varastossa vuosia, asiaakkaatkaan eivät ole tyhmiä jos niissä on iso johtaja puikoissa, tietää yleisen hintatason mutta ennen kaikkea ei lähde alipaineistamaan viemäreitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas kun sinulla on vaikeaa, kun joka asia vituttaa, rakas sain isältäni rakennustekniikka kirjan jonka hän oli ostanut samana vuonna kun synnyin, ja antoi sen minulle kun täysin 18 vuotta synttäri lahjaksi, luin kirjan kolme kertaa, vuosien saatossa, se kertoo perusrakennustekniikan mikä vuonna 1960 oli käytössä, ainakin sen ymmärsin että avoviemäreitä ei voi mitenkään alipaineistaan, jos rakennusalan ammattilainen ei sitä ymmärrä, on kaukana rakennusalalta, edes unelmissaan ei onnistu, jokainen terve mies ymmärtää mikä on avoviemärin toimintaperiaate... 2010 ei selvästikään tiedä...
Kirja on muuten hyvä, tuolloin rakennetut talot eivät hajoa käsiin, eivätkä homehdu huonoin ilmankierron takia, jos joku rakennusalan mattomies alkaa kertomaan että avoviemäreitä voidaan alipaineistaan hän on välittömästi työtön...
Lisäksi minulle ei ole useasti pyynnöstä huolimatta kerrottu mikä on tämä 2010 ns. ansaintalogiikka, mattoja liimaamalla ei muuta kuin tuhoaa aivonsa, sillä ei tehdä miljoonia, eikä oikeastaan sisäänostajanakaan, eli 2010 kertoma hankintamies, isoilla lafkoilla on omat hankintaosastot, lakimiehet jotka tekevät sopimukset, heitä on kaikissa isoissa rakennusfirmoissa, ja samoin suuremmilla rakennusliikkeitä myyvillä vaikkapa k ja s ketjuilla.
2010 kertoi aikaisemmin että hän teki huippukaupat kun myi jonkun maton, joka oli roikkunut varastossa vuosia, asiaakkaatkaan eivät ole tyhmiä jos niissä on iso johtaja puikoissa, tietää yleisen hintatason mutta ennen kaikkea ei lähde alipaineistamaan viemäreitä.Joku konttoristi toki voi ryhtyä kertomaan että ihan itse piikkasi tiilihormiin reiän ja että asensi saunan kiukaan, ei rakennusalan huippuosaaja ... sukittaja.
Edes lattialiippari ei selittele betoniliemistä ja että ruiskubetonointi on ruiskurappausta.
Yksikään rakennusteknikko ei ryhdy selittelemään että ei ole rakennusmestari.
Kukaan muu kuin alkoholin suurkuluttaja ei perusta kaikkia selitelmiään baariympäristöihin.
Oman miehisyyden pönkittäminen internetissä tuntemattomille ihmisille aiheinaan valtaisat voimat ja taistelukyky, sekä olevansa omasta mielestään naisten märkä päiväuni osoittaa että pönkittäjällä on vakavia ongelmia oman miehisyytensä kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010 kertoi aikaisemmin että hän teki huippukaupat kun myi jonkun maton, joka oli roikkunut varastossa vuosia, asiaakkaatkaan eivät ole tyhmiä jos niissä on iso johtaja puikoissa, tietää yleisen hintatason mutta ennen kaikkea ei lähde alipaineistamaan viemäreitä.Sattumoisin en itse ole liimannut ensimmäistäkään mattoa, enkä ole mattomies.
Fyysinen työni omalta osaltani liittyi betonivaluihin, tuotteisiin, rappauksiin ja ruiskubetonointeihin esim tunneleiden seinämissä.
Mattoliimat olivat M1- luokiteltuja myrkyttömiä liimoja sittemmin kun niitäkin yhtiöni asentajat käyttivät. "Isosta lafkasta" ei ollut kyse, sillä parhaimpanakaan vuonna vaihto ei ylittänyt kymmentä miljoonaa euroa, eikä pienillä yrityksillä ole rakas lapsi mitään lakimiehiä, vaan noudatetaan yleisiä sopimusehtoja.
