UUTTA HUUMORIA JOULUN ILOKSI !

Anonyymi-ap

UUTISET KERTOI

kun myyjä sinua tervehtii se EI ole ystävällisyyden ilmaisu
vaan e p ä i l y
olet mahdollisesti varas ja sinut on huomattu HUH ja HEH ! ?

Kuinka suhtaudut,
uskallatko tervehtiä enään tuttua myyjää, jos myyjä luulee että sinä epäilet myyjää varkaksi ???? HUH ja HEH !

MIHIN MENNÄÄN NAURAMAAN
onko totta että todellakin yhteiskunta sekoaa noin pahoin,
tuo ei vaikuta enään NORMMALILTA käytökseltä yhteiskunnassamme,

herääkin kysymys

kumpi on varas kauppiaat joitten myymälässä noin toimtaan

vai asiakkaat jotka käy kaupassa ostoksilla,

NYT TÄRKEÄÄ JULKISTA MIETINTÄÄ
MIKÄ ON OIKEIN ja REHELLISTÄ
YHTEISKUNNASSAMME ????

MIELIPIDE ja KYSYMYS !

46

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt tuleeki mieleen,
      onko kauppiaalla kirjanpito kunnossa
      vai onko kasinkertanen kirjanpito kassakaapissa ????????,

MIKÄ ON TOTTA ?????

• Anonyymi

Mikä on totta? Ei mikään?

• Anonyymi

Totta on se, että sinä kysyt kysymästä päästyäsi mikä on totta, mikä on totta ja mikä on totta...

• Anonyymi

No jos koko yhteikunta sekoaa kun louluissa lapset on ollu jo pitkään ihan sekasi
      tappavat ja kiusaavat toisiaa, onko se tauti tarunu viralliseen yhteiskuntaaki
      jäädään IHMETTELEMÄÄN
      mitä hullua ne vieläö keksii julkisuuteen loukatakseen kunniallista kansaamme !

• Anonyymi

Uutinen EI vaikuttanu tervejärkiseltä

todella outo tulkinta ystävällisestä hymystä ja tervehtimisestä,
      muistan muinoin kun kaikkien asiakkaitten huomioiminen oli suorastaan vaatimus ja sitä pidettiin y s t ä v ä l l i s y y d e n osoituksena,
      nyt se on käännetty ihan päälaelleen,
      joten tulee vaikutelma
      jokin ON saitastunu ja pahasti
      onko kyseinen henkilö enään itsellekään turvallinen huh, joka tommosia sekopää selityksiä keksii
      loukatakseen rehellistä suomen kansaa ! ?

• Anonyymi

Nyt tarkkana
      kun menette kauppaan ruokaostoksille, katsokaa tarkaan tervehtiikö teitä joku myyjä tai muu henkilökuntaan kuuluva,
      uskallatteko kysyä suoraan
      esm. " EPÄILETKÖ MUA VARKAAKSI "

luulempa että tämä kysymys on syytä tehdä kaikkialla tämän UUTISLÄHETYKSEN JÄLKEEN !

• Anonyymi

NON-NIIN

tähän on tultu
      kun kouluissa on jätetty sivistysoppi kokonaan pois
      kuten

10 käskyä selityksineen, johon perustuu jopa suomen perustuslaki

mutta tämä on jätetty lapsille opettamatta ja niiten kymmen käskyn merkitys,
      sillä kaikki tietää kukaan ihminen ei ole täysellinen, mutta 10 käskyä selityksineen helpottaa ja ohjaa ihmistä aikusuuteen ja hyvään käytökseen kunnioittamaan muita kansalaisia myös pitkän elämän varrella,
      10 käskyä selityksineen hyvä elämänpolku jokaiselle ihmiselle ohjaamaan ihmistä hyvään elämään ja luomaan myös yhteikuntaan toisiaan kunnioittavaa rehellistä elämää ihan oman itsensä ihmisenki takia
      yhteiskunnalla olisi jonkilainen mahdollisuus rakentaa parempaa turvalisempaa yhteikuntaa kaikille kansalaisille,
      10 käskyä selityksineen
      ei kukaan tervejärkinen ihminen voi pitää vaarallisena oppiaineena,
      todella OUTOA toimintaa jos ja kun uskonnon opetus on kouluissa nykyisin kielle jo vuosia, ja nyt on tämä tilanne yhteiskunnassamme koulut on sekasi ja koko yhteikunta eri yleishyödyllisillä tominta aloillaan on aivan sekasi käyttäytyy jo epänormaalisti , ystävällisyys ei olekaan ystävällistä HUHja KAUHISTUS.

