Tämä Romano on kaikkien aikojen paras sivusto!

Anonyymi-ap

Kehuin tätä jo toisessa ryhmässä toivoen että näin saataisiin tänne uusia lukijoita ja kirjoittajia. Tässä ryhmässä olen siis päässyt tutustumaan romanikulttuuriin, jota olen aina ihaillut ja josta olen aina ollut kiinnostunut. Jotkut ryhmän tähtikirjoittajista ovat kuin eläviä tietosanakirjoja ja lisäksi erittäin hauskoja ja huumorintajuisa. Heidän korkealaatuisia tuotoksiaan kelpaa tosiaan lukea. Monet lämpimät kiitokset heille ja jatkattehan samaan malliin!

- Romanikulttuurin ystävä Halikosta

11

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ota miulta mui nauraaaa

• Anonyymi

Möhömaha-Mertsin kirjoitukset varsinkin ovat täyttä asiaa hauskalla huumorilla höystettynä. Ymmärtävätkö Suomen romanit millaisen suurenmoisen kulttuurilähettilään he ovat Möhiksessä saaneet? Minusta Möhis tulisi palkita jollain arvokkaalla kunniamerkillä vaikkapa Mannerheim-ristillä. Sitähän ei yleensä rauhan aikana jaeta, mutta nyt on kyse niin poikkeuksellisista saavutuksista että säännöstä voidaan joustaa. Tästä varmaan myös nimimerkki "nauraa" on samaa mieltä.

- Romanikulttuurin ystävä Halikosta

• Anonyymi

Mielestäni myös revarosita, Minhu-mirikli, risilla kusizella vituzella ja rinsarookeri ansaitsevat romano-glory kunniamitalin.

• Anonyymi

Kyllä myös alaston romanimies pitää palkita! Niin usein hän aiheuttaa hämmennystä valtaväestön keskuudessa.

• Anonyymi

Juuleile ei anneta mittään

• Anonyymi

Vaan missä on Seppo Taigina? Kivellä koinimassa?

• Anonyymi

Vanhoille konkareille asia on selvä, mutta selvennetään nyt kuitenkin. Alaston romanimies nimimerkin takaa kirjoittava trolli on oikeasti romanimiehistä fantasioiva valkolaismies. Möhömaha Mertsi on taas seniili aikamiesjeeno, joka aikoinaan yritti haastaa kaaleiden kuningasta, eli Seppoa. Muistamme varmaan kaikki miten siinä kävi. Mertsi kantoi nöyrästi pari vuosikymmentä lateksihamettaan Helsingin yöelämässä, ja edelleenkin vatsassa on isot arvet jossa lukee Sepon lutka.

• Anonyymi

Alaston romanimies on ihan oikeasti jeeno. Hän nöyryytti Taiginan.

• Anonyymi

Seppo on kaaleeitten kuningas nyt ja aina. On jo vanha mies, ikämies, eikä ehdi enää joka paikkaan niin on heti vaihokkaat rahnut kukkoilemassa. "Sepon pelko on viisauden alku", sanotaan hyvämaineisissa sakeissa.

Kakstahti vaihokas Möhömaha-Mertsi se riekkuu ja uhoaa internetterissä, mutta ihan röijyjeenona luimuilee ihmisten ilmoilla. Seppo kengitti Möhömahan jo aikoinaan Cafe Cavalierissa, liekö Möhis ottanut narkia kun höpisee taas voimafantasioissaan. No Seppo palauttaa Möhiksen ruotuun ennenkö könninkellosta aika loppuu.

Alaston romanimies on tosiaan valkolaispoika, joka ei saanut vastakaikua ihastukseltaan eli nuorelta komealta kaaleen jeenolta. Tämä ajruinlakkia ja jatsareita käyttävä kaalee kuului tunnettuun mahtisakkiin, eikä voi minkään valkolaisen kanssa kulkea. Tämä alastomana romanimiehenä esiintyvä nulikla pahoitti mielensä, ja nyt purkaa pettymystään pilkaamalla Seppoa, Lunbergin ukkoa, pyssy-Esaa ja muita mainemiehiä.

• Anonyymi

Olen ankara rakastaja! Kaalon kauhu ja pökähtämätön jeeno!

Terveisin alaston romanimies

• Anonyymi

Möhis on mainemiehistä maineikkain! Taiginat ja Pyssy-Esat luikkivat piiloon kun Möhiksen näkevät.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6354
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2616
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2228
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1798
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1736
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1530
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1422
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1388
    Aihe