On hyvä tietää, kenenllä on Valta

antaa syntejä anteeksi.

Matt. 9:6 Mutta jotta te tietäisitte, että Ihmisen Pojalla on valta antaa maan päällä syntejä anteeksi" -- hän puhui nyt halvaantuneelle - - "nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi."

Alkuteksti; 6 Mutta että te tietäisitte, että ihmisen pojalla on valta maassa antaa synnit anteeksi, minä sanon tuolle halvaantuneelle, ”nouse, ota paarisi, ja mene kotiisi!”

86

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vuan eipä tuota ruojaa oo näkynnä,
      Joten Vapahtaja olet sinä.

• Anonyymi

Holvattu sai syntinsä anteeksi ja käveli kotiinsa

• Anonyymi

-holvattu hal

• Anonyymi

Jeesuksella ja paavali sai siltä syntinsä anteeksi

• Anonyymi

koska se kertoo että kahden kesken on julistanut ihmisille evankeliumia koska tuntuu epäloogiselta et siellä olisi ollut porukkaa paikalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

koska se kertoo että kahden kesken on julistanut ihmisille evankeliumia koska tuntuu epäloogiselta et siellä olisi ollut porukkaa paikalla

Vai onko tehnyt rippiä vaan

• Jeesuksella ei ollut syntiä, joten ei tarvinnut ketää, sen anteeksi antoon, mutta miten Pave asi sitten syntinsä anteeksi, koska otit Hänet esiin?

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Jeesuksella ei ollut syntiä, joten ei tarvinnut ketää, sen anteeksi antoon, mutta miten Pave asi sitten syntinsä anteeksi, koska otit Hänet esiin?

En ole ottanut häntä esiin vaan jumala erotti hänet äitinsä kohdusta

• Missä kohti Paavali tapasi Jeesuksen eläessään?????

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Missä kohti Paavali tapasi Jeesuksen eläessään?????

Emmauksen tie

• Anonyymi

1.Piet.5:
      10 Kaiken armon Jumala on Kristuksessa Jeesuksessa kutsunut teidät iankaikkiseen kirkkauteensa. Vähän aikaa kärsittyänne hän itse varustaa, voimistaa, vahvistaa ja lujittaa teidät.
      11 Hänen on valta iankaikkisesti. Aamen.

• Anonyymi

Joopeli joo....
        Uskoo ken tahtoo.

• Anonyymi

Varokaa ja olkaa valppaat, koska teidän vastustajanne, satana, on kuin karjuva ja vaeltava leijona, ja
        etsii, kenet saisi niellä.
        Sen tähden, seisokaa häntä vastaan lujina, uskollisuudessa, ja tietäkää, että myös niille veljillenne, jotka
        ovat muualla maailmassa, tapahtuu näitä kärsimyksiä.
        Mutta Jumala, hän, joka kutsui meidät hänen iankaikkiseen kirkkauteensa, Messias Jeshuan kautta, hän
        on antava meille hyvyyttä, kun kestämme nämä vähäiset ahdistukset, että meitä hänessä varustetaan ja
        lujitetaan ja vahvistetaan, iankaikkisuutta varten.

• Mitä tällä ajat takaa?

• Anonyymi

on mutta se antoi synnit anteeksi halvatulle ja juutalaiset alkoi ooraamaan kun jeesuys anto sille synnit anteeksi

• Jeesuksellahan on kaikki valta, ja jopa sovittanut kaikkien synnit.

JUmala ei niihin puutu.

• Anonyymi

Ja hänelle tuotiin halvaantunut, paareissa makaava. Ja Jeshua näki hänen uskollisuutensa, ja sanoi
        halvaantuneelle, ”sido sydämeesi, poikani, sinun syntisi ovat anteeksi annetut”.
        Mutta eräs kirjanoppineista sanoi omassa sielussaan, ”tämä pilkkaa Jumalaa”.
        sydämissänne pahaa te
        Mutta Jeshua tiesi heidän ajatuksensa, ja sanoi heille, ”miksi te suunnittelette pahaa sydämissänne?”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja hänelle tuotiin halvaantunut, paareissa makaava. Ja Jeshua näki hänen uskollisuutensa, ja sanoi
        halvaantuneelle, ”sido sydämeesi, poikani, sinun syntisi ovat anteeksi annetut”.
        sydämissänne pahaa te
        Mutta Jeshua tiesi heidän ajatuksensa, ja sanoi heille, ”miksi te suunnittelette pahaa sydämissänne?”

tietäkää että ihmisen pojalla on valta antaa ei humalan pojalla, jumalan pojiksi tullaan vasta taivaassa ja jeesus oli jumalan poika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tietäkää että ihmisen pojalla on valta antaa ei humalan pojalla, jumalan pojiksi tullaan vasta taivaassa ja jeesus oli jumalan poika

Ilmaus, jota evankeliumeissa käytetään Jeesuksesta Kristuksesta noin 80 kertaa. Tämä ilmaus osoittaa, että koska hän syntyi ihmisestä, hänestä tuli ihminen eikä hän ollut vain aineellistunut henkiolento. Lisäksi se osoittaa, että Jeesus täyttäisi Danielin kirjan 7:13, 14:n profetian. Raamatun heprealaisissa kirjoituksissa ilmausta ”ihmisen poika” käytetään Hesekielistä ja Danielista. Se korostaa sitä, miten suuri ero oli sanoman välittäjien, kuolevaisten ihmisten, ja sanoman lähteen, Jumalan, välillä. (Hes 3:17; Da 8:17; Mt 19:28; 20:28.)

• Anonyymi kirjoitti:

sydämissänne pahaa te

Kokeile laittaa jae näkyviin, eli oliko se juuri niin?

