Toyota Group on edelleen valmis lopettamaan vuoden yli 10 miljoonalla myydyllä autolla. Tilasto lokakuun lopussa:
https://dailykanban.com/2024/11/28/worlds-largest-automakers-10-24-eco-mode/
Maailman suurin Toyota myy tänäkin vaikeana vuonna yli 10 miljoonaa autoa maailmanlaajuisesti
10
162
Vastaukset
- Anonyymi
Kakkonen tulee tänäkin vuonna myymään yli kaksi miljoonaa autoa vähemmän.
- Anonyymi
Mitä tuo vaikuttaa sinun vanhaan Toyotaasi? Tuleeko voittajan fiilis matkalla Lidliin tai Saleen?
- Anonyymi
Toyotalla on kova lukema lokakuun lopussa. Volkswagen piilottelee pieniä lukujaan.
- Anonyymi
Vinosilmien valinta.
- Anonyymi
Kiitos tästä keskustelusta. Kiitos. Taru
- Anonyymi
Keskiviikkona katsastus ja nyt Kemppi laulaa.
- Anonyymi
Halpa ja paljon maailmanlaajuisesti ja isolla rahalla mainostettu tuote myy yleensä enemmän kuin kalliimpi ja parempi tuote. Sitten kun tulleen vauraampaa maanosaan, niin parempi myy usein enemmän jos tuote on sen arvoinen ja selkeästi parempi kuin halpa aasialainen tuote. Sen näkee helposti vaikka Euroopan auto markkinoilla jossa VW myy monta kertaa enemmän mitä Toyota ja jopa meillä Suomessa VW:n merkkejä myydään reilusti enemmän mitä Toyotan merkkejä.
- Anonyymi
Mikään asia ei tekstissäsi pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Halpa ja sivistysmaissa kielletyt ja hyljeksityt autot myydään Toyotan voimin kehitysmaihin ja maailmaa paskaaviin yhteiskuntiin ja halpahan myy. Harmi kun niistä ei oikein kerry katetta ja siksi kehitystyö ei edisty ja pitää tyytyä avustaviin yrityksiin ja ostaa sieltä autoja joita voidaan myydä muualla, mutta sekin menee heikosti.
En ole koskaan ymmärtänyt miksi joku paikallinen haluaa tuota mainostaa, kun se ei Toyotan autoista tee yhtään parempia tai laadukkaampia ja jälkeenjääneisyys vain kortostuu? - Anonyymi
kaks myytyä tojoa riittäisi. Toinen Natolle ja toinen valtiolle Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821249Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021047Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä61990Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12919Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ139890Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68836Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119751- 77685
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121684