Paras lattiamieheni tienasi töissäni parhaana vuonnaan 80 tuhatta euroa bruttoa ja siihen päälle lomarahat 18,5%. Ei pidä väheksyä lattiamiehiä.
En tienannut itse siinä miljoonia koskaan. Viivan alle jäi elinkustannusten ja verojen jälkeen puolisen miljoonaa euroa, josta ex-vaimo sai puolet. Mutta elettiin kivasti se yhteinen aika kivoissa puitteissa, kuin myös lapset.
Lattiahommissa voi tienata miljoonia, kuten Heikkinen Joensuusta.
Heikkinen Yhtiöt Oy, toimialana on Lattianpäällystys ja seinien verhoilu. Yrityksen viime tilikautena 12/2023, Heikkinen Yhtiöt Oy teki 94 498 000 EUR liikevaihtoa ja sen tulos oli 2 390 000 EUR.
Itse pääsin onneksi niistä kuvioista eroon. Muutaman prosentin tuloksen eteen armoton tahti ja stressi, suhdannemuutokset voi kaataa Heikkisenkin milloin vaan jos ei ole tarkkana.
Voit pikkuhiljaa jo luopua tuosta avoviemäritarinastasi, sillä sellaista ei ole kukaan koskaan täällä kertonut, vaan paskanhajun ohjaamisesta taivaalle Pattayalla. Minä en sitä tehnyt, vaan se firma joka teki rantaremontista vedenohjaukset.
En muistanutkaan mitä kaikkea olet satuillut noista "taloistasi". Satuja Kotkasta, satuja Jyväskylän Palokasta, satuja Mekongilta, satuja Hua Hinista ja vielä muualtakin.
Possonderi on mielikuvitushahmojensa kanssa rakennuttanut ainakin neljä taloa Thaimaahan, kun todellisuudessa olet asunut koko elämäsi vuokralla, kuten vaimosikin.
Äitin luona 28 vuotiaaksi, se kertoo jo todella paljon. Äidin holhouksesta vaimojen holhoukseen.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattumoisin en itse ole liimannut ensimmäistäkään mattoa, enkä ole mattomies.
Fyysinen työni omalta osaltani liittyi betonivaluihin, tuotteisiin, rappauksiin ja ruiskubetonointeihin esim tunneleiden seinämissä.
Mattoliimat olivat M1- luokiteltuja myrkyttömiä liimoja sittemmin kun niitäkin yhtiöni asentajat käyttivät. "Isosta lafkasta" ei ollut kyse, sillä parhaimpanakaan vuonna vaihto ei ylittänyt kymmentä miljoonaa euroa, eikä pienillä yrityksillä ole rakas lapsi mitään lakimiehiä, vaan noudatetaan yleisiä sopimusehtoja.
Paras lattiamieheni tienasi töissäni parhaana vuonnaan 80 tuhatta euroa bruttoa ja siihen päälle lomarahat 18,5%. Ei pidä väheksyä lattiamiehiä.
En tienannut itse siinä miljoonia koskaan. Viivan alle jäi elinkustannusten ja verojen jälkeen puolisen miljoonaa euroa, josta ex-vaimo sai puolet. Mutta elettiin kivasti se yhteinen aika kivoissa puitteissa, kuin myös lapset.
Heikkinen Yhtiöt Oy, toimialana on Lattianpäällystys ja seinien verhoilu. Yrityksen viime tilikautena 12/2023, Heikkinen Yhtiöt Oy teki 94 498 000 EUR liikevaihtoa ja sen tulos oli 2 390 000 EUR.
Itse pääsin onneksi niistä kuvioista eroon. Muutaman prosentin tuloksen eteen armoton tahti ja stressi, suhdannemuutokset voi kaataa Heikkisenkin milloin vaan jos ei ole tarkkana.
