Lappilaisilta öyhöttäjiltä täytyisi kieltää ansalangoilla tapahtuva riekkojen metsästys xD
Riekkojen metsästys
39
185
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö enää metsästys vastaisilla trolleillasi parempaan kykene kuin yrittää esittää muuta kuin itseäsi. xD
- Anonyymi
Kyllä tuo on minun ihan oma aloitus. Et sinä noita sanoja ja merkkejä omista.
- Anonyymi
Kyllä tuo aloitus on sinun itsesi tekemä, yrität sekoittaa keskustelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo aloitus on sinun itsesi tekemä, yrität sekoittaa keskustelua.
Olet pahasti häviöllä metsästys vastaisissa trolleissasi, kun yrität ulkoistaa omat avauksesi ideologiseen vastustajaasi herra metsästyksen vastustaja. xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet pahasti häviöllä metsästys vastaisissa trolleissasi, kun yrität ulkoistaa omat avauksesi ideologiseen vastustajaasi herra metsästyksen vastustaja. xD
Kilpaile vaan itsesi kanssa. Itseasiassa tuossa tunnustat että provosoit kun kehut itseäsi voittajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt enää ole ihan varma kuka tämän kirjoitti. xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minun. Metsästyksen vastainen trolli, herra metsästyksen vastustaja taas esittää muuta kuin itseään. xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minun. Metsästyksen vastainen trolli, herra metsästyksen vastustaja taas esittää muuta kuin itseään. xD
Tai oli se sittenkin minun tuo viesti xD.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsästyksen vastustaja näyttää tässä metsästys vastaisessa trollissaan parasta antiaan, kun ei enää kykene omana itsenään öyhöttämään. 😂
Jatka samaa rataa, niin näytät kuinka mielenvikaisesta porukasta vastustajissa on kyse. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Xd:n takia monta ketjua poistettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta se oli sen toisen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Xd:n takia monta ketjua poistettiin.
Hyvä vain, että takiani typerät metsästys vastaiset trollisi joutuvat poistoon herra metsästyksen vastustaja. 😂😂
- Anonyymi
Vaikealta näyttää metsästyksen vastustajan trollaaminen. 😂
- Anonyymi
Joko rektio sytty? Xzd
- Anonyymi
Jos joku vielä esittää muuta kuin itseään niin minä alan voimakkaasti reakoimaan!!! xD
- Anonyymi
Todellakin alan kovasti reakoimaan ja edelleen olen sitä mieltä että riekkojen ansapyynti kiellettävä. xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin alan kovasti reakoimaan ja edelleen olen sitä mieltä että riekkojen ansapyynti kiellettävä. xD
On sinun metsästyksen vastainen palstatrolli elämäsi vaikeaa. 😂🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sinun metsästyksen vastainen palstatrolli elämäsi vaikeaa. 😂🤭
Miksi sitten taas meuhkaat dx ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska vastustan metsästäjien öyhötystä. xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoi vastustaja joka avaa näitä metsästys vastaisia trollejaan yrittäen esiintyä muuna kuin itsenäsi. 😂
Ei mene vahvasti metsästys vastaisella trollilla. 🤭 Kohta taas trolliketjujasi moderoidaan. 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoi vastustaja joka avaa näitä metsästys vastaisia trollejaan yrittäen esiintyä muuna kuin itsenäsi. 😂
Ei mene vahvasti metsästys vastaisella trollilla. 🤭 Kohta taas trolliketjujasi moderoidaan. 😂Itse hän tuon provosointi aloituksen olet tehnyt. Kyllä sinut tunnistetaan mutta sinä et tunnista ketään, luulet että yksi täällä vaan kommentoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene vahvasti metsästys vastaisella trollilla. 🤭 Kohta taas trolliketjujasi moderoidaan. 😂Miten voi esiintyä täällä toisena kun kaikki on anonyymejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi esiintyä täällä toisena kun kaikki on anonyymejä?
