Moikka! Oon 13v tyttö ja mulla on Venäjänkääpiöhamsteri Campbelli. Hän on uros ja noin 2,5kk (Ei olla saatu tarkkaa aikaa vielä). Nimi on Yeti ja suomeksi Jeti. On ollut meillä noin 3 viikkoa ja viihtyy hyvin, mutta näin pari päivää sitten eläinkaupassa isomman dunan, jota en aikasemmin ollut huomannut. Näytti tosi kivalta ja isolta, jossa olisi paljon kaivuutilaa ja mahtuisi huoneeseen! 😍 En aijo terraariota ostaa, sillä ei mahtuisi huoneeseen. Dunassa on kerros ja portaat sinne. Samanlainen kuin nykyinen, mutta isompi.
Kysymyksiä:
1. Olisiko hyvä ostaa tämä isompi?
2. Mulla suht iso huone, sen takia en Yetiä pysty päästämään huoneessa vapaasti olemaan, sillä esim. Sängyn alla pölyä ja likaa, jota en pääse siivoamaan ainakaan juuri nyt. Mulla on aitaus, mutta Yeti eilen kun siivosin dunaa, alkoi järsimään aidan kaltereita. Mitä teen asialle?
Isompi duna kääpiöhamsterille?
Anonyymi-ap
0
187
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424300
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344067- 643716
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 842916
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334