Millä perusteella jotkin keskustelualoitukset poistetaan, vaikka lukijat ottavat aloitukseen kantaa, mitä suurimmassa määrin?
Onko aloituksen negatiivisuus se pointti, joka vaikuttaa asiassa?
Vaikuttaako poistoon myös ylläpidossa istuva naiivi 'diktaattori', jota arvostellaan?
Poistetut keskustelut?
60
329
Vastaukset
- Anonyymi
Suurin vaikuttaja asiassa on ylläpidossa istuva naiivi diktaattori, joka omaa pätemisen tarvettaan tyydyttää.
- Anonyymi
Mitä varten kuvittelet tänne perustetun metsästyksen vastustajat palstan? Siksikö, että voit trollata ja mustamaalata metsästys palstaa? Ei, vaan siksi että sinne nuo itkusi kuuluvat ja vielä ihmettelet miksi moderointi niitä poistaa. xD
- Anonyymi
Miksi kaikki aloitukset leimaat trollaamiseksi?
- Anonyymi
Että naiivi diktaattori vastasi noin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että naiivi diktaattori vastasi noin..
Onko luetun ymmärtämisessäsi edelleen vikaa? Miksi täällä on metsästyksen vastustajat palsta? Ei edelleenkään sen takia, että voit purkaa metsästys vastaisuuttasi metsästys palstalla.
- Anonyymi
Dx trollin vuoksi ne poistettiin, koska hän häiritsee metsästäjien puolustavia kommentteja rehellisestä metsästyksestä. Hän on tunnetuin palstaterroristi.
- Anonyymi
Hyvä projisointi jälleen omasta toiminnnastasi herra metsästyksen vastustaja. 😂
Koskas olet kääntänyt metsästäjiä mustamaalaavat kommenttisi metsästäjiä "puolustavaksi"? 😂
Syystä siis vihakirjoituksesi lähtevät poistoon. 🤭
- Anonyymi
Kumma jutska muuten, ettei tätä aloitusta ole jo poistettu..
- Anonyymi
Enpä ihmettele jos palstoja katoaa, kun katsoo dx trollin kopiolauseita jokaista kirjoitusta vastaan. Olipa kyse vastustajasta tai metsästäjien omista mielipiteistä niin heti alkaa sama "tutkimuksiin, tai koulutukseen" viittaava narsistinen minä itse kommentointi, hymiöineen.
- Anonyymi
Mitäs palstoja täältä on kadonnut? Tietääkseni ei mitään.
Erikoinen kommentti lisäksi palstaa 20 vuotta trollanneelta tutkatrollilta jonka jokainen öyhötys parin vuosikymmenen ajalta on kuin suoria kopioita toisistaan. 🤭
Mikäli haluat päästä hampaistani, niin vinkkini on yksinkertainen. Lopeta metsästäjien mustamaalaaminen ja perusteeton metsästäjien herjaaminen ja syyllistäminen ja puhu ASIALLISESTI metsästyksestä ja metsästäjistä, niin taatusti lupaan että yhteenkään kommenttiisi en tartu samalla hyökkäyksellä mitä itse teet metsästäjiä vastaan. Mikäli asiallinen kommentointi ei kiinnosta, niin lopeta uhriutuminen ja kestä kuin mies, että saat samalla mitalla takaisin. 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoinen kommentti lisäksi palstaa 20 vuotta trollanneelta tutkatrollilta jonka jokainen öyhötys parin vuosikymmenen ajalta on kuin suoria kopioita toisistaan. 🤭
Mikäli haluat päästä hampaistani, niin vinkkini on yksinkertainen. Lopeta metsästäjien mustamaalaaminen ja perusteeton metsästäjien herjaaminen ja syyllistäminen ja puhu ASIALLISESTI metsästyksestä ja metsästäjistä, niin taatusti lupaan että yhteenkään kommenttiisi en tartu samalla hyökkäyksellä mitä itse teet metsästäjiä vastaan. Mikäli asiallinen kommentointi ei kiinnosta, niin lopeta uhriutuminen ja kestä kuin mies, että saat samalla mitalla takaisin. 😂Muka metsästäjä taas uhkailemassa ja pelottelemassa hampaisiin joutumisilla. Joko sulla on kaikki maitohampaat puhjenneet ja käypäs se metsästyskortti ensin, kun tulet tänne trollailemaan rehellisten metsästäjien palstoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muka metsästäjä taas uhkailemassa ja pelottelemassa hampaisiin joutumisilla. Joko sulla on kaikki maitohampaat puhjenneet ja käypäs se metsästyskortti ensin, kun tulet tänne trollailemaan rehellisten metsästäjien palstoja.