• Anonyymi

Käykääpä tutussa kaupassa

katso tarkkaan kuinka moni henkilökuntaan kuuluva sua tervehti,

mietitään sitten
      kaikkiko ne piti sinua varkaana , höh ?

pistää miettimään ! ?

• Anonyymi
        UUSI

Kassalla on nappi pöytänsä alla jolloin painaa sitä jos on epäilyjä se käy huomaamattomasti ilman että kukaan huomaa mitään .

• Anonyymi

Vainoharhainen aloitus.

• Anonyymi

Lidlin kassa kaksi kertaa lyönyt pienistä ostoksista ylihintaa,kannattaa tarkistaa kuitti kassalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lidlin kassa kaksi kertaa lyönyt pienistä ostoksista ylihintaa,kannattaa tarkistaa kuitti kassalla.

Onko totta? Olemme shokissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko totta? Olemme shokissa!

ON TOTTA
        minunki kassa kuitissa oli kerra 20 euroa ylimäärästä se oli kyllä EI kauppaketju kuin LItlli,

onneksi minulla on PÄÄSSÄ LASKUTAITO vielä tallella silloin laskin jo etukäteen kuinka paljon mun ostokset tulee maksamaan kun menen kassalle,
        olihan se melkonen järkytys huomata
        kuin myyjät saattaa tahallisesti ottaa lisähintaa jos asiakas ei itse ole valpaana,
        on muitaki omituisia juttuja tapahtunu , mut ei jaksa liian pitkä tarina palstalle,

joten voi olettaa
        että kun kauppiaat syyttä asiakkaita varkaaksi voi ollaki että kaupiaan myyjät ovatki itse epäluotettavaia
        joten ASIA EI OLE YKSINKERTAINEN ollenkaan

kysymyksiä herättävä juttu jokatapauksessa,
        KUINKA UUTISISSA noin älytöntä uutista kerrottaan

HUH
        kuka kehtaa enään mennä TUTTUUN kaupaan TUTTUJEN myyjien HYMYILYN KOHTEEKSI

nyt kyllä jo naurataaki
        HAHAHAAAAAAAAAAAAA
        onkohan jolla nyt VIIRANNU PÄÄSTÄ ja pahasti ???????????????????

• Anonyymi

jahaaaa ja
        UUTINENKO EI OLLUT OMITUINEN ,
        nyt kyllän nauraa viron-susiki jo suomen sekoilulle,
        heh heheheeeeeeeee,

hymyile vain varas olet hei moikka oli kivatavata vanha tuttu mutta takana päin VARKAAKSI sinua kehutaan hehehehheheheeeeeeejeeeeeee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jahaaaa ja
        UUTINENKO EI OLLUT OMITUINEN ,
        nyt kyllän nauraa viron-susiki jo suomen sekoilulle,
        heh heheheeeeeeeee,

hymyile vain varas olet hei moikka oli kivatavata vanha tuttu mutta takana päin VARKAAKSI sinua kehutaan hehehehheheheeeeeeejeeeeeee

Yritä jo rauhoittua, pelkästään kommentointiaikojasi katsomalla huomaa kuinka olet tasan yksi ja sama huutaja tällä sivulla..se on totta, se on totta, se on totta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ON TOTTA
        minunki kassa kuitissa oli kerra 20 euroa ylimäärästä se oli kyllä EI kauppaketju kuin LItlli,

onneksi minulla on PÄÄSSÄ LASKUTAITO vielä tallella silloin laskin jo etukäteen kuinka paljon mun ostokset tulee maksamaan kun menen kassalle,
        olihan se melkonen järkytys huomata
        kuin myyjät saattaa tahallisesti ottaa lisähintaa jos asiakas ei itse ole valpaana,
        on muitaki omituisia juttuja tapahtunu , mut ei jaksa liian pitkä tarina palstalle,

joten voi olettaa
        että kun kauppiaat syyttä asiakkaita varkaaksi voi ollaki että kaupiaan myyjät ovatki itse epäluotettavaia
        joten ASIA EI OLE YKSINKERTAINEN ollenkaan

kysymyksiä herättävä juttu jokatapauksessa,
        KUINKA UUTISISSA noin älytöntä uutista kerrottaan

HUH
        kuka kehtaa enään mennä TUTTUUN kaupaan TUTTUJEN myyjien HYMYILYN KOHTEEKSI

nyt kyllä jo naurataaki
        HAHAHAAAAAAAAAAAAA
        onkohan jolla nyt VIIRANNU PÄÄSTÄ ja pahasti ???????????????????