Voit pikkuhiljaa jo luopua tuosta avoviemäritarinastasi, sillä sellaista ei ole kukaan koskaan täällä kertonut, vaan paskanhajun ohjaamisesta taivaalle Pattayalla. Minä en sitä tehnyt, vaan se firma joka teki rantaremontista vedenohjaukset.
En muistanutkaan mitä kaikkea olet satuillut noista "taloistasi". Satuja Kotkasta, satuja Jyväskylän Palokasta, satuja Mekongilta, satuja Hua Hinista ja vielä muualtakin.
Possonderi on mielikuvitushahmojensa kanssa rakennuttanut ainakin neljä taloa Thaimaahan, kun todellisuudessa olet asunut koko elämäsi vuokralla, kuten vaimosikin.
Äitin luona 28 vuotiaaksi, se kertoo jo todella paljon. Äidin holhouksesta vaimojen holhoukseen.
2010Fyysinen työni omalta osaltani liittyi betonivaluihin, tuotteisiin, rappauksiin ja ruiskubetonointeihin esim tunneleiden seinämissä........ mutta ruiskubetonoit haaveilluusiokotihotellisi betonipilarit joita ei ole edes olemassa.
Kuka henkilö nimitti sukitukseksi ..... avoviemäreiden tuuletusta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fyysinen työni omalta osaltani liittyi betonivaluihin, tuotteisiin, rappauksiin ja ruiskubetonointeihin esim tunneleiden seinämissä........ mutta ruiskubetonoit haaveilluusiokotihotellisi betonipilarit joita ei ole edes olemassa.
Kuka henkilö nimitti sukitukseksi ..... avoviemäreiden tuuletusta?Joo kyllä ruiskubetonoin ja ne näkyy kuvissanikin.
Minä en ole koskan nimittänyt avoviemäreiden tuuletusta sukittamiseksi. Käytin virheellistä termiä viemäriverkon eristämisestä eli avoviemäröinnin poistamisesta, joka tavallaan on sukittamista.
Sieltä se sitten suljetusta viemäristä on ohjattu se ilma muutamasta kohdasta taivaalle, ette se haise kadulla ravintoloiden edustalla. Yksi tällainen paikka on Tukcomin edustalla.
Tämä kertomus lehtiartikkelista ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa että Possonderi on mielikuvitushahmojensa kanssa rakennuttanut ainakin neljä taloa Thaimaahan, kun todellisuudessa olet asunut koko elämäsi vuokralla, kuten vaimosikin.
Aikuisen edunvalvonta:
Edunvalvoja on henkilö, joka on määrätty hoitamaan toisen henkilön asioita, jos tämä ei siihen itse pysty esimerkiksi sairauden tai vammautumisen takia. Vaimosi on sinun holhoajasi.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattumoisin en itse ole liimannut ensimmäistäkään mattoa, enkä ole mattomies.
2010Se on aivan sama mitä kerrot, sinun osaamisesi ei riitä kertomaasi ammattitaitoon, tai sitten minunkin riittää, vaikka en ole päivääkään tehnyt raksahommia, mistä kuvittelet että olen asunut vanhempieni luona 28 vuotiaaksi, intin jälkeen muutin sen aikaisen gf kanssa yhteen, asuimme yhdessä viitisen vuotta sitten löysin ex-vaimoni..
En minä ole rakentanut yhtään taloa thaimaahan sen rakensi kuten kerroin sansiri, laitoin rakennusvaiheesta jopa kuvia tänne miksi sinä valehtelet joka asian...