Sitähän voit kysyä itseltäsi ylempää vai mistä sitten muka tiedät vastata vain minulle ellet itse monista itseäsi herra metsästyksen vastustaja. 😂
Olen tehnyt sinun trollielämästäsi todella vaikeaa, kun et tämän parempaa enää keksi palstaa trollatessasi ja vielä ihmettelet miksi mode poistaa kommenttejasi ja vain sinun kommentteja. 🤭
Työni siis metsästyksen vastustajien pois ajamisessa tältä palstalta tuottaa tulosta. 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän voit kysyä itseltäsi ylempää vai mistä sitten muka tiedät vastata vain minulle ellet itse monista itseäsi herra metsästyksen vastustaja. 😂
Olen tehnyt sinun trollielämästäsi todella vaikeaa, kun et tämän parempaa enää keksi palstaa trollatessasi ja vielä ihmettelet miksi mode poistaa kommenttejasi ja vain sinun kommentteja. 🤭
Työni siis metsästyksen vastustajien pois ajamisessa tältä palstalta tuottaa tulosta. 😂Enemmänhän niitä sinun toistokommenttejasi meni siinä mukana 🏴☠️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmänhän niitä sinun toistokommenttejasi meni siinä mukana 🏴☠️
No jos lasket omiin trolliavauksiisi ja trollikommentteihisi vastaamiset enemmistöön, niin matematiikkapääsi on yhtä surkea kuin äidinkielen osaamisesi herra metsästyksen vastustaja. 😂
Yhtään minun tekemää avausta täältä ei ole poistettu osaatko kertoa syyn? Olisiko se, että asialliset metsästyskeskustelut kuuluvat palstalle. 😉
- Anonyymi
Mee kuule dx trollin kanssa sinne teboilille kahvile! Met kuule pyyvethään riekkoja elääksemme täälä ylälapisa. Etelän urheilumetästäjät joutas kieltää ja antaa riekkojen lisääntyä. Tuntuu kummalta, ku kilipaillaan kuka on missäki riekkojahissa käyny ja polleita kuvia laitethaa pookeihin ym. Ja sitte vain täkkälihat paistethan....Ei halavattu tejän hommaa.
- Anonyymi
Etkö metsästyksen vastustaja enää keksi muuta kuin vastata omiin trolli avauksiisi. 😂 Yhtä typerää kuin kaksi vuosikymmentä kestänyt tutkatrollaamisesi ja kuvitelmasi siitä, että muka "metsästäjänä" esiintymisesi menisi läpi. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö metsästyksen vastustaja enää keksi muuta kuin vastata omiin trolli avauksiisi. 😂 Yhtä typerää kuin kaksi vuosikymmentä kestänyt tutkatrollaamisesi ja kuvitelmasi siitä, että muka "metsästäjänä" esiintymisesi menisi läpi. 🤭
Ensinnäkään en ole valheidesi vanki. Yhtään aloitusta en ole aloittanut. Lipsahtiko Xd vahingossa riidanhaluiseen aloitukseesi ? 🏴☠️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkään en ole valheidesi vanki. Yhtään aloitusta en ole aloittanut. Lipsahtiko Xd vahingossa riidanhaluiseen aloitukseesi ? 🏴☠️
Palstoilta pitäisi poistaa xd:n kaltaiset riidankylväjät. Milloin valvonta puuttuu asiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstoilta pitäisi poistaa xd:n kaltaiset riidankylväjät. Milloin valvonta puuttuu asiaan?
Eikö ne poistaneet ketjuja, jotka Dx on raiskannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ne poistaneet ketjuja, jotka Dx on raiskannut?