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmaus, jota evankeliumeissa käytetään Jeesuksesta Kristuksesta noin 80 kertaa. Tämä ilmaus osoittaa, että koska hän syntyi ihmisestä, hänestä tuli ihminen eikä hän ollut vain aineellistunut henkiolento. Lisäksi se osoittaa, että Jeesus täyttäisi Danielin kirjan 7:13, 14:n profetian. Raamatun heprealaisissa kirjoituksissa ilmausta ”ihmisen poika” käytetään Hesekielistä ja Danielista. Se korostaa sitä, miten suuri ero oli sanoman välittäjien, kuolevaisten ihmisten, ja sanoman lähteen, Jumalan, välillä. (Hes 3:17; Da 8:17; Mt 19:28; 20:28.)

Niin tuotiin, mutta yhtä ihmetekoa lukuun ottamatta Jeesus teki kaikki tunnuteot ollessaan vasta Ihmisen Poika, omasta näkemyksestään.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitens e meihin liitty, sillä yksikään ihminen ei mene Taivaaseen kuoltuaan.

Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: IHMISEN POIKA.

Hausdatut maatuvat hautaansa ja Jumalan Valatakunta ( Uusi Jerusalemkin ) on maan päällä.

Ilm 21;1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
        4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
        5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
        6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Mitens e meihin liitty, sillä yksikään ihminen ei mene Taivaaseen kuoltuaan.

Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: IHMISEN POIKA.

Hausdatut maatuvat hautaansa ja Jumalan Valatakunta ( Uusi Jerusalemkin ) on maan päällä.

Ilm 21;1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
        4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
        5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
        6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

Eikä kukaan ole noussut eli toi oli varmaan Jeesuksen toinen tuleminen kun sano et on noussut

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä kukaan ole noussut eli toi oli varmaan Jeesuksen toinen tuleminen kun sano et on noussut

Vataan Raamatun mukaan;

Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.

Tämä pitäsi puhveleillekin olla selvä?

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Vataan Raamatun mukaan;

Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.

Tämä pitäsi puhveleillekin olla selvä?

Niin eli ollut maan päällä useamminkin

• Anonyymi kirjoitti:

Jos Jeesusta tarkoitat, vain yhden kerran, kohta tulee toisenkerran.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Jos Jeesusta tarkoitat, vain yhden kerran, kohta tulee toisenkerran.

Kukaan ei ole noussut taivaaseen sanoo jeesus, pystynkö se maan päällä ja ilmesty opetuslapsille toisen kerran

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole noussut taivaaseen sanoo jeesus, pystynkö se maan päällä ja ilmesty opetuslapsille toisen kerran

Ihmisen poika oli mooses ja profeetat ja kristityt mut jeesus oli jumalan poika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja raamatussa sanotaa uskovia jumalan pojiksi taivaassa

• Anonyymi kirjoitti:

Onko siitä sinulle jotain epäselvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikä oikea nimi jeshua, kristus, vapahtaja,jumalan vai ihmisen poika? Kukaan ei tiedä oikeeta nimeä enkä minäkään tiedä kuka minä olen, joku sano mua jeesukseksi, joku kysy,joku epäoli mut yksi sanoi etten ole keesus jota minäkin epäilen ja se on vellu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikä oikea nimi jeshua, kristus, vapahtaja,jumalan vai ihmisen poika? Kukaan ei tiedä oikeeta nimeä enkä minäkään tiedä kuka minä olen, joku sano mua jeesukseksi, joku kysy,joku epäoli mut yksi sanoi etten ole keesus jota minäkin epäilen ja se on vellu

jumala loi sanalla maan ja se oli jumalan luona taivaassa tuli lihaksi af-erika am-erika sum-eria sip-eria, kaikki jeesuksen erikoita tai erineia. eri-trea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jumala loi sanalla maan ja se oli jumalan luona taivaassa tuli lihaksi af-erika am-erika sum-eria sip-eria, kaikki jeesuksen erikoita tai erineia. eri-trea

jos maa on luotu sanalla pitas syoda kerran elainta ja juida sen verta ni pelastuu ja hayda ourossa juomassa verta tai pesta ittensa et pysyy puhtaana

• Anonyymi kirjoitti:

jos maa on luotu sanalla pitas syoda kerran elainta ja juida sen verta ni pelastuu ja hayda ourossa juomassa verta tai pesta ittensa et pysyy puhtaana

Elät pimyeydessä;

Katsotaampa; Joh 1; 1 Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
        2 Jo alussa Sana oli Jumalan luona.
        3 Kaikki syntyi Sanan voimalla. Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.

Tämäkin olisi selvinnyt, jos olisit kastonut Raamatusta.

Sana, oli isolla kirjaimella kirjoiettuna Jeesusken nimi, ennen Ihmiseksi tulemista. Mutta Sana pienellää kirjaimella, eli sana on kirjoiettu sana.

Jeesuksen kautta, eli Hän on todellinen luoja, Isä oli mentori, suuntaviitat antaen.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä luonut, vaan Jeesus, jonka nimi oli silloin Sana;

Joh 1:1 Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
        3 Kaikki syntyi Sanan voimalla. Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.

On teillä tuo opetus Päiväkerhojen tasolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesuhan joskus oli snaonut, kuten Jumala itsekin; - Minä olen, se mikä minä olen?

Voit Häntä kutsua vaikka Jeesuskesi, voit kutsua Jumalan pojaksi, molemmat ovat oikein, mutta yhtään ihmetekoaan, ei Hän tehnyt muulla nimellä, kun Ihmisen Poika.

Ei Jumalan Poikana.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut, kun Jeesus, Matt. 8:20 Jeesus vastasi hänelle: "Ketuilla on luolansa ja taivaan linnuilla pesänsä, mutta Ihmisen Pojalla ei ole, mihin päänsä kallistaisi."

Taa Matt 16; 13 Kun Jeesus oli tullut Filippoksen Kesarean seudulle, hän kysyi opetuslapsiltaan: "Kuka Ihmisen Poika on? Mitä ihmiset hänestä sanovat?"

Tässä vahvistus Ihmisen Pojasta.