Onneksi selvisit, olimme jo soittaa ambulanssin...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta minä ostin kaksimpurkkia pilsneri ja makkara lenkin kerran niin kassa laittoi koko pilsnerilaatikon hinnan , kerrankin reagoin, tavallisesti en edes aina tarkasta kuittejakaan jos tuntuu että summa on oikein.

• Anonyymi

Uutinen taisi onkki suuri m o k a
      huh ja heh heh,

nyt ihmiset nauraa

jotkut voi alkaa jopa kiertänään varsinki tuttuja kauppoja , hui kauhistus,

hymy ja ystävllisyys merkitseeki viestiä " olet varas "

heh heh heee,

• Anonyymi
        UUSI

Joulumieltä on ilmassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joulumieltä on ilmassa.

jaaa onko`?

missä se näkyy,

niin no nuorilla perheellisillä tietenki , lapsille kun aina halutaan laittaa viimesen päälle joulu kotiin,
        mutta meidän vanhusten keskuudessa joulu-mieli on jo menneisyyttä, me nautitaan jos saadaan elää rauhallista turvallista joulua ihan vain kotosalla,
        moni haluaa joulunki viettä ihan yksin, kun ei jaksa enään minkäänlaista hössötystä,
        tietenki aina jos lähiomaisilla on pieniä lapsia niin vanuski joutuu sekaantumaan jouluhössötykseen, lapset lapsenlapsineenhan ovat vanhuksellekki kovin rakkaita,
        mutta muut jo täysin yksikseen jääneet vanhukset haluaa elää vain rauhallista turvallista jouluaan ihan yksinki.

meikä ei juhli enään joulua eikä muutakaa , juhlat on juhlittu pitkän elämän aikana nyt se on loppu,
        kuhan jotenki selviää omasta arjesta se riittää yksin jäänelle vanhukselle.
        hyvää joulua teille muille vielä joulun huumassa eläville,

mä nenen nyt, omille asioilleni,

• Anonyymi

Nyt onki ongelma
      kuinka korjata suuri moka

rehelliset asiakkaat ovat taatusti loukkaantuneet
      tututun kauppiaan hymyillessä ystävällisesti,
      ja
      takana päin kauppias sanoo
      varas se on !
      hui kauhistus ,

mitähän hullua suraavaksi keksitään,

mä neuvoisin
      kouluihin pitää palauttaa 10 käskyn oppiaine, heti ala asteelta alkaen, muuten ei yhteiskuntamme korjaanu normalisoidu elämään sivistyneen yhteikunnan tavoin kunnioittain muitaki kuin vain itseään,

• Anonyymi

Aloitus on kärjitys. Ei kaikkien kohdalla epäillä mistään.

• Anonyymi

Uutisointi epäonnistui täysin,
        siitä tuli katsojalle vaikutelma

kun se esitettiin niin että

" tiesitkö hymyily ei olekkaan ystävällisyyden ilmaisu vaan epäillään varkaaksi, "

siitähän ei voinu erehtyä mitä uutistenlukija sanoi,

uskoisin moni rehellinen t o s i k o asiaksas loukkaantuu verisesti, voi olla että alkaa kiertämään kauppaa jossa hymyillään hänelle ystävällisesti

kyllä uutinen meni HUUMORIN PUOLELLE ja pahasti eponnistui täysin.

aika hankala korjata vahinko !

• Anonyymi

KÄRJISTYS.

• Anonyymi

Heh.

Ainahan kaupan työntekijät on asiakkaita tervehtineet ja ainahan henkilökunta on seuraillut asiakkaita, että onko joukossa mahdollisia myymälävarkaita.

Koko asiassa ei muuta ihmeellistä, kuin että joku sanoi sen ääneen.

Ihmeellisintä lie, jotkut vissiin kuvitelleet henkilökunnan tervehtineen heitä tapaamisen ilosta ja riemusta.

