Vaasan pääkirjastosta lähdin hakemaan matkaopaskirjaa mukaan ulkomaanmatkalle, etten olisi täysin netin varassa kaukomatkalla ja myös luettavaksi ennen matkaa. Saatavilla oli ainoastaan todella vanhoja oppaita. Virkailija kertoi, että oli vain yksi kappale ajan tasalla olevaa matkaopasta (painettu vuosi sitten, 2023) ja se oli tietenkin lainassa. Hyllyssä olevat 5 kpl olivat 18, 14, 12,11 ja 5 vuotta sitten painettuja, eli todella vanhoja suurin osa. Kuulemma määrärahat eivät riitä uusien hankkimiseen.
Lahjoittakaa siis Vaasan kirjastolle matkaoppaita, jos kirjat ovat vain muutaman vuoden vanhoja ja haluatte niistä eroon. Kirpputoreillakin näitä näkee silloin tällöin uuden veroisina.
Kirjastolle lahjoittakaa matkaoppaita
Anonyymi-ap
2
125
Vastaukset
- Anonyymi
Tee kaukolainaus muualta Suomesta.
- Anonyymi
Siinä kirjastossa on ollut homovastaisia työntekijöitä 2000-luvulla. Jotkut heistä ovat solvanneet minua homovastaisella sanalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841656Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691561Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711298Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691272- 56887
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853- 41836
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791