Osui ja upposi jälleen palstaa trollaavaan metsästyksen vastustajaan pahasti. 😂 Tuossa malli esimerkki miksi vastustajille on tehty oma palsta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui ja upposi jälleen palstaa trollaavaan metsästyksen vastustajaan pahasti. 😂 Tuossa malli esimerkki miksi vastustajille on tehty oma palsta.
Savustetaan ulos dx trolli pilaamasta kunnon metsästäjien palstoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muka metsästäjä taas uhkailemassa ja pelottelemassa hampaisiin joutumisilla. Joko sulla on kaikki maitohampaat puhjenneet ja käypäs se metsästyskortti ensin, kun tulet tänne trollailemaan rehellisten metsästäjien palstoja.
Nii ettäkö muka metsästäjä asialla. Tässä taannoin mm. Alavuden karhunmetsästäjiä nimitettiin Alavuden marjastajien toimesta muka metsästäjiksi, kun eräs ampui karhusta ohi ja pötki sen seurauksena karkuun. Että olisiko kyseinen karhun ohiampuja taas yhen kerran märisemässä ja uhkailemassa hampaisiin joutumisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savustetaan ulos dx trolli pilaamasta kunnon metsästäjien palstoja.
Metsästyksen vastustaja siis yrittää "savustaa" metsästäjän metsästyspalstalta pihalle. 😂 Se olet sinä joka tämän taistelun häviää vaikka se veisi vuosia, mutta jokainen metsästyksen vastustaja lähtee tätä palstaa trollaamasta. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsästyksen vastustaja siis yrittää "savustaa" metsästäjän metsästyspalstalta pihalle. 😂 Se olet sinä joka tämän taistelun häviää vaikka se veisi vuosia, mutta jokainen metsästyksen vastustaja lähtee tätä palstaa trollaamasta. 😂
Kenkuttaako bannisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenkuttaako bannisi?
Eikö herra bannissa ollut metsästyksen vastustaja taaskaan keksi muuta kuin toistella kommenttejani. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö herra bannissa ollut metsästyksen vastustaja taaskaan keksi muuta kuin toistella kommenttejani. 😂
👀👀🙌🙌👀👀👀👀👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko kännissä, vai bannissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko kännissä, vai bannissa?
On se ihanaa, kun herra metsästyksen vastustaja ikävöi tappelukaveriaan. 🥰
Eikö metsästys vastainen trollaamisesi lyö leiville mikäli et saa minua niihin vastaamaan? 🤭 Edelleen kysyn miksi kuvittelet, että tänne on perustettu metsästyksen vastustajat palsta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se ihanaa, kun herra metsästyksen vastustaja ikävöi tappelukaveriaan. 🥰
Eikö metsästys vastainen trollaamisesi lyö leiville mikäli et saa minua niihin vastaamaan? 🤭 Edelleen kysyn miksi kuvittelet, että tänne on perustettu metsästyksen vastustajat palsta?Sinua varten, etkö sie älyä? Täällä haluaa keskustella oikeat erämiehet, ei kaltaisesi riidanaiheuttajat. Joudut pian taas banniin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua varten, etkö sie älyä? Täällä haluaa keskustella oikeat erämiehet, ei kaltaisesi riidanaiheuttajat. Joudut pian taas banniin.
