Oon katellu moottoripyöriä ens kesäksi ja täytän 18 talvella joten heti otan sellase A2 kortin. Ny ku kattelen näitä vaihtoehtoja esim. Nettimotosta monessa lukee esim. "kuristettu 35kw" ja sen sellasta. Mä oon lukenu täälläki juttuja ja monet kertoo just miten se tehää ja missä ja paljo maksaa jne. mutta mä en iha ymmärrä mitä se tekee itse pyörälle. Lähteekö se liikkeelle hitaampaa? meneekö se yleisesti hitaampaa? mitä se tekee sille pyörälle.
en tii jos kukkaa enää käyttää tätä paikkaa ku kattelee et suurin osa on just vuosia sitte mut ajattelin silti kysyä :)
Mikä moottoripyöran kuristaminen tarkoittaa??
2
426
Vastaukset 2
- Anonyymi
Rajoitetaan tehoja. Hitaampi kun kuristamaton.
- Anonyymi
Lue tuolta: https://tekniikanmaailma.fi/lehti/13b-2020/tm-vertailu-a2-luokan-moottoripyorat-unelmien-aarella/
Vertailussa on Honda CB650R (A2) ja sille verrokkina Honda CB650R, täysitehoinen (A3)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405