Kyllä sinä olet nimenomaan alipaineistanut avoviemäreitä, eikä yksikään joka rakentamisesta jotain ymmärtää... jauha sellaista paskaa... toinen ongelmasi on yrittäjä osaamisesi se on kanssa hyvin heikoilla, uskon että sinulla on jonkinlainen yrittäjäkokemus, mutta se on hyvin ohut, et osaa siitäkään perusteita. Minä osaan ne jopa sinua paremmin, vaikka en ole yrittäjä ollutkaan, katsos kun olin opistolla, saimme käyttää rajattomasti kursseja hyödyksemme, meillä ei ollut aina hommia, niin voimme mennä kuuntelemaan vaikka yrittäjäkurssin luentoja, tai vaikkapa taloustieteiden, mika saatuu kiinnostamaan, oman kurssiohjelman ulkopuolella, minua kiinnosti teologia ja filosofia, mutta ne on liian teoreettisia, joten keskityin pääosin teknisluonnon tieteellisiin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on aivan sama mitä kerrot, sinun osaamisesi ei riitä kertomaasi ammattitaitoon, tai sitten minunkin riittää, vaikka en ole päivääkään tehnyt raksahommia, mistä kuvittelet että olen asunut vanhempieni luona 28 vuotiaaksi, intin jälkeen muutin sen aikaisen gf kanssa yhteen, asuimme yhdessä viitisen vuotta sitten löysin ex-vaimoni..
En minä ole rakentanut yhtään taloa thaimaahan sen rakensi kuten kerroin sansiri, laitoin rakennusvaiheesta jopa kuvia tänne miksi sinä valehtelet joka asian...
Kyllä sinä olet nimenomaan alipaineistanut avoviemäreitä, eikä yksikään joka rakentamisesta jotain ymmärtää... jauha sellaista paskaa... toinen ongelmasi on yrittäjä osaamisesi se on kanssa hyvin heikoilla, uskon että sinulla on jonkinlainen yrittäjäkokemus, mutta se on hyvin ohut, et osaa siitäkään perusteita. Minä osaan ne jopa sinua paremmin, vaikka en ole yrittäjä ollutkaan, katsos kun olin opistolla, saimme käyttää rajattomasti kursseja hyödyksemme, meillä ei ollut aina hommia, niin voimme mennä kuuntelemaan vaikka yrittäjäkurssin luentoja, tai vaikkapa taloustieteiden, mika saatuu kiinnostamaan, oman kurssiohjelman ulkopuolella, minua kiinnosti teologia ja filosofia, mutta ne on liian teoreettisia, joten keskityin pääosin teknisluonnon tieteellisiin...Et muuttanut, vaan kerroit opiskelleesi 28 vuotiaaksi ja asuit kotona.
"Teknisluonnon tieteellisyys" ei asu sinussa vaan patologinen valehteliaisuus ja ennätysmäinen tyhmyys. Ei ole olemassa toista Pasasta. On vain yksi ja sitten viskattiin muotti menemään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on aivan sama mitä kerrot, sinun osaamisesi ei riitä kertomaasi ammattitaitoon, tai sitten minunkin riittää, vaikka en ole päivääkään tehnyt raksahommia, mistä kuvittelet että olen asunut vanhempieni luona 28 vuotiaaksi, intin jälkeen muutin sen aikaisen gf kanssa yhteen, asuimme yhdessä viitisen vuotta sitten löysin ex-vaimoni..
Kyllä sinä olet nimenomaan alipaineistanut avoviemäreitä, eikä yksikään joka rakentamisesta jotain ymmärtää... jauha sellaista paskaa... toinen ongelmasi on yrittäjä osaamisesi se on kanssa hyvin heikoilla, uskon että sinulla on jonkinlainen yrittäjäkokemus, mutta se on hyvin ohut, et osaa siitäkään perusteita. Minä osaan ne jopa sinua paremmin, vaikka en ole yrittäjä ollutkaan, katsos kun olin opistolla, saimme käyttää rajattomasti kursseja hyödyksemme, meillä ei ollut aina hommia, niin voimme mennä kuuntelemaan vaikka yrittäjäkurssin luentoja, tai vaikkapa taloustieteiden, mika saatuu kiinnostamaan, oman kurssiohjelman ulkopuolella, minua kiinnosti teologia ja filosofia, mutta ne on liian teoreettisia, joten keskityin pääosin teknisluonnon tieteellisiin...Kuten kirjoitin aikaisemmin minulla on osaamista monelta eri alueelta, syystä siitä että luen erittäin paljon, ja minulla on erinomainen pohjakoulutus, en tiedä minkälaista on m1 liimat ei kuulu ammattialaani, mutta ammattini osaan varmasti, paljon paljon varmemmin kuin sinä omasi, olen täysin varma tästä...
