Moikka! Oon 13v tyttö ja mulla on Venäjänkääpiöhamsteri Campbelli. Hän on uros ja noin 2,5kk (Ei olla saatu tarkkaa aikaa vielä). Nimi on Yeti ja suomeksi Jeti. On ollut meillä noin 3 viikkoa ja viihtyy hyvin, mutta näin pari päivää sitten eläinkaupassa isomman dunan, jota en aikasemmin ollut huomannut. Näytti tosi kivalta ja isolta, jossa olisi paljon kaivuutilaa ja mahtuisi huoneeseen! 😍 En aijo terraariota ostaa, sillä ei mahtuisi huoneeseen. Dunassa on kerros ja portaat sinne. Samanlainen kuin nykyinen, mutta isompi.
Kysymyksiä:
1. Olisiko hyvä ostaa tämä isompi?
2. Mulla suht iso huone, sen takia en Yetiä pysty päästämään huoneessa vapaasti olemaan, sillä esim. Sängyn alla pölyä ja likaa, jota en pääse siivoamaan ainakaan juuri nyt. Mulla on aitaus, mutta Yeti eilen kun siivosin dunaa, alkoi järsimään aidan kaltereita. Mitä teen asialle?
Isompi duna kääpiöhamsterille?
Anonyymi-ap
0
263
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581666Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3651172- 137950
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu14794Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41608
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90558- 46552
- 45498
- 47485