Kehuin tätä jo toisessa ryhmässä toivoen että näin saataisiin tänne uusia lukijoita ja kirjoittajia. Tässä ryhmässä olen siis päässyt tutustumaan romanikulttuuriin, jota olen aina ihaillut ja josta olen aina ollut kiinnostunut. Jotkut ryhmän tähtikirjoittajista ovat kuin eläviä tietosanakirjoja ja lisäksi erittäin hauskoja ja huumorintajuisa. Heidän korkealaatuisia tuotoksiaan kelpaa tosiaan lukea. Monet lämpimät kiitokset heille ja jatkattehan samaan malliin!
- Romanikulttuurin ystävä Halikosta
Tämä Romano on kaikkien aikojen paras sivusto!
Anonyymi-ap
5
1096
Vastaukset
- Anonyymi
Lyhyesti ja ytimekkäästi: Tämä on ilman muuta paras suomalainen keskustelupalsta.
- Anonyymi
Varsinkin yhden kirjoittelijan viisaudet ja tietomäärä ovat tehneet minuun ja itse asiassa koko meidän sakkiin suuren vaikutuksen. Kyseessä taitaakin olla professoritason asiantuntija.
- Anonyymi
Täälä on hyviä kaaleen jutuja enämpi sais ola laulu juttua moni kaalee komia ääni tangon taitajia monesa sakisa
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661233
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 571033
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42807
- 47782