😂 Että metsästäjiä varten metsästyksen vastustajat palsta ja työrauha metsästys vastaiseen trollaamiseen olisi jätettävä täällä teille metsästyksen vastustajille. 😂 Kaikkea se harhainen metsästyksen vastustajan pää keksiikään. Meinaat, että syyttä täältä poistettiin sinun metsästys vastaisia provoja ja sait syksyllä banneja? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli haluat päästä hampaistani, niin vinkkini on yksinkertainen. Lopeta metsästäjien mustamaalaaminen ja perusteeton metsästäjien herjaaminen ja syyllistäminen ja puhu ASIALLISESTI metsästyksestä ja metsästäjistä, niin taatusti lupaan että yhteenkään kommenttiisi en tartu samalla hyökkäyksellä mitä itse teet metsästäjiä vastaan. Mikäli asiallinen kommentointi ei kiinnosta, niin lopeta uhriutuminen ja kestä kuin mies, että saat samalla mitalla takaisin. 😂Mistä hampaista? Eikö ne hampaat ole jo mädäntyneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä hampaista? Eikö ne hampaat ole jo mädäntyneet?
Kiitos kysymästä hampaissani ei ole ensimmäistäkään reikää ja käyn säännöllisesti suuhygienistillä pitäen niistä huolen kiitos riistapainotteisen terveen sekaruokavalion. 😉
Toisenlaisia hampaita lue. hampaattomuutta teillä metsästystä vastustavilla vihervasemmistolaisilla nisteillä näkee katukuvassa jota ilmeisesti katkerana taas yritit projisoida. 😂
- Anonyymi
Taas on poistunut vuorokauden aikana kolme minun viestiä😡
- Anonyymi
Ja minulta ei yhtään ja dx mädättäjä ei osaa erotella kirjoittajia. Minä olen metsästäjä, mutta piruuttaan vastaa hyökkäävästi kaikille ihmisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minulta ei yhtään ja dx mädättäjä ei osaa erotella kirjoittajia. Minä olen metsästäjä, mutta piruuttaan vastaa hyökkäävästi kaikille ihmisille.
Luuleeko herra metsästyksen vastustaja, että minä olen mode? xD
Kirjoittakaa asiallisesti ja lopettakaa metsästäjien systemaattinen mustamaalaaminen ja trollaaminen, jos haluatte että viestinne pysyy palstalla. Jos ei kelpaa niin mitä varten kuvittelette, että täällä on metsästyksen vastustajat palsta? - Anonyymi
Kommentoi palstaa 24/7 trollaava metsästyksen vastustaja. 😂 Noinko paljon vtuttaa kun trolliviestejäsi poistetaan? 🤭 Ala käyttäytymään tai jos ei kelpaa mene vastustajiin mölisemään.🤭
- Anonyymi
Petoelämyys niin, se on kokemuus sinällään. Fakta homma.
- Anonyymi
Varsinkin metsästystä koskevat palstat pilaa dx trollina tunnettu trolli, joka olettaa olevansa metsästäjä. Jokaiseen mielipiteeseen höneltä tulee vihaa pursuavat vastaukset.
- Anonyymi
Herra metsästyksen vastustaja tekee sitä mitä osaa parhaiten eli projisoi omaa toimintatapaansa käydä "keskustelua" yllä. 😂
Näytähän esimerkiksi sellainen keskusteluni missä "pursuan vihaa" asiallisten metsästäjien keskusteluihin? Ai ei taaskaan löydy sellaista? 😂🤭 Lopeta metsästyspalstan ja metsästäjien metsästys vastainen trollaamisesi, jos haluat minusta eroon. 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra metsästyksen vastustaja tekee sitä mitä osaa parhaiten eli projisoi omaa toimintatapaansa käydä "keskustelua" yllä. 😂
Näytähän esimerkiksi sellainen keskusteluni missä "pursuan vihaa" asiallisten metsästäjien keskusteluihin? Ai ei taaskaan löydy sellaista? 😂🤭 Lopeta metsästyspalstan ja metsästäjien metsästys vastainen trollaamisesi, jos haluat minusta eroon. 😉Saman vastauksen annat jokaiselle kirjoittajalle. Olet edelleen pahimman trollin maineessa. Etkö tosiaan pysty parempaan, kuin räksyttää kaikille tänne kirjoittaville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saman vastauksen annat jokaiselle kirjoittajalle. Olet edelleen pahimman trollin maineessa. Etkö tosiaan pysty parempaan, kuin räksyttää kaikille tänne kirjoittaville.
