Annan ääneni sille joka vastustaa
-HAMKin siirtoa keskustaan
-toriparkkia
-terveyskeskuksen siirtoa Ahveniston mäelle
Terv opiskelija Hamkista/meillä on siellä hyvät opiskelutilat/kaunis luonto/asunnot/kauppa
Kuntavaalit 2025
31
324
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen täsmäehdokas juurikin sinulle. Olen perziikki ja vastustan kaikkea paitsi en vastustamista. Kiitos äänestä.
- Anonyymi
Et sinä vastusta rasvafirmasi tuottoja, joita hiekan lapiointi kasata toiseen tuo, tässä tapauksessa julkisen infran siistely paikasta toiseen.
- Anonyymi
Kertokaapa nyt mitä nykyiset valtuutetut on asioista mieltä?
Kokoomus ainakin ajaa Hamkin siirtoa keskustaan...
Persut on varmaan varma valinta? - Anonyymi
Teppo Kurja saa ääneni. No eikä saa.
- Anonyymi
En äänestä koskaan persuja, vaikka olisin jostakin asiasta samaa mieltä. Petturi-Purran mamuvihaajat ei kelpaa.
- Anonyymi
Miksi sinä et vihaa heitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä et vihaa heitä?
Lähtökohtaisesti en vihaa ketään.
- Anonyymi
Tulossa on.
- Anonyymi
Olen persu ja vastustan kaikkea
- Anonyymi
Tulee
- Anonyymi
Äänestän
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Ääni Sari Rautiolle on yhtä kuin kaupungin velan määrän kasvattaminen, asfalttiaseman katkuille ja toriparkki vöyhötykselle
- Anonyymi
Sari ei taida nykyisillä näytöillään enää päästä seuraavissa kevään vaaleissa Hämeenlinnan kaupunginvaltuustoon joten ne vähäisetkin äänet hänelle menevät vähän niin kuin hukkaan.
- Anonyymi
Tarkoittiko Tepon lupaus että hän ei puhu enää koskaan valtuustosalissa strategiasta, että ei asetu enää ehdokkaaksi?
- Anonyymi
Kokoomukselle ääni on kun rahat Kankkulan kaivoon...
Oikeesti nyt esiin ehdokkaat jotka osaavat päättää ilman konsultteja.
Kukahan tuon Hamk-hömpötyksen on saanut aikaiseksi?
Riihimäki toki ehti nyt ensin. Rautatieasemalle tulee campus- Anonyymi
"Kukahan tuon Hamk-hömpötyksen on saanut aikaiseksi?"
Rakennusfirma jolla suhteita paikallisiin "yhteistoimintakykyisiin" vaikuttajiin?
- Anonyymi
Hamk:in siirto keskustaan ja toriparkki liittyvät yhteen.
- Anonyymi
Persut ja moraalinen rappio kuuluvat yhteen.
- Anonyymi
Lisäksi lukutaidottomuus ja perskoulupohja.
- Anonyymi
Minä annan ääneni sille, joka kannattaa kaikkia noita aloittajan mainitsemia asioita!
- Anonyymi
Joo sama täällä. Ei anneta änkyröiden pilata tärkeitä uudistuksia.
- Anonyymi
Äänestinkin
- Anonyymi
Enemmistö voittaa
- Anonyymi
Tulossa joo
- Anonyymi
Oikea aika.
- Anonyymi
Naurattaa nuo touhut täällä Hämeenlinnassa...
Nyt terveyskeskusta ollaan siirtämässä Ahvenistolle...
Ei minulla sitten enää ole mitään asiaa keskustaan eikä edes Goodmanniin...
Olen terveyspalveluni siirtämässä Hattulaan.. - Anonyymi
Perziikit häviää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648