• Anonyymi kirjoitti:

On niin alkeellisesti kirjoitettu tekstisi, laista Raamatun kohta näkyviin.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Elät pimyeydessä;

Katsotaampa; Joh 1; 1 Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

Sana, oli isolla kirjaimella kirjoiettuna Jeesusken nimi, ennen Ihmiseksi tulemista. Mutta Sana pienellää kirjaimella, eli sana on kirjoiettu sana.

Jeesuksen kautta, eli Hän on todellinen luoja, Isä oli mentori, suuntaviitat antaen.

olen samaa mielta et elan pimeysessa

• pinnasänky kirjoitti:

Elät pimyeydessä;

Mitäpä ajattelet siitä, että apostolien teoissa Jeesuksen matka kulkee alhaalta ylöspäin eli hän on Pietarin sanojen mukaan ihminen ja mies, jonka jumala herätti ja teki herraksi ja Kristukseksi?

• Pureksija kirjoitti:

Mitäpä ajattelet siitä, että apostolien teoissa Jeesuksen matka kulkee alhaalta ylöspäin eli hän on Pietarin sanojen mukaan ihminen ja mies, jonka jumala herätti ja teki herraksi ja Kristukseksi?

Asiaa koskevia jakeita on useita, laita jae näkyviin, niin vastaan.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Eikä luonut, vaan Jeesus, jonka nimi oli silloin Sana;

Joh 1:1 Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

On teillä tuo opetus Päiväkerhojen tasolla.

Laitapa jeesustelija jäitä hattuun.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Ei ollut, kun Jeesus, Matt. 8:20 Jeesus vastasi hänelle: "Ketuilla on luolansa ja taivaan linnuilla pesänsä, mutta Ihmisen Pojalla ei ole, mihin päänsä kallistaisi."

Taa Matt 16; 13 Kun Jeesus oli tullut Filippoksen Kesarean seudulle, hän kysyi opetuslapsiltaan: "Kuka Ihmisen Poika on? Mitä ihmiset hänestä sanovat?"

Tässä vahvistus Ihmisen Pojasta.

Silloin he ymmärsivät, ettei hän sanonut, että heidän pitäisi varoa leivän hiivaa, vaan fariseusten ja
        saddukeusten opetuksia.
        Mutta kun Jeshua tuli Filippuksen Kesarean alueelle, hän kysyi oppilailtaan, ja sanoi, ”mitä ihmiset
        minusta sanovat, että olenko minä se Ihmisen Poika?Autuas olet siimon pietari, muut sano eliaa, johannesta jeremia joku profeettaa

• Anonyymi kirjoitti:

Laitapa jeesustelija jäitä hattuun.

Panempa tietoa sinun hattuusi; Joh 1;1 Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

Vahvistukset hattuusi; [1. Moos. 1:3 | Joh. 17:5 | Joh. 10:30; Room. 9:5; Fil. 2:6; Ilm. 19:13

Jeesusken nimi oli aluksi Sana, joka on myös Messias.

• Antoiko?

Mark. 2:5 Kun Jeesus näki heidän uskonsa, sanoi hän halvatulle: "Poikani, sinun syntisi annetaan anteeksi".

Ei Hän anatnut, mutta sanoi, että; "sinun syntisi ANNETAAN anteeksi"."

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Antoiko?

Mark. 2:5 Kun Jeesus näki heidän uskonsa, sanoi hän halvatulle: "Poikani, sinun syntisi annetaan anteeksi".

Ei Hän anatnut, mutta sanoi, että; "sinun syntisi ANNETAAN anteeksi"."

hopo hopo
        Mutta kun Jeshua näki heidän uskonsa, hän sanoi halvaantuneelle, ”poikani, sinun syntisi ovat sinulle
        päästetyt.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hopo hopo
        Mutta kun Jeshua näki heidän uskonsa, hän sanoi halvaantuneelle, ”poikani, sinun syntisi ovat sinulle
        päästetyt.”

halvaantuneelle, ”sido sydämeesi, poikani, sinun syntisi ovat anteeksi annetut

• Anonyymi kirjoitti:

halvaantuneelle, ”sido sydämeesi, poikani, sinun syntisi ovat anteeksi annetut

Älä valehtele: Mark. 2:5Kun Jeesus näki heidän uskonsa, sanoi hän halvatulle: "Poikani, sinunSINUN SYNTISI ANNETAAN ANTEEKSI.

Ei ANNETUT?

• Anonyymi kirjoitti:

hopo hopo
        päästetyt.”

Missä niin sanotaan; Antoiko?

Ei Hän anatánut, mutta sanoi, että; "sinun syntisi ANNETAAN anteeksi"."

• Anonyymi

Matteus 16

17Jeesus sanoi hänelle: ”Autuas olet sinä, Simon, Joonan poika, sillä ei liha eikä veri ole sitä sinulle ilmoittanut vaan minun Isäni, joka on taivaissa.
      18 Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari , ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, eivätkä tuonelan portit sitä voita.
      19 Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet. Minkä sinä sidot maan päällä, se on sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on päästetty taivaissa.”
      20Sitten hän kielsi opetuslapsiaan kertomasta kenellekään, että hän oli Kristus.

"19" Kristus antoi Pietarille taivasten valtakunnan avaimet, sitomisesta ja päästämisestä. Mutta luovuttiko Pietari valtaanasa kellekkään muulle, jos luovutti niin millä sanoilla.

• Jokainen meistä pystyy kopoimaan, mutta pastan säännöissä sanotaan, että pelkkä kopiointi ei ole sallittua, joten laitatko näkyviin sen, mitä siinä on sanoma.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Jokainen meistä pystyy kopoimaan, mutta pastan säännöissä sanotaan, että pelkkä kopiointi ei ole sallittua, joten laitatko näkyviin sen, mitä siinä on sanoma.

Jos haluat ymmärryksellä lukea on kirjoituksessa kysymys viimeinen kappale kokonaisuudessaan eli: viittaus 19 jakeeseen, ja kysymys: " Kristus antoi Pietarille taivasten valtakunnan avaimet, sitomisesta ja päästämisestä. Mutta luovuttiko Pietari valtaanasa kellekkään muulle, jos luovutti niin millä sanoilla. ".