Eli et taaskaan löytänyt sellaisia kirjoituksiani mistä minua syyllistät herra metsästys palstaa trollaava metsästyksen vastustaja. xD
Kannattaa muistaa, että asiattomaan käytökseesi saat sitä samaa takaisin ja korkojen kera. xD
Mikäli haluat minusta eroon, niin vinkki on edelleen yksinkertainen. Lopeta metsästäjien mustamaalaaminen ja perusteeton syyllistäminen sekä tämän palstan trollaaminen, niin pääset minusta eroon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et taaskaan löytänyt sellaisia kirjoituksiani mistä minua syyllistät herra metsästys palstaa trollaava metsästyksen vastustaja. xD
Kannattaa muistaa, että asiattomaan käytökseesi saat sitä samaa takaisin ja korkojen kera. xD
Mikäli haluat minusta eroon, niin vinkki on edelleen yksinkertainen. Lopeta metsästäjien mustamaalaaminen ja perusteeton syyllistäminen sekä tämän palstan trollaaminen, niin pääset minusta eroon.Et sinä ituhippi niin vain meistä pääse. Plenhan ollut sinulle painajainen, kun paljastan trollisi. Etkä tiedä, olenko metsästyksenvastustaja vai satuolentosi susinikki...Buahahaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä ituhippi niin vain meistä pääse. Plenhan ollut sinulle painajainen, kun paljastan trollisi. Etkä tiedä, olenko metsästyksenvastustaja vai satuolentosi susinikki...Buahahaaa
No herra metsästyksen vastustaja paljastakoot tänne meille kaikille trollejani? Missäs niitä on? 😂🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No herra metsästyksen vastustaja paljastakoot tänne meille kaikille trollejani? Missäs niitä on? 😂🤭
No eipä tarvitse paljastaa kun kaikki ketjut on sinun trollauksia täynnä ja metsästäjätkään ei pääse sanomaan kunnolla mielipiteitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä tarvitse paljastaa kun kaikki ketjut on sinun trollauksia täynnä ja metsästäjätkään ei pääse sanomaan kunnolla mielipiteitään.
Yksikään asiallinen metsästykseen suhtautuva ketju saati itse aloittamani ketju ei ole trollaamista nähnytkään jonka metsästys palstaa 24/7 trollaava metsästyksen vastustaja vallan hyvin tietää. 😂
Teidän vastustajien mielipiteillä trolliketjuinenne taas ei ole mitään merkitystä saati minkäänlaista keskusteluarvoa metsästys palstalla muutenkaan joten ei ihme, että ylläpito niitä poistaa. 😂👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksikään asiallinen metsästykseen suhtautuva ketju saati itse aloittamani ketju ei ole trollaamista nähnytkään jonka metsästys palstaa 24/7 trollaava metsästyksen vastustaja vallan hyvin tietää. 😂
Teidän vastustajien mielipiteillä trolliketjuinenne taas ei ole mitään merkitystä saati minkäänlaista keskusteluarvoa metsästys palstalla muutenkaan joten ei ihme, että ylläpito niitä poistaa. 😂👍Itsehän kehuit ettei ole mitään poistettu... Trollaamiseksi muuttui tämäkin ketju, kun tulit mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän kehuit ettei ole mitään poistettu... Trollaamiseksi muuttui tämäkin ketju, kun tulit mukaan.