Henkilökunta on töissä ja työnkuvaan kuuluu asiakkaiden liehittely, sekä myymälävarkaiden kyttäminen.

=DW=

• Anonyymi

Kiva mennä kauppaan
      mukava seurata kuinka moni henkilökunnasta hymyilee minulle, heh,

kysytäänkö varkaanako pidät ?
      vai hymyilenkö takasi ?
      mitä mieltä olette ?

• Anonyymi

Ehdotus:

Voihan asiakas pyytää yhmyilevää myyjää tai kauppiasta auttamaan ostosten teossa,
      esm.
      " voiko kauppias tulla kaveriksi auttamaan ruuan keräilyssä
      työntään kärryjä kassalle ja auttamaan tavaroitten pakkaamisessa "

kauppiaan ei tarvi takanapäin kertoa että varas se on kun itse auttaa asiakita kassalle asti ja pakkaamisessa,
      sehän toisi uusia työpaikkoja huimasti yhteiskuntaan ,

mielipiteiä ajatuksesta !

• Anonyymi

Kymmeniä vuosia sitten
      kun vartiointi oli vielä uutta ja ihmisten epäluulo kauhee ehkä todellinenki,
      eräässä liikkeessä sanoin nuorelle vartialle,
      voisisitko työntää näitä kärjyjä olis helpompi ketätä ostoksia, heh,
      vartia häipyi kuin pieru saharaan,

rikollisuus on lisääntyny tapahtuu myös vääriä ilmiantoja,
      vartiaa harhautetaan viattoman asikkaan perään ja samalla oikea varas kähmii tavaroita mihin millonki hameisiin tai taskuihin,

semmonenki ilmiö on vuosien aikana nähty,
      voi olla että vastaavaa tapahtuu nykyisinki,
      sääliksi käy niitten työ,

• Anonyymi
      UUSI

Tuleeko jouluPukki teille ,
      uskallatko päästää sisälle ?

MÄ en päästä , menköön naapuriin,

• Anonyymi
      UUSI

Nyt on pakko lähteä asioille,

muistakaa olla rehellisiä tänään kaupassa vaikka myyjät ja kaupiaat teille hymyileeki ja pitää teitä varkaana
      olkaa kiusallaki rehellisiä,
      jospa ne oppisi häpeämään omaa epäluuloaan että kaikki aiakkaat on varkaita ja LOPETTAISIAT HYMYILEMISEN ja ystävällisen
      asiakaitten huomioimisen,
      alkaisvat käyttäytyä normaalisti,
      saisivat hävetä takana päin puhumisiaan ja kaikkia varkaaksi luulemisen,

totuushan on
      itse ovat varkaita,
      jos rehellisiä asiakkaita luulevat varkaiksi,

• Anonyymi
      UUSI

Ihan sama mulle. Ainahan myyjät ovat tervehtineet ja itse samoin, hymyillen. Olkoon tarkoitus mikä hyvänsä niin ei haittaa, tuskimpa ketään muutakaan 70:stä, luulisin. Meille on opetettu mitä saa tehdä ja mitä ei. Toki nykylapsillekin/nuorille, jokin vaan vaikuttaa enemmän kuin opit?

• Anonyymi
        UUSI

ennen oliki kouluissa yhteiskuntaoppia kansalaisista tehtii sivistyneita toisiaan kunnioittavia kunnon kansalaisia,
        siksi suomen kansa onki maailmalla tunnetusti pidetty rahellisenä luotettavana kansan
        mutta tänne on tullu paljon venäläisiä,
        yksiki suomeen tullu venäläinen itse tunnusti että venäjällä kansa ei ole rehellistä
        mutta hän sanoi myös että suomi on erilainen täällä on suomalaiset rehellisiä ja täällä on hyvä siksi asua,
        joten olisko suomeen tullu liikaa venäläisiä ja niillä kun kultuuri on erilainen siellä on oikeesti varkaita,

jotn EI pitäisi omia suomalaisia kaikkia piää varkaana eikä takanapäin levitellä valheita kun hymyillään ja ollaan ystävällisiä, niin sitten takana päin sanotaa varas se on,
        kuinka kehtaa yhteiskuntamme olla NOIN KIERO
        ihmetyttää taitaa kauppiaatki nykyisin itse olla VENÄLÄISIÄ kun alavat kunnolisia ihmisiä pitämään varkaana ,huh,
        sitä se näköjään teettää kun tänne tlee vierasperäistä kultuuri varsinki venäjältä niin varkaudetki lisääntyy ja kunnollin rehellinen suomen oma kansaki kärsii valheista ja panettelu jutuista, aivan kauheeta,
        eikai se muua uta kuin hymyillä takasi siinäpä kauppias sitten miettii pitääköhä asiaks HÄNTÄ VARKAANA kun hymyili ystävällisesti hehh eheh

• Anonyymi
      UUSI

HYMYILLÄÄN KUN TAVTAAN

kivat kaikille varkaille !

