Nyt on hyvin tehty video, kaikki USAn presidenttien haastattelut, "Naton ei laajemissopimus tuumaakaan itään" ja mitä siellä luvattiin 1991.
https://youtu.be/RiK6DijNLGE?si=ip_c737oGxYWPn2w
Laita tekstitys päälle ja tutki itse. Menee just kuten historiankirjat on sen jo kirjoittanut.
Media ei edes kertonut syytä, vaan yrittää pimittää asian.
Ukrainan sodan juurisyyt koottu yhteen
5
193
Vastaukset
- Anonyymi
Todella monipuolinen selonteko Ukrainan sodan alkujuurista!
Video pitäisi saada Ylen ohjelmistoon, muuten siinä oleva tieto jää vain joidenkin nähtäväksi.
Aihe on niin laaja, että yksittäinen kirjoitus ei voi tehdä sille oikeututta.
A-tudio voisi herätellä asiaa alustavasti? - Anonyymi
Propagandaltamme menee pohja, jos Venäjän hyökkäykselle aletaan arvioida syitä.
- Anonyymi
Vihdoinkin pitäis aloittaa arviointia, kun pelkästään " Slava Ukraini" ei riitä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihdoinkin pitäis aloittaa arviointia, kun pelkästään " Slava Ukraini" ei riitä .
Onhan tää jännä seurata, kun vuosikausia olemme saaneet joka tuutista kuulla aika yksipuolusta taktista tiedottamista näistä asioista. Olo on samanlainen kuin Venäjällä, jossa asiat selitetään parhain päin hallinnon propagandan ehdoilla. Ei uskoisi, että tässä eletään Suomessa.
- Anonyymi
Laitaoikeistohallituksen arvoihin kuuluu sotapropagandan lietsominen.
Se näyttää uppoavan osaan kansalaisista, ainakin some-viesteistä päätellen.
Jospa seuraava hallitus olisi moraaliltaan korkeampi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306377Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144784Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle423322IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601780Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111618- 731426
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 851249