Tähän ketjuun listataan Suomen kalleimmat = ahneimmat vuokranantajat, että ihmiset osaavat välttää niitä.
Saa kertoa myös jos joku vuokranantaja on kohtuuhintainen, varsinkin se olisi tärkeä tieto. Itse en ole kohdannut kuin ahneita vuokrakiskureita, ja toinen vaihtoehto on kaupunkien vuokratalot, joissa on aivan käsittämättömiä ongelmia.
Sellainen kultainen ja kohtuullinen keskitie puuttuu, ei olisi ongelmajäteasukkeja mutta ei olisi huippukallis vuokrakaan. Sellaista en ole vielä tähän 50v ikään mennessä löytänyt.
Mikä on Suomen ahnein vuokranantajayhtiö?
3
176
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti JVA Oy!
Vuokrat nousevat jokaisena vuotena, asunnot huonossa kunnossa & kylmiä.
Isännöitsijät ovat suojatyöllistettyjä, jotka eivät reagoi mihinkään häiriökäyttäytymiseen yhtään mitenkään vaan kaikki on "Normaaleja elämisen" ääniä.
Asunnot myös menevät suhteiden kautta, jos ei ole suhteita et saa asuntoa vaikka kuinka jonotat. Raskaana olevat naiset, maahanmuuttajat kyllä saavat asunnon ja nopeasti. - Anonyymi
Avara, huikea vuokrataso ja vielä saastuttivat parkkipaikatkin aimoparkilla joka kynii tavallisesta tolpallisesta parkkipaikasta 19 euroa / kk, vaikka se ei ole muuttunut sen kummemmaksi kuin silloin, kun autopaikka maksoi vain 5e/kk...
- Anonyymi
Jos oot solminut aiemmin Avaran kanssa vuokrasopparin ja talot ovat siirtyneet Vivada Star -nimiselle vuokrayhtiölle (näin mm. vuonna 2022) , sopparis jatkuu muita kalliimpana, siis saat maksella asunnosta roimaa ylihintaa verrattuna siihen mitä Vivada perii uusista soppareista prikulleen samanlaisiin asuntoihin jotka on rempattukin hyvään kuosiin. Näin sitä palkitaan pitkään asunutta ja asiansa moitteettomasti hoitanutta asukasta. Uudeksi asujaksi kun saattaa tulla ties mitä hörhösakkia, juoppoja, narkkeja tms. jotka sitten laittavat asunnon taas rempattavaksi. Muiden asukkaiden piikkiin lopulta.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795367
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784295Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4993860- 1523418
- 503056
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.562914- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522221