• Anonyymi
        UUSI

SOOOSOOOOOOOO, käyttäytykääpä kunnolla ÄLKÄÄKÄ HYMYILKÖ KELLEKKÄÄ se on nimittäin NYT SUURI LOUKAUS asiakasta kotaan, hänet ON TUOMITTU VARKAAKSI ,

muinoin sai syytön jota oli loukattu luulemalla sitä varkaaksi
        voi tehdä rikoilmoituksen
        ilmiantajaa kohtaan
        turhan ilmiantaja joutui rikosoikeudelliseen vastuuseen syytömän ihmisen loukkaamisesta

oikeat varkaat jäi kiini ja ne sai myös rangaistuksen olikohan se sakkoja vai joutuko ne lopulta vankilaanjos jatkoivat varastamistaan,

on tämä maailma vaikea paikka ihmisen elää,

tässä sitä ny seisotaan tumput suorana, kun kouluissa on poistettu
        yleissivistystä ylläpitävä yhetiskuntaoppi

vittu kun meillä on HÖLMÖJÄ päättäjinä,

kasa joutuu hunningolle pöhköjen välinpitämättömien päättäjien takia,
        kun kouluista poistetaan yleissivistystä ylläpiäviä yhteikunalle tärkeitä ainaita,

• Anonyymi
      UUSI

Jos kauppiaat on rehellisiä

ne laittaa v a l v o n t a kamerat joka ikisen hyllyn väliin
      niin o i k e a t varkaat jää kiinni EIKÄ tarvi SYYTTÖMIÄ rehellisiä ihmisiä epäillä varkaaksi,

hulluksi on menny yhteiskunta ,

• Anonyymi
        UUSI

Älä valita sitä et valvotaan, se on kaikkien etu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valita sitä et valvotaan, se on kaikkien etu.

EIHÄN kukaan valitakkaa mutta MIKSI EI laiteta VALVONTA KAMEROITA joka hyllyn väliin saataisiin OIKEAT VARKAAT KIINNI
        vai PELKÄÄTKÖ että sinä jäät kiini jos valvontakamerat laitetaan jokapaikkaan,

mä vaadin valvontakamerat JOKA PAIKKAAN
        jää turhat vääryydet ja TAKANAPÄIN PUHUJAT kiinni itsekki,

mielipide :
        VALVONTAKAMERAT jokapaikkaan MYÖS KASSOILLE !

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

EIHÄN kukaan valitakkaa mutta MIKSI EI laiteta VALVONTA KAMEROITA joka hyllyn väliin saataisiin OIKEAT VARKAAT KIINNI
        vai PELKÄÄTKÖ että sinä jäät kiini jos valvontakamerat laitetaan jokapaikkaan,

mä vaadin valvontakamerat JOKA PAIKKAAN
        jää turhat vääryydet ja TAKANAPÄIN PUHUJAT kiinni itsekki,

mielipide :
        VALVONTAKAMERAT jokapaikkaan MYÖS KASSOILLE !

Kameraoita on tarpeeksi.

• Anonyymi
      UUSI

Meidän kaupassa kaikki kassatytötkin tervehtivät jokaista asiakasta kohteliaasti joten silloin kaikki tietysti ovat varkaista neljä kassaa auki samaan aikaa jä kaikkia asiakkaita tervehditään luulotauti on tauti sekin

• Anonyymi
        UUSI

JOOO siinä nähdään kaikki asiakkaat on varkaita,

heh heh heeeee,
        olipa hyvä keksintö UUTISTEN KEKSIJÄLLÄ

olikohan keksijä täysipäinen vai huumeessa, ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

JOOO siinä nähdään kaikki asiakkaat on varkaita,

heh heh heeeee,
        olipa hyvä keksintö UUTISTEN KEKSIJÄLLÄ

olikohan keksijä täysipäinen vai huumeessa, ?