Oliko tämä ylitsepääsemättömän vaikeata ymmärtää?.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos haluat ymmärryksellä lukea on kirjoituksessa kysymys viimeinen kappale kokonaisuudessaan eli: viittaus 19 jakeeseen, ja kysymys: " Kristus antoi Pietarille taivasten valtakunnan avaimet, sitomisesta ja päästämisestä. Mutta luovuttiko Pietari valtaanasa kellekkään muulle, jos luovutti niin millä sanoilla. ".

Oliko tämä ylitsepääsemättömän vaikeata ymmärtää?.

Olen opiskellut Teologiaan 7,5 vuotta, ja tiedän asian, mutta miks heittelet avoimian lauseita, jotka eivät takenna kokonaiuutta ja näin voi kysymä, onko tämä SRK;N linja, kun puhveleilla harvalla on yhtään tutkintoa.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Olen opiskellut Teologiaan 7,5 vuotta, ja tiedän asian, mutta miks heittelet avoimian lauseita, jotka eivät takenna kokonaiuutta ja näin voi kysymä, onko tämä SRK;N linja, kun puhveleilla harvalla on yhtään tutkintoa.

Etko osaa vastata selkeään kysymykseen? Jos opiskelee Suomen teologisessa opistossa ja ulkomailla vapareitten laitoksissa, ei voi saada totuudenmukaista koulutusta.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Mikset voi *arhapastori pysyä asiassa, kun sotket aina srk:n kommentteihisi. Kyllä lestoista löytyy teologiaa opiskelleita tohtoristasolle saakka, eikä ne ole opiskelleet uittomiesten puljuissa.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Siis et pysty vastaamaan teologina esitettyyn kysymykseen?. Pietarilla on avaimet, mutta Jeesus sanoi opetuslapsille : Johannes 20, jakeet 21 Ja Jesus taas sanoi heille: rauha olkoon teille! niinkuin Isä minun lähetti, niin minä myös lähetän teidät.
        22 Ja kuin hän nämät sanonut oli, puhalsi hän heidän päällensä ja sanoi heille: ottakaat Pyhä Henki:
        23 Joille te synnit anteeksi annatte, niille ne anteeksi annetaan, ja joille te ne pidätte, niille ne ovat pidetyt.

Näin kaikki opetuslapset saivat pyhänhengen kautta valtuudet antaa syntejä anteeksi.

Onko tämä jotain buhvelimaisuutta, jos itse aloitat palstan Kristuksen syntien anteeksi antamisella, etkä vastaa kun älämölööllä esitteyyn kysymykseen. En ole SRK lainen, tämä ritarijärjestö ei vapaamuurariudessaan minua vakuuta. En ole myöskään telogisesti koulutettu, en siis kuulu "kastiisi", että pidetään vaan se hajurako jota halusit.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis et pysty vastaamaan teologina esitettyyn kysymykseen?. Pietarilla on avaimet, mutta Jeesus sanoi opetuslapsille : Johannes 20, jakeet 21 Ja Jesus taas sanoi heille: rauha olkoon teille! niinkuin Isä minun lähetti, niin minä myös lähetän teidät.
        22 Ja kuin hän nämät sanonut oli, puhalsi hän heidän päällensä ja sanoi heille: ottakaat Pyhä Henki:
        23 Joille te synnit anteeksi annatte, niille ne anteeksi annetaan, ja joille te ne pidätte, niille ne ovat pidetyt.

Näin kaikki opetuslapset saivat pyhänhengen kautta valtuudet antaa syntejä anteeksi.

Onko tämä jotain buhvelimaisuutta, jos itse aloitat palstan Kristuksen syntien anteeksi antamisella, etkä vastaa kun älämölööllä esitteyyn kysymykseen. En ole SRK lainen, tämä ritarijärjestö ei vapaamuurariudessaan minua vakuuta. En ole myöskään telogisesti koulutettu, en siis kuulu "kastiisi", että pidetään vaan se hajurako jota halusit.

Turhan aikaisnn kysmyksiin en vastaa.

Jos tinkaat vastusta, antoiko Pietari jollekin synnit anteeksi, vastuaus on selvä. - Kukaan ei Raamatussa anna toiselle ihmiselle syntejä anteeksi, se on vain pakanallinen kriitti, jota juuri SRK . käyttää omiin rikoksiinsa.

En minä sinua kaipaa, parempi kun pysyt kastissasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä myös sanon sinulle, että sinä olet Keefa, ja tämän kallion päälle minä rakennan seurakuntani,
        eivätkä tuonelan portit ole ottava sitä omistukseensa.
        Minä annan sinulle taivasten kuningaskunnan lukot, ja kaikki, mitä te sidotte maassa, on oleva sidottu
        taivaissa, ja mitä te vapautatte maassa, on oleva vapautettu taivaissa.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Turhan aikaisnn kysmyksiin en vastaa.

Jos tinkaat vastusta, antoiko Pietari jollekin synnit anteeksi, vastuaus on selvä. - Kukaan ei Raamatussa anna toiselle ihmiselle syntejä anteeksi, se on vain pakanallinen kriitti, jota juuri SRK . käyttää omiin rikoksiinsa.

En minä sinua kaipaa, parempi kun pysyt kastissasi.

Harhaopistasi ei löydy vastausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harhaopistasi ei löydy vastausta.

Ei varmaan, mutta sen verran olen tutkinut Pinnan sanomaa, Hän on kymmeniä kertoja fiksumpi Raamatun sanomasta, kun yksikään lesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä myös sanon sinulle, että sinä olet Keefa, ja tämän kallion päälle minä rakennan seurakuntani,
        eivätkä tuonelan portit ole ottava sitä omistukseensa.
        Minä annan sinulle taivasten kuningaskunnan lukot, ja kaikki, mitä te sidotte maassa, on oleva sidottu
        taivaissa, ja mitä te vapautatte maassa, on oleva vapautettu taivaissa.

