Marraskuussa olosuhdeselvityksessä otettuja asioita huomioon: ei vielä joulukuusta (joulukuusi tulee vasta joulukuussa), ei vielä j.kalentereita lapsilla..(sama vaikka ei ehkä kalleinta) nämäkö niitä tärkeitä? Ei esim. Kotiruoka, lasten kanssa yhteiset jutut ja -aika, säännöt ja säännöllinen rytmi, normi hygienia (hammaspesut, pesut ja puhtaat, ehjä ja vuodenaikaan kuuluvat vaatteet) ja koulun kanssa auttaminen. Mihin tämä maailma menossa.... lapsen oikeuksien pitäisi olla kaiken edellä ja heillä molempiin oikeus. On vanhempien velvollisuus olla huolehtiva vanhempi ja unohtaa oma itsekkyys ja oman edun tavoittelu, kiusanteko. Ja näiden palkkaa saavien virkaihmisten pitäisi olla myös lasten puolella. Huomimatta kaveruus tai vaikka olisi virkakavereista asiakkaina. Missä suhteeessa otetaan huomioon lasten oikeus, uskallus puhua, pelot esim. Toista vanhempaa kohtaan? Tässä kohtaa saattaa asiat kaatua lasten niskaan ja heitä vastaan. Yhdessä tapauksessa ei kaikkia lasten puheita kirjattu jotta ei asiat käänny lasta vasten. On hyvin tärkeää että lapset uskaltavat puhua totta ongelmista ja luotto siihen ettei ammattiihminen käännä sitä lasta vastaan. Sitä pitää tukea. Ammattiihmiset: tehkää työnne puolueettomasti ja kuunnelkaa lapsia, lasten oikeuksien asialla. Kiitos.
Olosuhdeselvitys ja sen puoluettomuus
Anonyymi-ap
0
354
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398