Nyt on jo aikaa kulunut ties kuinka paljon siitä kun Hennaan satsaaminen alkoi tarkoituksella jossa lopputulema olisi huikea - noin 15 000 asukkaan ekokaupunki.
No, sitä ei tullut vaikka kuinka sinne rahaa syydettiin. Ainoita hyötyjiä olivat maata ylihintaan myyneet, maansiirtoliikkeet ja konsultit.
Onhan sinne saatu päiväkoti josta maksetaan kovaa vuokraa, siis niistä työmaakopeista joista se on kyhätty. Lisäksi noin 10 ok-taloa on pikkutonteille noussut. Uskallan väittää että noista rakentajista yksikään ei taloa sinne rakentaisi jos saisi uudelleen palata tämän asian suhteen alkuun?
Entäpä se asema? Autoa ei ainakaan meikä uskaltaisi sille parkkipaikalle jättää. Liian suuri riski että renkaat tai katti on lähtenyt tai että sille on muuten vaan tehty ilkivaltaa. Jatkoyhteydet julkisilla asemalta keskustaan on huonot. Menen siis jos junaa tarvitsen suosiolla joko Lahteen tai Mäntsälään.
Lopputulos Hennan suhteen on että niin vikaan meni kun vaan voi mennä!
Loppu yhteenveto tapaus " Henna"
18
276
Vastaukset
- Anonyymi
Henna in memoriam. Takkiin tuli yli 20 miljoonaa euroa.
- Anonyymi
Keijokaan ei jätä autoa Hennaan ettei lommoposket vie renkaita.
T: Keijo- Anonyymi
Olet Keijo aina vaan fiksu. T:Mirkku
- Anonyymi
Ensi kevään kuntavaaleissa Kokoomus voittaa ja Henna nousee uudelleen kaupungin ykköshankkeeksi. T:Pekka
- Anonyymi
Juuri näin! Kokoomuksen johdolla henna nousuun!
- Anonyymi
Seuraavissa vaaleissa en ennää äänestä persuja. Olen pettynyt niihin.
- Anonyymi
Meiän perhe äänestää perssuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meiän perhe äänestää perssuja.
Mä äänestän ringo staria tai cocista.
- Anonyymi
Toivottavasti asema säilyy että Orimattilalaiset näkevät edes junan joskus.
- Anonyymi
Vuonna 2027 asema hiljenee.
- Anonyymi
Orimattilalaiset muodostavat perinteisesti junaa kuten ennenkin. Junaan pääsee vain ne miehet, joilla on näyttää kovaa mu...aa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orimattilalaiset muodostavat perinteisesti junaa kuten ennenkin. Junaan pääsee vain ne miehet, joilla on näyttää kovaa mu...aa!
Sitten ei kukaan Orimattilalainen mies pääse junaan. T:Pirjo
- AnonyymiUUSI
Henna on kaupungin ykköshanke tulevina vuosina. Uutta tonttimaata tarvitaan ja se onnistuu kun nykyiseen keskustaan ei enää kannata investoida.
- AnonyymiUUSI
Kyllä! Tätä Keskusta ja Kokoomus tulee kaikessa viisaudessa ujuttamaan kuten käärmettä piippuun! Aamen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! Tätä Keskusta ja Kokoomus tulee kaikessa viisaudessa ujuttamaan kuten käärmettä piippuun! Aamen!
Jash täten Hennans hulevhesimaksuissa shmeittiä ofottaa forttumsiakin mahtavampi kultikaivosh!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit persut.
- AnonyymiUUSI
Jos te kuvittelette että Henna on menneen talven lumia niin kysykää päättäjiltä. Persut kiemurtelee asijassa mutta ovat mukana.
- AnonyymiUUSI
Koruliike Nyt ei oo!!! Ihan oikeesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949