Yritä edes, oikaista juttujasi, kerro millainen on sinun ansaintalogikka edes vähän uskottavasti, noilla tuloilla pitäisi olla todella kovan luokan ammattilainen, mitä et todellakaan ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten kirjoitin aikaisemmin minulla on osaamista monelta eri alueelta, syystä siitä että luen erittäin paljon, ja minulla on erinomainen pohjakoulutus, en tiedä minkälaista on m1 liimat ei kuulu ammattialaani, mutta ammattini osaan varmasti, paljon paljon varmemmin kuin sinä omasi, olen täysin varma tästä...
Yritä edes, oikaista juttujasi, kerro millainen on sinun ansaintalogikka edes vähän uskottavasti, noilla tuloilla pitäisi olla todella kovan luokan ammattilainen, mitä et todellakaan ole.Luet erittäin paljon, vaan et ymmärrä lukemaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luet erittäin paljon, vaan et ymmärrä lukemaasi.
Lukee Sinuhe epyktiläistä ja kolmen kappaleen probleemaa, ja rakentaa maailmankuvansa ja tietämyksensä niiden varaan, ressukka.
- Anonyymi
Äidin luona Pasanen 28 vuotiaaksi ja 46 vuotiaana sairaseläkkeelle, siinä välissä lukemattomia tuloksettomia jälleenkoulutuksia, kuntoutuksia, pettymyksiä, potkuja ja jatkuvaa riitelyä Kelan, lääkärien ja vakuutusyhtiöiden kanssa.
Mahtava 18 vuoden mittainen ura, mutta onneksi mielikuvituskaveri Senssulla on firma joka tekee entisistä jalopuutaloista soppakauhoja. Siellä entiset konsernin tarjoilijat veistää onnellisina kauhoja ja jalopuulastoja ja näin lyhentävät viittätoista omakotitaloa, jotka Senssu heille osti samalla kun ajeli sadan euron perintömersulla pitkin raittia kitaranmuotoisen kanssa tuuheakarvainen tukka hulmuten. - Anonyymi
Siis nyt selvisi mitä sukittaminen on tai mihin sitä voi verrata.
Se on sitä että kadun alla kulkevien viemäreiden katuritilät poistetaan ja aukot betonoidaan sekä, että johonkin kohtaa laitetaan ilmanvaihtokanava kanavapuhaltimella.
Toisella termillä tämä on myös kyseisen viemärin alipaineistamista.- Anonyymi
Tämä viemäröintitietämyksesikö todistaa sen että olet Sansirilla rakennuttanut useita taloja pitkin Thaimaata ja sitten vaihtanut ne kaikki mummon kanssa päikseen taloon josta näkyy Hua Hin beach mutta ei sitten näykään? Oletko nyt siis taas Tikkakosken insinöörimajuri jolla on hallussaan "teknisluonnon tieteellisyys"? Olet monta kertaa sen sanonut ettet koskaan ole rakentanut mitään etkä rakennuttanut mitään etkä omistanut yhtäkään omistusasuntoa joten miten kummassa viitsit taas alkaa valehdella asiasta uudestaan ja uudestaan?
Mihin se Sansirilla rakennuttamasi talo katosi tässä välissä ja muuttui vaimon vuokrataloksi?
Kuvaile omin sanoin miten se tapahtui se mummon kanssa talojen päikseen vaihtaminen, koska on päivänselvää että lensit tai lensitte pellolle siitä edellisestä vuokratalosta ja jouduit tai jouduitte vaihtamaan halvempaan?
Ei kauhean vahvasti avioliittonne ole sujunut, kun jo Hua Hinissa jouduit lähtemään vaimoa pakoon Pattayalla airbnb asuntoon pariksi viikoksi että vaimo saa sinusta lomaa. Mitäpäs sinä siellä sitten muuta teit kun dokasit ja paskoit housuusi?