Harhatko päässäsi taas juttelee keskenään? 😂Onhan täältä teidän metsästyksen vastustajien trolleja poistettu vaikka kuinka. 😉👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhatko päässäsi taas juttelee keskenään? 😂Onhan täältä teidän metsästyksen vastustajien trolleja poistettu vaikka kuinka. 😉👍
Näkyy sinunkin höpötyksiä häviävän🤣 Kylläpäs myös sinun ansiosta on tullut tutkien käytön ongelmat esille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyy sinunkin höpötyksiä häviävän🤣 Kylläpäs myös sinun ansiosta on tullut tutkien käytön ongelmat esille.
Ei ne häviä mihinkään muulloin kun silloin, kun teidän metsästyksen vastustajien öyhöketjut poistetaan. 😂
Tutkatrollin metsästys vastainen ulina 20 vuoden ajan on palstan komiikkaa ja epätoivoista taisteluasi kehitystä vastaan. 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne häviä mihinkään muulloin kun silloin, kun teidän metsästyksen vastustajien öyhöketjut poistetaan. 😂
Tutkatrollin metsästys vastainen ulina 20 vuoden ajan on palstan komiikkaa ja epätoivoista taisteluasi kehitystä vastaan. 😂Hymiöpell dx trollin työ on valunut hukkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymiöpell dx trollin työ on valunut hukkaan.
Eipä ole. 😂 Ette te metsästyksen vastustajat enää tätä palstaa pysty trollaamaan niin etteikö toimintanne olisi palstaa lukeville jo selvää. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole. 😂 Ette te metsästyksen vastustajat enää tätä palstaa pysty trollaamaan niin etteikö toimintanne olisi palstaa lukeville jo selvää. 😂
Onpas eipäs on turhaa osaltasi. Dx tunnetaan trollien trollina, jolle kaikki nauraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas eipäs on turhaa osaltasi. Dx tunnetaan trollien trollina, jolle kaikki nauraa.
No herra metsästyksen vastustajan sopii esittää sellainen kommenttini missä väitteittesi mukaan trollaisin metsästäjiä täällä? Eikö taaskaan löydy? 😂 Sinun on turha uhriutua, kun metsästäjiä mustamaalaavat trollisi eivät saa tukea. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No herra metsästyksen vastustajan sopii esittää sellainen kommenttini missä väitteittesi mukaan trollaisin metsästäjiä täällä? Eikö taaskaan löydy? 😂 Sinun on turha uhriutua, kun metsästäjiä mustamaalaavat trollisi eivät saa tukea. 😂
Vaadin todisteita, Enemmän olen saanut tukea, kuin sinä. Peität häviösi valtavalla räksytyksellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaadin todisteita, Enemmän olen saanut tukea, kuin sinä. Peität häviösi valtavalla räksytyksellä.
Mitäs todisteita metsästyksen vastustaja nyt vaatii? 😂 Ethän sinä todisteita koskaan minun vaatimuksiinkaan tuo kun et sellaisia löydä mistä minua herjaat.
Itseltäsihän sinä parhaimman tuen täällä olet saanut itsesi kanssa keskustellen. 🤭😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs todisteita metsästyksen vastustaja nyt vaatii? 😂 Ethän sinä todisteita koskaan minun vaatimuksiinkaan tuo kun et sellaisia löydä mistä minua herjaat.
Itseltäsihän sinä parhaimman tuen täällä olet saanut itsesi kanssa keskustellen. 🤭😂Heh heh....että voi olla tyhmyyttä tässä maailmassa. Miten voi olla noin tyhmä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh....että voi olla tyhmyyttä tässä maailmassa. Miten voi olla noin tyhmä?
He he ...hi hi krääh krääh....nyt jo varisten kanssa nauramme yhdessä tuommoselle pallinaamalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh....että voi olla tyhmyyttä tässä maailmassa. Miten voi olla noin tyhmä?
