Median uutisten mukaan Kimmo Kiljunen jää sairaslomalle.
Nyt alkaa tuntua.että kokoomuksessa olisi Martin Paaso, ym sairasloman tarpeessa.
Persuissa näitä olisi myös useampi kappale.
Rauhoittava lääkitys voisi auttaa aika monta hallituspuolueen edustajaa vaikeimman kauden yli.
Sairaslomien tarpeellisuus.
3
104
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuntuis toi Halla-Aho kaipaavan sairaslomaa tai jotain piristystä
Äijä on kuin nukkuneen rukous.
Huonoin puhemies vuosikymmeniin, - Anonyymi
Paasin ongelmista tänän päivän lehdissä lisää. Tarttis varmaan tehdä jotain tälle henkilölle.
Hakeutua hoitoon tai siirtyä persuihin,jossa saa puhua ja toimia kuten haluaa. - Anonyymi
Suomen poliittinen kenttä on täysin sekaisin. Päättäjiksi on noussut mediapersoonia, julkkiksia ja epävakaita persoonia. Nyt niitetään sitä, mitä iltapäivälehdet ja muu hömppä-ja valtamedia ovat kylväneet vuosikymmenien ajan. Maalla on tämän mukaisesti myös presidentti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244