Ei sinun paskapuheesi hunajaksi muutu vaikka keksisit toisista mitä tarinoita tahansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä viemäröintitietämyksesikö todistaa sen että olet Sansirilla rakennuttanut useita taloja pitkin Thaimaata ja sitten vaihtanut ne kaikki mummon kanssa päikseen taloon josta näkyy Hua Hin beach mutta ei sitten näykään? Oletko nyt siis taas Tikkakosken insinöörimajuri jolla on hallussaan "teknisluonnon tieteellisyys"? Olet monta kertaa sen sanonut ettet koskaan ole rakentanut mitään etkä rakennuttanut mitään etkä omistanut yhtäkään omistusasuntoa joten miten kummassa viitsit taas alkaa valehdella asiasta uudestaan ja uudestaan?
Mihin se Sansirilla rakennuttamasi talo katosi tässä välissä ja muuttui vaimon vuokrataloksi?
Kuvaile omin sanoin miten se tapahtui se mummon kanssa talojen päikseen vaihtaminen, koska on päivänselvää että lensit tai lensitte pellolle siitä edellisestä vuokratalosta ja jouduit tai jouduitte vaihtamaan halvempaan?
Ei kauhean vahvasti avioliittonne ole sujunut, kun jo Hua Hinissa jouduit lähtemään vaimoa pakoon Pattayalla airbnb asuntoon pariksi viikoksi että vaimo saa sinusta lomaa. Mitäpäs sinä siellä sitten muuta teit kun dokasit ja paskoit housuusi?
Ei sinun paskapuheesi hunajaksi muutu vaikka keksisit toisista mitä tarinoita tahansa.Hauska kommentti .... Ei kauhean vahvasti avioliittonne ole sujunut, kun jo Hua Hinissa jouduit lähtemään vaimoa pakoon.
2010 on pistetty ulkoruokintaan olemuksensa ja käytöksensä vuoksi kahden exän toimesta ja nyt on leivonnassa kolmas tuleva exä.
Taitanee 2010 olla lähtökuopissa vaimonsa sukulaisia pakoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinun paskapuheesi hunajaksi muutu vaikka keksisit toisista mitä tarinoita tahansa.Resupekka, näillä sinun puskahuuteluilla ole paljonkaan merkitystä, ottamatta nyt kantaa sinun parisuhteisiin, pyydän kuitenkin huomaamaan että olen ollut aviossa ex:n kanssa noin 13 vuotta ja vaimoni kanssa 25 vuotta, sinulla on kokoelmissa 400 maksettua, korealaisen näköiset lapset, sekä akka joka tarvitsee kaksituntia päivässä kenttämaalaamiseen... Sinulla on vaaleanpunainen puudeli, jota ylpeänä ulkoilutat... kaikki johtuu surkeasta lapsuudestasi, ja siitä on tullut sinulle sellaiset traumat mistä kärsit lopunikäsi... ja alituinen pelko että pitää tehdä maitomössöä vanhasta leivästä... kun varat eivät riitä edes pullamössöön...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resupekka, näillä sinun puskahuuteluilla ole paljonkaan merkitystä, ottamatta nyt kantaa sinun parisuhteisiin, pyydän kuitenkin huomaamaan että olen ollut aviossa ex:n kanssa noin 13 vuotta ja vaimoni kanssa 25 vuotta, sinulla on kokoelmissa 400 maksettua, korealaisen näköiset lapset, sekä akka joka tarvitsee kaksituntia päivässä kenttämaalaamiseen... Sinulla on vaaleanpunainen puudeli, jota ylpeänä ulkoilutat... kaikki johtuu surkeasta lapsuudestasi, ja siitä on tullut sinulle sellaiset traumat mistä kärsit lopunikäsi... ja alituinen pelko että pitää tehdä maitomössöä vanhasta leivästä... kun varat eivät riitä edes pullamössöön...