Metsästyksen vastustaja näyttää parasta keskustelu osaamistaan. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsästyksen vastustaja näyttää parasta keskustelu osaamistaan. 😂
Taitaa sinuun suhtautuminen mennä jo huumorin piikkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He he ...hi hi krääh krääh....nyt jo varisten kanssa nauramme yhdessä tuommoselle pallinaamalle.
👍👍😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän kehuit ettei ole mitään poistettu... Trollaamiseksi muuttui tämäkin ketju, kun tulit mukaan.
Lensit taas lankaan Buahhahaaa🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa sinuun suhtautuminen mennä jo huumorin piikkiin.
Jos metsästyksen vastustaja suhtautuu huumorilla tai millä tahansa tunteella minuun sillä ei ole minulle mitään merkitystä.🥱 Roskasakki pysyköön siellä mihin kuulutte eli metsästyksen vastustajissa. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos metsästyksen vastustaja suhtautuu huumorilla tai millä tahansa tunteella minuun sillä ei ole minulle mitään merkitystä.🥱 Roskasakki pysyköön siellä mihin kuulutte eli metsästyksen vastustajissa. 😂
Heh heh....näkyy olevan merkitystä kun pillityksesi on niin vuolasta....he he itkupilli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tekstisi on aina noin säälittävän hengetöntä ja pelkkää volinaa ja käytät niin paljon hymiöitä yrittäessäsi saada painoarvoa itkuusi, niin minulla on idea:
Pitäisi ottaa yhteyttä jonnekin, missä suunnitellaan uusia hymiöitä. Sulle voitaisiin suunnitella ihan oma hymiö. Niin vuolasta on itkusi, jotta jokin ylipursuava märyhymiö olisi ihan sinua varten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh....näkyy olevan merkitystä kun pillityksesi on niin vuolasta....he he itkupilli.
Hehheh. Käytä vaan rekisteröityä nimimerkkiäsi herra metsästyksen vastustaja. 🤭😂
Ja sinä väität, että metsästyksen vastaiset kommmenttisi olisivat jotenkin asiallisia. 😂 Miksi et käytä vastustajat palstaa itkuusi? Ainiin, ei ole lukijoita eikä metsästys vastainen trollaamisesi pääsisi oikeksiinsa. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehheh. Käytä vaan rekisteröityä nimimerkkiäsi herra metsästyksen vastustaja. 🤭😂
Ja sinä väität, että metsästyksen vastaiset kommmenttisi olisivat jotenkin asiallisia. 😂 Miksi et käytä vastustajat palstaa itkuusi? Ainiin, ei ole lukijoita eikä metsästys vastainen trollaamisesi pääsisi oikeksiinsa. 🤭Enemmänhän täällä sinua haukutaan ja ihan aiheellisesti. Märinähymiö olisi kohdallasi kyllä se oikea, kuten edellä mainittiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tekstisi on aina noin säälittävän hengetöntä ja pelkkää volinaa ja käytät niin paljon hymiöitä yrittäessäsi saada painoarvoa itkuusi, niin minulla on idea:
Pitäisi ottaa yhteyttä jonnekin, missä suunnitellaan uusia hymiöitä. Sulle voitaisiin suunnitella ihan oma hymiö. Niin vuolasta on itkusi, jotta jokin ylipursuava märyhymiö olisi ihan sinua varten.😂👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmänhän täällä sinua haukutaan ja ihan aiheellisesti. Märinähymiö olisi kohdallasi kyllä se oikea, kuten edellä mainittiin.
Hyvä, että myönnät metsästys vastaisen trollaamisesi metsästys palstalla. 😂 Minua ei sinun multinikki haukkumisesi liikuta vai kuvitteletko todella, että metsästäjät kannattavat metsästys vastaisesta ja metsästäjiä mustamaalaavia trollejasi? 😂
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875