Miltä tuntuu hävitä metsästys vastainen trollaamisesi metsästys palstalla, kun et enää muuta keksi kuin keskustella itsesi kanssa herra metsästyksen vastustaja? 😂🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu hävitä metsästys vastainen trollaamisesi metsästys palstalla, kun et enää muuta keksi kuin keskustella itsesi kanssa herra metsästyksen vastustaja? 😂🤭
Kyllä sinä olet se yksinkeskustelija jos joku. Tosin sinähän edustat muka meitä metsästäjiä, mutta et ainakaan meitä vanhoja erämiehiä, sillä olet häpeäksi meille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä olet se yksinkeskustelija jos joku. Tosin sinähän edustat muka meitä metsästäjiä, mutta et ainakaan meitä vanhoja erämiehiä, sillä olet häpeäksi meille.
Näytä toteen täältä sitten sellaisia kommenttejani missä väitteittesi mukaan juttelen itseni kanssa vai etkö taaskaan tuo (kun et löydä) mitään todisteita öyhötyksillesi herra metsästyksen vastustaja? 😂 Uikuta uuden metsästyksen vastustaja kaverisi kanssa vastustajat palstalla pahaaoloasi älä täällä idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä toteen täältä sitten sellaisia kommenttejani missä väitteittesi mukaan juttelen itseni kanssa vai etkö taaskaan tuo (kun et löydä) mitään todisteita öyhötyksillesi herra metsästyksen vastustaja? 😂 Uikuta uuden metsästyksen vastustaja kaverisi kanssa vastustajat palstalla pahaaoloasi älä täällä idiootti.
Tuohan on jo kohdaltasi myönteistä kehitystä, kun myönnät täällä olevan jo jonkun muunkin kirjoittajan. Ghähhähhää, eikä tarvi mielikuvitus olennon kanssa yksin olla. Mutta oikeasti, jos täällä onkin sinun sivupersoonia joittenka kanssa saat aina riidan aikaiseksi....Tai susinikki.Taii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on jo kohdaltasi myönteistä kehitystä, kun myönnät täällä olevan jo jonkun muunkin kirjoittajan. Ghähhähhää, eikä tarvi mielikuvitus olennon kanssa yksin olla. Mutta oikeasti, jos täällä onkin sinun sivupersoonia joittenka kanssa saat aina riidan aikaiseksi....Tai susinikki.Taii
No, ip-osoitteet ei valehtele. 😂
Mutta kehitystä sekin, että myönnät metsästys palstan trollaamisesi. 👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, ip-osoitteet ei valehtele. 😂
Mutta kehitystä sekin, että myönnät metsästys palstan trollaamisesi. 👍Oliko niitä yksi, kaksi, kolme vai enemmän vai vähemmän. Jälleen harhaisen sienen imijän jutut alkaa ip osoitteitten paljastuksilla. Sallikaa meidän metsästäjien nauraa. Buahahaaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko niitä yksi, kaksi, kolme vai enemmän vai vähemmän. Jälleen harhaisen sienen imijän jutut alkaa ip osoitteitten paljastuksilla. Sallikaa meidän metsästäjien nauraa. Buahahaaa
"meidän metsästäjien" 😂😂 Vain täysin mielenvikainen yrittää uskotella palstaa lukeville, että täällä muka metsästäjät mustamaalaavat ja herjaavat omaa harrastustaan ja harrastajia. 😂🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"meidän metsästäjien" 😂😂 Vain täysin mielenvikainen yrittää uskotella palstaa lukeville, että täällä muka metsästäjät mustamaalaavat ja herjaavat omaa harrastustaan ja harrastajia. 😂🤭
Kuten on nähty,, että asialliset keskustelut loppui, kun vuorokauden bannisi päättyi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten on nähty,, että asialliset keskustelut loppui, kun vuorokauden bannisi päättyi.
Mitäs banneja herra bannissa ollut metsästyksen vastustaja kuvittelee täällä jakaneen? 😂
Aika jännä juttu, että tuollaiset vuorokaudet ei omissa kommentoinneissani ole näkyneet. 😂🤭
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423