Olihan "Ravintolapäälliköllä" myös hammasraudat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resupekka, näillä sinun puskahuuteluilla ole paljonkaan merkitystä, ottamatta nyt kantaa sinun parisuhteisiin, pyydän kuitenkin huomaamaan että olen ollut aviossa ex:n kanssa noin 13 vuotta ja vaimoni kanssa 25 vuotta, sinulla on kokoelmissa 400 maksettua, korealaisen näköiset lapset, sekä akka joka tarvitsee kaksituntia päivässä kenttämaalaamiseen... Sinulla on vaaleanpunainen puudeli, jota ylpeänä ulkoilutat... kaikki johtuu surkeasta lapsuudestasi, ja siitä on tullut sinulle sellaiset traumat mistä kärsit lopunikäsi... ja alituinen pelko että pitää tehdä maitomössöä vanhasta leivästä... kun varat eivät riitä edes pullamössöön...
Vieläkään nuo sanasi eivät muuta sinua lentäväksi majuriksi, ei toimistoinsinööriksi tikkakoskelle, eikä yhtäkään taloa ole noiden puheiden vuoksi Sansiri sinulle rakentanut etkä yhtäkään taloa ole koskaan omistanut, et Suomessa etkä Thaimaassa.
Ei ole Senssuja, ei savusaunoja eikä miljoonajahteja. On vain suuret puheet ja netti.
Sinun kannattaa olla todella kiitollinen että löysit niin hyväsydämisen, epäitsekkään ja vähäpäisen naisen, joka on sinua jaksanut katsella ja sinusta huolehtia. Ilman häntä olisit sekakäyttänyt itsesi nurmen alle jo aikoja sitten.
Pyydäpäs Pasanen sinä sitä Senssuasi esittelemään leimattu voimassa oleva Suomen passinsa ja viimeisin oleskelulupansa, kun hän ei tunnu muita uskovan kuin sinua.
Pyydä häntä menemään tapaamaan rakastaan Chiang Maihin niinkuin hän pyytää aina kaikkia tapaamaan sinua. Onnistuuko? Jos ei onnistu, niin miksi ei onnistu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkään nuo sanasi eivät muuta sinua lentäväksi majuriksi, ei toimistoinsinööriksi tikkakoskelle, eikä yhtäkään taloa ole noiden puheiden vuoksi Sansiri sinulle rakentanut etkä yhtäkään taloa ole koskaan omistanut, et Suomessa etkä Thaimaassa.
Ei ole Senssuja, ei savusaunoja eikä miljoonajahteja. On vain suuret puheet ja netti.
Sinun kannattaa olla todella kiitollinen että löysit niin hyväsydämisen, epäitsekkään ja vähäpäisen naisen, joka on sinua jaksanut katsella ja sinusta huolehtia. Ilman häntä olisit sekakäyttänyt itsesi nurmen alle jo aikoja sitten.
Pyydäpäs Pasanen sinä sitä Senssuasi esittelemään leimattu voimassa oleva Suomen passinsa ja viimeisin oleskelulupansa, kun hän ei tunnu muita uskovan kuin sinua.
Pyydä häntä menemään tapaamaan rakastaan Chiang Maihin niinkuin hän pyytää aina kaikkia tapaamaan sinua. Onnistuuko? Jos ei onnistu, niin miksi ei onnistu?Niin ja huomaa että tämä kysymys on esitetty sinulle, Numba, eikä Senssulle, joten odotan vastausta sinulta enkä Senssulta.
laiffila - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja huomaa että tämä kysymys on esitetty sinulle, Numba, eikä Senssulle, joten odotan vastausta sinulta enkä Senssulta.
laiffilaHuomenta Rakas Tehdasköyhä Hukkapala, väitän että sulla on ongelmaa pahan kerran itse itsesi kanssa.
"Ei ole Senssuja, ei savusaunoja eikä miljoonajahteja. "
Ei meitä yhtä enempää olekaan ja yksi savusauna on Phuketissa jossa Igor ja Svetlaana saunoo nykyisin.
"Pyydäpäs Pasanen sinä sitä Senssuasi esittelemään leimattu voimassa oleva Suomen passinsa ja viimeisin oleskelulupansa, kun hän ei tunnu muita uskovan kuin sinua."
Miksi minun tulisi Pasasen pyynnöstä esitellä sinulle passini ja oleskelulupani?