Onko teksti muistissasi, kun et pane Raamatun ajetta näkyviin?

Keefashan on toiselta nimeltään Pietari, joten laita näkyviin jae, jossa Hän jakoi jollekin synnit anteeksi.
        Voin luvata, ettei sitä UT;sta löydy.

• Anonyymi

Apostolien teot 19

1Kun Apollos oli Korintossa, tuli Paavali, kuljettuaan läpi ylämaakuntien, Efesoon ja tapasi siellä muutamia opetuslapsia. 2Ja hän sanoi heille: "Saitteko Pyhän Hengen silloin, kun te tulitte uskoon?" Niin he sanoivat hänelle: "Emme ole edes kuulleet, että Pyhää Henkeä on olemassakaan". 3Ja hän sanoi: "Millä kasteella te sitten olette kastetut?" He vastasivat: "Johanneksen kasteella". 4Niin Paavali sanoi: "Johannes kastoi parannuksen kasteella, kehoittaen kansaa uskomaan häneen, joka oli tuleva hänen jälkeensä, se on, Jeesukseen". 5Sen kuultuaan he ottivat kasteen Herran Jeesuksen nimeen. 6Ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, tuli heidän päällensä Pyhä Henki, ja he puhuivat kielillä ja ennustivat. 7Heitä oli kaikkiaan noin kaksitoista miestä.

Eli: Johanneksen kasteella kastetut Efeson opetuslapset, kastettiin uudelleen Kristuksen nimeen ja saivat pyhänhengen. Hekin saivat pyhänhengen kautta valtuudet antaa syntejä anteeksi.

• Mitään aynnin anteeksi anto lupaa ei Uusi Testamentti Ihmsien osalta tunne, se on pakanallista soopaa.
        Missä ilmenee myös se, että Opetuslapset kastettii toistamiseen?

Pyhä Henkihän tulee ihmiseen Jeesusken mukaan Vasta upottamalla, joten sitä tuskin on kirjoittajalaan ilman Kastta, kaikki perustuu olettamuksiin.

Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen

Vauva viruttelua ei myöskään ole missään kohti Raamattua huomioitu.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Mitään aynnin anteeksi anto lupaa ei Uusi Testamentti Ihmsien osalta tunne, se on pakanallista soopaa.

Pyhä Henkihän tulee ihmiseen Jeesusken mukaan Vasta upottamalla, joten sitä tuskin on kirjoittajalaan ilman Kastta, kaikki perustuu olettamuksiin.

Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen

Mutta kun Pilatus kuuli tämän sanan, Jeshua vietiin ulkopuolelle, ja hän istui tuomioistuimen ylle siinä paikassa,
        joka on kutsuttu ”Keefa’n Retsiftha”, mutta hebreaksi sitä sanottiin ”Gafiftha”.
        Retsifta mainitaan muissakin sen ajan aramean kielisissä kirjoituksissa. Jastrowin mukaan Beet-Sheanin lähellä
        Ja oli pääsiäisen aatto, ja siellä oli noin kuudes hetki, ja hän sanoi juutalaisille, ”katso, teidän kuninkaanne!”

Mutta nämä huusivat, ”pois hänet, pois hänet! Hirteen hänet, hirteen hänet!” Pilatus sanoi heille, ”teidän
        kuninkaanneko ristiinnaulitaan?” Papiston johtajat sanoivat, ”meillä ei ole kuningasta, paitsi keisari.”
        Silloin hän luovutti hänet heille, että he ristiinnaulitsisivat hänet, ja he johdattivat Jeshuaa ja veivät hänet ulos.
        Ja minä sanoin, "Herra, kuka on ensimmäinen kuulusteltava ja tuomion vastaanottaja?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "saastaiset henget, sen vastustajan kanssa. Minä heitän heidät ulkoiseen pimeyteen, sinne, missä syvyydet ovat." Ja minä sanoin, "Herra, missä se paikka on?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes. Niin suuri kivi, kuin vain 30-vuotias mies voi vierittää ja päästää syvyyteen; vaikka se putoaa alas 20 vuotta, se ei saavuta tuonelan pohjaa, kuten profeetta David sanoi, "hän asetti pimeyden piilopaikakseen" (Ps.18:11).

Ja minä sanoin, "Herra, mikä kansakunta on näiden jälkeen seuraava?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes. Adamin jälkeläisiltä kysytään noista kansakunnista, sekä kreikkalaisista, että niistä, jotka ovat uskoneet epäjumaliin ja aurinkoon ja tähtiin, ja niistä, jotka ovat saastuttaneet uskon harhaopilla, ja jotka eivät ole uskoneet pyhään ylösnousemukseen, ja jotka eivät ole tunnustaneet Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä. Silloin minä lähetän heidät tuonelaan, kuten profeetta David kertoi, "Jumalattomat peräytyvät tuonelaan, kaikki pakanat, jotka unhottavat Jumalan" (Ps.9:17). Ja hän sanoi myös, "Kuin lammaslauma heidät viedään tuonelaan, kuolema heitä kaitsee" (Ps.49:14)."

Ja taas minä sanoin, "Herra, kenet sinä tuomitset tämän jälkeen?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes. Silloin tutkitaan ne heprealaiset, jotka naulitsivat minut ristille kuin pahantekijä." Ja minä sanoin, "minkälaisen rangaistuksen nämä saavat ja missä paikassa, kun he tekivät sinulle sellaista?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "he menevät alas helvettiin, kuten profeetta David sanoi, "He huutavat, mutta pelastajaa ei ole, huutavat Herraa, mutta hän ei heille vastaa" (Ps.18:41). Ja myös apostoli Paavali sanoi, "kaikki, jotka ilman lakia ovat syntiä tehneet, ne myös ilman lakia hukkuvat, ja kaikki, jotka lain alaisina ovat syntiä tehneet, ne lain mukaan tuomitaan" (Room.2:12)."

