Tapakulttuurista Thaimaassa

Anonyymi-ap

Kuulin että... aidossa Thaimaassa naiset, ja miehet eivät istu saman pöydän ääressä, vaan erikseen yleensä ... onkohan näin?

11

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet siis katsonut "Turistipoliisin" juutuupin ja keksit hyvän riidanaiheen taasen.

      Vastaus on että ei ole näin.

    • Anonyymi
      • Ai hesassa? Aimo on jo hesassa simon villagessa, asuu siellä jo bimsorin kanssa ja söivät magaronin ketsuubilla... Nähää siellä... Aimolle ei tarvi pääsy lippuja, se on ilmanen esitys...
        The Aimo Pasanen Show, TAPS. ekaksi se näyttää judoa, sitte se syöt 30 possoa minuutissa, sitte se kertoo tunnin mitä kaikkee se oot tehny työkseen ja paljonko siitä tuli rahoja.
        Lopuksi se esittelet kaikkee se oot ostanu kirppikseltä.


    • Anonyymi

      Sipin tuntien, hän on kova paskanpuhuja eikä niihin juttuihin ole aina luottamista, vielä vähemmän tuohon videon pojun kertomiin juttuihin, Sipi ei ole ollut vuosiin turistipoliisina itse asiassa luulempa että ei koskaan, jos luulet tuntevasi hänet kerro sitten mikä hänen oikea etunimi on, ei hua hinissä ole yhtään kunnollista suomi ravintolaa ollut, koskaan... en oikein usko noita sipin budhatouhujakaan, lisäksi sipi ei ole thaimaassa vaan suomessa oikeissa töissä, baaria laajenti muutama vuosi sitten, mutta sitten tuli tämä korona.
      By NumBall Vantaa 63v. (kotona aimon kanssa)

    • Anonyymi

      Silloin kun on ryhmän verran miehiä ja naisia ja on useampi pöytä, niin silloin syödään erikseen, mutta jos miehiä ei ole kuin vaikka kaksi, niin he ovat samassa pöydässä.

      Häissä ja sen sellaisissa missä olen ollut on oltu pariskuntina ja perheinä samassa pöydässä.

      Jossakin voi olla eri tavalla. Hirvensalmella kaikissa juhlissa maatilalla miehille oli laitettu pöytä heinälatoon , jossa erilaisia suolalihoja, sahtia ja viinaa.

      Bangkokissa hotellissa oli hyvä buffet aamiaisella. Hyvän buffetin yksi tunnusmerkki on että siellä on kunnollinen salaattipöytä ja leikattavaa länkkärileipää, eikä pelkkää paahtoleipää. https://ibb.co/34gP3FC

      Aamiaisella diggaan buffeteista, mutta muuten syön mieluiten menusta tilattuja safkoja ravintolassa. Aamiaisella kun halaa olla rauhassa ja mennä mielitekojen mukaan ja buffetissa syödään koko rahalla, eikä sinne mennä kahville vain.

      2010

      • Anonyymi

        Turistipoliisi ei puhunut miesryhmistä, ei häistä, eikä pariskunnista ja perheistä, ei siis eritellyt mitään ryhmiä vaan kertoi näkemyksestään erilaiseen kulttuuriin kuin sinun Hirvensalmellasi.

        Hyvä tietää että ravintoloissa mieluiten syöt menusta tilattuja, aika erikoista sinänsä, niin ja aivan uusi tieto, kiitos, että buffeteissa syödään koko rahalla.

        Miten pärjäsit lippalakkisten kanssa koko rahalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turistipoliisi ei puhunut miesryhmistä, ei häistä, eikä pariskunnista ja perheistä, ei siis eritellyt mitään ryhmiä vaan kertoi näkemyksestään erilaiseen kulttuuriin kuin sinun Hirvensalmellasi.

        Hyvä tietää että ravintoloissa mieluiten syöt menusta tilattuja, aika erikoista sinänsä, niin ja aivan uusi tieto, kiitos, että buffeteissa syödään koko rahalla.

        Miten pärjäsit lippalakkisten kanssa koko rahalla?