Minua on kerran epäilty kaipa varkaaksi. Jouduin kuulusteluun !! Että Häpeissivät,

• Anonyymi
      UUSI

Onhan se älytöntä jos juostaan rehellisten ihmisten perässä ja samalla aikaa oikea varas kähmii tavaraa hameisiinsa tai taskuihinsa, semmosta häirintää tapahtuu paljonki että oikea varas höynää valvoja rehellisen asiakkaan poetään ja se oikea varas kähmii sillä aikaa tavaraa ,
      ulkomaillahan se konsti on hyvin yleistä, ikävä kyllä se on valunu myös suomeen
      aina pitäisi hälytyskellojen soittaa jos joku tekee prättömän ilmianno silloinpitäisi ainaki toisen vartian seurata sitä ilmiantajaa ja sen touhuja,

harmi ku pikku suomessa kaikki on alkanu muuttumaan turvattomaksi,
      ihmiset sekoaa
      ihan jo kouluista lapsetki tappavat ja kiusaavat toisiaan,
      mikä suomessa on menny niin pahasti pieleen
      että ihmiset tappaa ja kiusaa toisiaan kuoliaaksi,

• Anonyymi
        UUSI

Lukeeko ihmisellä otsassa 'rehellinen'?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lukeeko ihmisellä otsassa 'rehellinen'?

kyllä tavallaan, jos i k i n ä ei ole varastanu, ja moraali on korkea toisia ihmisiä kunnioittava ja toisen omaisuutta kunnioittava kuten 10 käskyssä opetetaan
        kyllä silloin jo voi nähdä otsassa tekstin REHELLINEN TOISEN OMAISUTTA KUNNIOITTAVA
        ym NORMAALILLE ihmiselle kyylyvaa fiksua käytöstä,
        kyllä se näkyy päällepäinki
        jos joku muuta väöittä ITSE ON VARAS EPÄREHELLINEN

KUTEN
        RAAMATUSSA seki sanotaan

tyhmä sinun komettisi ilmeisesti ITSE OLET VARAS ja siksi luulet että kaikki muutki on ! pöljä oot jokatapauksessa,

ÄLÄ SANO VÄÄRÄÄ TODISTUSTA LÄHIMMÄISESTÄSI seiki on yksi kymmenestä käskystä NORMAALI IHMINEN kunnioittaa tuotaki käskyä !

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä tavallaan, jos i k i n ä ei ole varastanu, ja moraali on korkea toisia ihmisiä kunnioittava ja toisen omaisuutta kunnioittava kuten 10 käskyssä opetetaan
        kyllä silloin jo voi nähdä otsassa tekstin REHELLINEN TOISEN OMAISUTTA KUNNIOITTAVA
        ym NORMAALILLE ihmiselle kyylyvaa fiksua käytöstä,
        kyllä se näkyy päällepäinki
        jos joku muuta väöittä ITSE ON VARAS EPÄREHELLINEN

KUTEN
        RAAMATUSSA seki sanotaan

tyhmä sinun komettisi ilmeisesti ITSE OLET VARAS ja siksi luulet että kaikki muutki on ! pöljä oot jokatapauksessa,

ÄLÄ SANO VÄÄRÄÄ TODISTUSTA LÄHIMMÄISESTÄSI seiki on yksi kymmenestä käskystä NORMAALI IHMINEN kunnioittaa tuotaki käskyä !

Joop, paasaat kuin heikkopäinen.

• Anonyymi
      UUSI

Kuinka on tänään kaupassa käynti onnistunu,
      minkälaisia kokemuksia asiakkailla on tänään,

MONIKO SAI HYMYLYÄ ja HUOMIOTA

miltä tuntui kun tietää että ne hymyt oli vain ilmaisu
      SINÄ OLET VARAS ja EPÄILYTTÄVÄ , heh,

piditkö hymyä ysatäbvällisenä vai loukkaavana epäilynä tikoksesta varas,
      heh,

mä aion sano jos joku mulle hymyilee ystävällisesti sanon suoraan ITE OLET VARAS ja EPÄILYTTÄVÄ ,,, siistäs saa ,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6394
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2636
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2238
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      356
      1806
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1781
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1540
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1432
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1398
    Aihe