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Mitään aynnin anteeksi anto lupaa ei Uusi Testamentti Ihmsien osalta tunne, se on pakanallista soopaa.

Mitenkä sitten selität sen, että Efeson opetuslapset, jotka oli kastettu Johanneksen kasteella, eivätkä olleet edes kuulleet pyhästä hengestä, ottivat kasteen Jeesuksen nimeen. Apostolienteot 19: 4-5.

Jeesus antoi opetuslapsilleen vallan antaa syntejä anteeksi, niinkuin on edellä kirjoitettu, eikö sitten Paavalin antama opetus Efesolaisille ollut mielestäsi riittävä antamaan syntejä anteeksi, saivathan he pyhänhengen, Paavalin kätten päälle panemisen kautta.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Kaikki sinun kommenttisi on jeesustelijan soopaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikki sinun kommenttisi on jeesustelijan soopaa.

Koska koen että olet seukulaari, niin kerro, kuka antoi yhdekään synnin toiselle anteeksi, kai se on tallennetu Testamenttiin?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä sitten selität sen, että Efeson opetuslapset, jotka oli kastettu Johanneksen kasteella, eivätkä olleet edes kuulleet pyhästä hengestä, ottivat kasteen Jeesuksen nimeen. Apostolienteot 19: 4-5.

Jeesus antoi opetuslapsilleen vallan antaa syntejä anteeksi, niinkuin on edellä kirjoitettu, eikö sitten Paavalin antama opetus Efesolaisille ollut mielestäsi riittävä antamaan syntejä anteeksi, saivathan he pyhänhengen, Paavalin kätten päälle panemisen kautta.

Johanneksen kaste oli kaste oli ainoastaan parannusken kaste Vanhasta Testamentista, ja siihen kuuluu vain Uskon tunnustaminen Jeesuskeen, eikä se sisällä Pyhän hengen täyetyttä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun Pilatus kuuli tämän sanan, Jeshua vietiin ulkopuolelle, ja hän istui tuomioistuimen ylle siinä paikassa,
        joka on kutsuttu ”Keefa’n Retsiftha”, mutta hebreaksi sitä sanottiin ”Gafiftha”.
        Retsifta mainitaan muissakin sen ajan aramean kielisissä kirjoituksissa. Jastrowin mukaan Beet-Sheanin lähellä
        Ja oli pääsiäisen aatto, ja siellä oli noin kuudes hetki, ja hän sanoi juutalaisille, ”katso, teidän kuninkaanne!”

Mutta nämä huusivat, ”pois hänet, pois hänet! Hirteen hänet, hirteen hänet!” Pilatus sanoi heille, ”teidän
        kuninkaanneko ristiinnaulitaan?” Papiston johtajat sanoivat, ”meillä ei ole kuningasta, paitsi keisari.”
        Silloin hän luovutti hänet heille, että he ristiinnaulitsisivat hänet, ja he johdattivat Jeshuaa ja veivät hänet ulos.
        Ja minä sanoin, "Herra, kuka on ensimmäinen kuulusteltava ja tuomion vastaanottaja?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "saastaiset henget, sen vastustajan kanssa. Minä heitän heidät ulkoiseen pimeyteen, sinne, missä syvyydet ovat." Ja minä sanoin, "Herra, missä se paikka on?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes. Niin suuri kivi, kuin vain 30-vuotias mies voi vierittää ja päästää syvyyteen; vaikka se putoaa alas 20 vuotta, se ei saavuta tuonelan pohjaa, kuten profeetta David sanoi, "hän asetti pimeyden piilopaikakseen" (Ps.18:11).

Ja minä sanoin, "Herra, mikä kansakunta on näiden jälkeen seuraava?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes. Adamin jälkeläisiltä kysytään noista kansakunnista, sekä kreikkalaisista, että niistä, jotka ovat uskoneet epäjumaliin ja aurinkoon ja tähtiin, ja niistä, jotka ovat saastuttaneet uskon harhaopilla, ja jotka eivät ole uskoneet pyhään ylösnousemukseen, ja jotka eivät ole tunnustaneet Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä. Silloin minä lähetän heidät tuonelaan, kuten profeetta David kertoi, "Jumalattomat peräytyvät tuonelaan, kaikki pakanat, jotka unhottavat Jumalan" (Ps.9:17). Ja hän sanoi myös, "Kuin lammaslauma heidät viedään tuonelaan, kuolema heitä kaitsee" (Ps.49:14)."

Ja taas minä sanoin, "Herra, kenet sinä tuomitset tämän jälkeen?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes. Silloin tutkitaan ne heprealaiset, jotka naulitsivat minut ristille kuin pahantekijä." Ja minä sanoin, "minkälaisen rangaistuksen nämä saavat ja missä paikassa, kun he tekivät sinulle sellaista?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "he menevät alas helvettiin, kuten profeetta David sanoi, "He huutavat, mutta pelastajaa ei ole, huutavat Herraa, mutta hän ei heille vastaa" (Ps.18:41). Ja myös apostoli Paavali sanoi, "kaikki, jotka ilman lakia ovat syntiä tehneet, ne myös ilman lakia hukkuvat, ja kaikki, jotka lain alaisina ovat syntiä tehneet, ne lain mukaan tuomitaan" (Room.2:12)."

Miten tuo sepustus liittyy asiaan?

Toisaalta, älä väärennä Raamattua, tuo on jo Jumalan pilkkaa.

Room 2:12 Ne, jotka ovat tehneet syntiä lakia tuntematta, myös tuhoutuvat laista riippumatta. Ne taas, jotka ovat lain tuntien tehneet syntiä, myös tuomitaan lain nojalla.

"Ilman lakia" ei ole kukaan syntynyt, paina se mieleesi.