        Aloituksessa oli kysymys. Siltä varalta että et huomannut, niin tässä:

        "Kuulin että... aidossa Thaimaassa naiset, ja miehet eivät istu saman pöydän ääressä, vaan erikseen yleensä ... onkohan näin?"

        Jos et osaa vastata, niin älä sitten vittuile viisaanmaallesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turistipoliisi ei puhunut miesryhmistä, ei häistä, eikä pariskunnista ja perheistä, ei siis eritellyt mitään ryhmiä vaan kertoi näkemyksestään erilaiseen kulttuuriin kuin sinun Hirvensalmellasi.

        Hyvä tietää että ravintoloissa mieluiten syöt menusta tilattuja, aika erikoista sinänsä, niin ja aivan uusi tieto, kiitos, että buffeteissa syödään koko rahalla.

        Miten pärjäsit lippalakkisten kanssa koko rahalla?

        Milloin tämä turistipoliisi on ollut tutustumassa Thaimaahan muualla kuin huitsun nevadan hinissa? Onko hän asunut maaseuduilla "aidossa Thaimaassa" eri puolilla Thaimaata? En usko että on. Ei varmaankaan ole olemassa mitään "aitoa Thaimaata", vaan tavat poikkeaa toisistaan kylissä ja yhteisöissä. Kymppi jo vastasikin ihan asiallisesti, mutta sinä tollo et tajunnut kysymystä. Jos Sipin mielestä kaikkialla Thaimaassa toimitaan samoilla tavoilla niin johan on tollo sälli hänkin. Voit kysyä itseltäsi että onko tavat samat Pohjois-Karjalassa ja Vaasassa? Suomeenkin mahtuu kymmenittäin erilaista tapakulttuuria.
        Sipi on tyypillinen besser wisseri joka luulee että aika Hua Hinissa on tehnyt hänestä Thaimaan asiantuntijan. Ei osaa edes Thaimaan kieltä ja asuu turistialueella Thaimaan saattokodiksi kutsutussa kaupungissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tämä turistipoliisi on ollut tutustumassa Thaimaahan muualla kuin huitsun nevadan hinissa? Onko hän asunut maaseuduilla "aidossa Thaimaassa" eri puolilla Thaimaata? En usko että on. Ei varmaankaan ole olemassa mitään "aitoa Thaimaata", vaan tavat poikkeaa toisistaan kylissä ja yhteisöissä. Kymppi jo vastasikin ihan asiallisesti, mutta sinä tollo et tajunnut kysymystä. Jos Sipin mielestä kaikkialla Thaimaassa toimitaan samoilla tavoilla niin johan on tollo sälli hänkin. Voit kysyä itseltäsi että onko tavat samat Pohjois-Karjalassa ja Vaasassa? Suomeenkin mahtuu kymmenittäin erilaista tapakulttuuria.
        Sipi on tyypillinen besser wisseri joka luulee että aika Hua Hinissa on tehnyt hänestä Thaimaan asiantuntijan. Ei osaa edes Thaimaan kieltä ja asuu turistialueella Thaimaan saattokodiksi kutsutussa kaupungissa.

        Sipi on ollut vain kotona kuten Pasanenkin ja koettanut keksiä tekemistä. Onko kukaan koskaan kiittänyt Sipiä avusta turistipoliisina? Taitaa olla pelkkiä puheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipi on ollut vain kotona kuten Pasanenkin ja koettanut keksiä tekemistä. Onko kukaan koskaan kiittänyt Sipiä avusta turistipoliisina? Taitaa olla pelkkiä puheita.

        Onko tämä Sipi jotenkin käyttäytynyt sinua kohtaan siten että sinulla on syytä ryhtyä häntä maalitauluttamaan tapasi mukaan naisellisesti anonyyminä internetissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä Sipi jotenkin käyttäytynyt sinua kohtaan siten että sinulla on syytä ryhtyä häntä maalitauluttamaan tapasi mukaan naisellisesti anonyyminä internetissä?

        Mikä sinun ongelmasi on, kusinuppi?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1661
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1258
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      705
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      630
    Aihe