Voithan sinä esitellä oman passisi viimeisillä thaileimoilla jos koet että tämä palsta on passien esittelypalsta.
Niin tai laita oma passisi puuhun kuten Aasi.
"Pyydä häntä menemään tapaamaan rakastaan Chiang Maihin niin kuin hän pyytää aina kaikkia tapaamaan sinua. Onnistuuko? "
Kyllä Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen voi ihan itsekin pyytää kun on lunastanut pääsylippunsa tapaamaan minua.
"Jos ei onnistu, niin miksi ei onnistu?"
Koska olet aikonut onnistua seuraavan kerran viettämään tänne thaimaanlomaa, kun viimepiipahduksestasi on jo 3 vuotta?
Jos oletkin ollut Raxikakaroittesi ja roiskeläppäisen vaimosi kanssa täällä kolmen vuoden aikana niin esitteleppä 4 passia leimoineen, onnistuuko?
Jos ei onnistu, niin miksi ei onnistu?
Aamutervehdys täältä tänään jossa juon Thaimaan parasta kahvia, jota sinä et ole koskaan maistanut.
Kysyppä Tytön kihlattu häneltä miksi ei onnistu perhepotretti haaveilluusiokodin uima-altaalta?
Ps. Tahdotko tavata minut kun piipahdan seuraavan kerran siellä Junttilassa?
> § < - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta Rakas Tehdasköyhä Hukkapala, väitän että sulla on ongelmaa pahan kerran itse itsesi kanssa.
"Ei ole Senssuja, ei savusaunoja eikä miljoonajahteja. "
Ei meitä yhtä enempää olekaan ja yksi savusauna on Phuketissa jossa Igor ja Svetlaana saunoo nykyisin.
"Pyydäpäs Pasanen sinä sitä Senssuasi esittelemään leimattu voimassa oleva Suomen passinsa ja viimeisin oleskelulupansa, kun hän ei tunnu muita uskovan kuin sinua."
Miksi minun tulisi Pasasen pyynnöstä esitellä sinulle passini ja oleskelulupani?
Voithan sinä esitellä oman passisi viimeisillä thaileimoilla jos koet että tämä palsta on passien esittelypalsta.
Niin tai laita oma passisi puuhun kuten Aasi.
"Pyydä häntä menemään tapaamaan rakastaan Chiang Maihin niin kuin hän pyytää aina kaikkia tapaamaan sinua. Onnistuuko? "
Kyllä Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen voi ihan itsekin pyytää kun on lunastanut pääsylippunsa tapaamaan minua.
"Jos ei onnistu, niin miksi ei onnistu?"
Koska olet aikonut onnistua seuraavan kerran viettämään tänne thaimaanlomaa, kun viimepiipahduksestasi on jo 3 vuotta?
Jos oletkin ollut Raxikakaroittesi ja roiskeläppäisen vaimosi kanssa täällä kolmen vuoden aikana niin esitteleppä 4 passia leimoineen, onnistuuko?
Jos ei onnistu, niin miksi ei onnistu?
Aamutervehdys täältä tänään jossa juon Thaimaan parasta kahvia, jota sinä et ole koskaan maistanut.
Kysyppä Tytön kihlattu häneltä miksi ei onnistu perhepotretti haaveilluusiokodin uima-altaalta?
Ps. Tahdotko tavata minut kun piipahdan seuraavan kerran siellä Junttilassa?
> § <Senssu pikku Medikaali-Ali. Suomen treffit siis käy?
Voi poikaparkaa kun mennyt taas ansaan jossa sinut johdatettiin kertomaan että olet Suomessa.
Älä välitä, mikään ei ole muuttunut ja tiedossa on aina ollut että olet pelkkää feikkiä koko pelle.
- Anonyymi
Palstahäirikkö on saanut taas kerrran murska palautetta aivopieruistaan ja tästä syystä kiirehtii avaamaan uusia älytt6ömiä keskusteluja. Mutta nou hätä saat taas paskaa tuulettimen avulla. Palstalaisilla on norsun muisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398