Hukkuminen on aina Lain tehtävä, joten pisäsikö sinun alkaa käyttä Raamattua, eikä muistella puhvelien juttuja.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Room 2:12 Ne, jotka ovat tehneet syntiä lakia tuntematta, myös tuhoutuvat laista riippumatta. Ne taas, jotka ovat lain tuntien tehneet syntiä, myös tuomitaan lain nojalla.

Hukkuminen on aina Lain tehtävä, joten pisäsikö sinun alkaa käyttä Raamattua, eikä muistella puhvelien juttuja.

Ivallinen, hallitusti hukutettu pastori uhoaa.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

on ja hukut siihen lakiisi ja laittomuuteesi jota et edes tunne jo kerran jutalaisten pussiin vaarennetty raamattu jota et edes tunne huuda henkesi hadasta herraa niin ehka pelastut juutalaisuutesi tuntien revit pelihoususi ja heitat hiekkaa paallesi kun et jeesusta tunne

• Anonyymi kirjoitti:

on ja hukut siihen lakiisi ja laittomuuteesi jota et edes tunne jo kerran jutalaisten pussiin vaarennetty raamattu jota et edes tunne huuda henkesi hadasta herraa niin ehka pelastut juutalaisuutesi tuntien revit pelihoususi ja heitat hiekkaa paallesi kun et jeesusta tunne

Lakihnan on joakisen päällä, ellei ota Upotuskastetta, se on ainut pelastus Uskovaisena Jeesukseen.
        Kero muutama seikka, missä Raamattu on värenney ja mistä, ellet pysty sitä tekemään, ole hijaa sitä asista.

Tunnen Jeesusken, sillä minut on kasteessa Häneen liitetty, mikä sinun janasi? Ripottelussa pannaan vain vauvalle Veromerkkinä Lut Kirkkoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Ivallinen, hallitusti hukutettu pastori uhoaa.

Väärä vastaus, vei eikö järkesi riitä muuhun, Ivallisuuden keksit sinä tässä asiassa.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Lakihnan on joakisen päällä, ellei ota Upotuskastetta, se on ainut pelastus Uskovaisena Jeesukseen.
        Kero muutama seikka, missä Raamattu on värenney ja mistä, ellet pysty sitä tekemään, ole hijaa sitä asista.

Tunnen Jeesusken, sillä minut on kasteessa Häneen liitetty, mikä sinun janasi? Ripottelussa pannaan vain vauvalle Veromerkkinä Lut Kirkkoon.

olen elia proffa ja kuulut vasempaan jonoon kuilet atomipommin rajayksessa

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Väärä vastaus, vei eikö järkesi riitä muuhun, Ivallisuuden keksit sinä tässä asiassa.

Raamattu on sekoittanut pääsi, siirry takavasemmalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Raamattu on sekoittanut pääsi, siirry takavasemmalle.

Vastuksesi menee aina kauemmas, joten seuraa seun mukaan itse ohejttasi, palataan sitten asiaan.

Harmi vaan, että Jumala luonut Sinull paljonkaan viisatta, jos loi, olet jonkin muun asialla, joista saatana tulee vääjämättä asiassasi mieleen.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Sinäkin voisit vapautua synneistäsi.
        Ap.t.13:
        35 Hänhän sanoo toisessa kohden: -- Sinä et salli pyhän palvelijasi ruumiin maatua. [Ps. 16:10; Ap. t. 2:27,31]
        36 "Palveltuaan omana aikanaan Jumalan suunnitelmaa Daavid nukkui pois; hänet vietiin isiensä viereen ja hänen ruumiinsa maatui. [1. Kun. 2:10; Ap. t. 2:29]
        37 Mutta hän, jonka Jumala herätti kuolleista, ei maatunut.
        38 Tietäkää siis, veljet: hänen ansiostaan teille julistetaan synnit anteeksi, ja hänen ansiostaan jokainen, joka uskoo, tulee vanhurskaaksi, [Luuk. 24:47+]

• Anonyymi kirjoitti:

Ap.t.13:
        35 Hänhän sanoo toisessa kohden: -- Sinä et salli pyhän palvelijasi ruumiin maatua. [Ps. 16:10; Ap. t. 2:27,31]
        36 "Palveltuaan omana aikanaan Jumalan suunnitelmaa Daavid nukkui pois; hänet vietiin isiensä viereen ja hänen ruumiinsa maatui. [1. Kun. 2:10; Ap. t. 2:29]
        38 Tietäkää siis, veljet: hänen ansiostaan teille julistetaan synnit anteeksi, ja hänen ansiostaan jokainen, joka uskoo, tulee vanhurskaaksi, [Luuk. 24:47 ]

Mith`Minuthan on kastettu ja synnit pesty pois.

Mikä synti on mielestäsi jäänyt Jeesukselta huomioimatta siinä?

Laita ne esiin, niin pyydän heti ne Herraltani anteeksi?

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Mith`Minuthan on kastettu ja synnit pesty pois.

Mikä synti on mielestäsi jäänyt Jeesukselta huomioimatta siinä?

Laita ne esiin, niin pyydän heti ne Herraltani anteeksi?

Tämä oli Jeesuksen viimeinen käsky. Menee Pietarin , läsnäolleille, antaman ohjeen ohi.
        Luuk.24:
        47 ja kaikille kansoille, Jerusalemista alkaen, on hänen nimessään saarnattava parannusta ja syntien anteeksiantamista. [Ap. t. 2:38, 3:19, 10:43, 13:38,39, 22:16]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap.t.13:
        38 Tietäkää siis, veljet: hänen ansiostaan teille julistetaan synnit anteeksi, ja hänen ansiostaan jokainen, joka uskoo, tulee vanhurskaaksi, [Luuk. 24:47 ]

Ja kun hän sanoi nämä, hän henkäisi heihin ja sanoi heille, ”ottakaa vastaan se pyhyyden henki!”
        Jos te vapautatte jonkun synnit, ne vapautetaan hänelle, ja jos pidätätte jonkun, ne pidätetään.
        Ja että hänen nimessään on julistettava kääntymystä syntisten vapauttamiseksi kaikissa kansakunnissa,
        ja alku on oleva Jerusalemissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli Jeesuksen viimeinen käsky. Menee Pietarin , läsnäolleille, antaman ohjeen ohi.
        Luuk.24:
        47 ja kaikille kansoille, Jerusalemista alkaen, on hänen nimessään saarnattava parannusta ja syntien anteeksiantamista. [Ap. t. 2:38, 3:19, 10:43, 13:38,39, 22:16]

Totta, Amen.

