Oon katellu moottoripyöriä ens kesäksi ja täytän 18 talvella joten heti otan sellase A2 kortin. Ny ku kattelen näitä vaihtoehtoja esim. Nettimotosta monessa lukee esim. "kuristettu 35kw" ja sen sellasta. Mä oon lukenu täälläki juttuja ja monet kertoo just miten se tehää ja missä ja paljo maksaa jne. mutta mä en iha ymmärrä mitä se tekee itse pyörälle. Lähteekö se liikkeelle hitaampaa? meneekö se yleisesti hitaampaa? mitä se tekee sille pyörälle.
en tii jos kukkaa enää käyttää tätä paikkaa ku kattelee et suurin osa on just vuosia sitte mut ajattelin silti kysyä :)
Mikä moottoripyöran kuristaminen tarkoittaa??
2
94
Vastaukset
- Anonyymi
Rajoitetaan tehoja. Hitaampi kun kuristamaton.
- Anonyymi
Lue tuolta: https://tekniikanmaailma.fi/lehti/13b-2020/tm-vertailu-a2-luokan-moottoripyorat-unelmien-aarella/
Vertailussa on Honda CB650R (A2) ja sille verrokkina Honda CB650R, täysitehoinen (A3)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899