Lkutekstissä; Ja että hänen nimessään on julistettava kääntymystä syntisten vapauttamiseksi kaikissa kansakunnissa, ja alku on oleva Jerusalemissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuk.24:

Eli syntien vapautus tuli saarnasta.
        Ja hänestä todistavat ne kaikki profeetat, että jokainen, joka uskoo hänen nimessään, saa ottaa
        vastaan vapautuksen synneistä.
        Ja kun hän, Shimeon, oli puhunut nämä sanat, laskeutui se pyhyyden henki lepäämään kaikkien niiden
        ylle, jotka olivat kuulemassa sitä sanaa.
        Ja he hämmästyivät, ja ne ympärileikatut veljet ihmettelivät näitä, jotka tulivat hänen kanssaan, että
        se pyhyyden hengen lahja vuodatettiin kansakuntienkin ylle.
        Sillä he kuulivat heidän puhuvan eri kielillä ja korottavan Jumalaa, ja Shimeon sanoi,
        Onko vettä? Voiko joku kieltää, etteikä näitä kastettaisi, sillä katso, he saivat sen pyhyyden hengen
        niin kuin mekin.
        Silloin hän käski heitä, että heidät kastettaisiin meidän Herramme Jeshuan, Messiaan nimessä. Ja he
        pyysivät häntä pysymään heidän luonaan ne päivät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli syntien vapautus tuli saarnasta.
        Ja hänestä todistavat ne kaikki profeetat, että jokainen, joka uskoo hänen nimessään, saa ottaa
        vastaan vapautuksen synneistä.
        Ja kun hän, Shimeon, oli puhunut nämä sanat, laskeutui se pyhyyden henki lepäämään kaikkien niiden
        ylle, jotka olivat kuulemassa sitä sanaa.
        Ja he hämmästyivät, ja ne ympärileikatut veljet ihmettelivät näitä, jotka tulivat hänen kanssaan, että
        se pyhyyden hengen lahja vuodatettiin kansakuntienkin ylle.
        Sillä he kuulivat heidän puhuvan eri kielillä ja korottavan Jumalaa, ja Shimeon sanoi,
        Onko vettä? Voiko joku kieltää, etteikä näitä kastettaisi, sillä katso, he saivat sen pyhyyden hengen
        niin kuin mekin.
        Silloin hän käski heitä, että heidät kastettaisiin meidän Herramme Jeshuan, Messiaan nimessä. Ja he
        pyysivät häntä pysymään heidän luonaan ne päivät.

Ja Ja mekin, katso evankelioimme teille sitä lupausta, joka oli meidän isiämme kohtaan.
        Katso, Jumala täytti sen meille, heidän lapsilleen, nostaessaan Jeshuan niin kuin kirjoitettu on siinä
        psalmissa, joka on toinen, että ”sinä olet minun poikani, tänään minä sinut synnytin”.
        Ja siten, Jumala nosti hänet kuolleista, ettei hän enää palaisi näkemään sitä turhuutta, niin kuin
        sanotaan, että ”minä annan teille ne uskolliset David’n siunaukset”.
        Ja taas sanoo toisessa paikassa, että ”sinä et ole antanut sinun puhtaallesi, että hän näkisi sen turhuuden
        Silä David palveli Jumalan tahtoa hänen sukupolvessaan, ja nukkui, ja hänet koottiin isiensä luokse, ja
        hän näki sen turhuuden..
        Mutta tämä, jonka Jumala nosti, ei nähnyt sitä turhuutta.
        Sen tähden, tietäkää, minun veljeni, että tässä, hänen kauttaan teille julistetaan syntien
        vapauttaminen
        Ja kaikesta, josta ei ollut mahdollista Moshe’n sanassa puhdistua, tässä kaikki, jotka uskovat,
        puhdistuvat.

• Anonyymi

Matteuksen evankeliumin 6 luvussa, Jeesus opetti opetuslapsiaan rukoilemalla pyytämään anteeksi rikkomuksia. Hän teki selväksi, että syntien anteeksi saaminen on yhteydessä anteeksiantamiseen. " Anna meille meidän velkamme anteeksi, niin kuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillimme.

• Anonyymi

Vaan kuin sinä rukoilet, niin mene kammioos, ja sulje oves, ja rukoile Isääs, joka on salaisuudessa: ja Isäs, joka salaisuudessa näkee, maksaa sinulle julkisesti.

Ei Jumalan valtakunta tule kohdallemme siinä rukouksessa. Eikä jokapäiväisen leivän tarve tyydy rukouksessa. Näin myös ajattelen tuon anteeksiannon tapahtuvan "julkisesti" niin kuin biblia tuossa yllä sen sanoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan kuin sinä rukoilet, niin mene kammioos, ja sulje oves, ja rukoile Isääs, joka on salaisuudessa: ja Isäs, joka salaisuudessa näkee, maksaa sinulle julkisesti.

Ei Jumalan valtakunta tule kohdallemme siinä rukouksessa. Eikä jokapäiväisen leivän tarve tyydy rukouksessa. Näin myös ajattelen tuon anteeksiannon tapahtuvan "julkisesti" niin kuin biblia tuossa yllä sen sanoo.

Kyllä Jeesuksen itsensä opettamassa rukouksessa on kaikki, lueppa koko matteus 6.

Biblia on epätakka suomennos ja käsitteet vanhaa pakanallista aikaa, ei ollenkaan niille luettavaksi joita pyhähenki valaisee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7221
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2126
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe