Mutta rahaa löytyy vaikka kuinka näille Ukrainan porukoille. Vittu mitä sakkia eikö tuo hallitus jo kohta kaadu.
Kuulema 30milj. säästyy kun nuo ensiavut suljetaan.
13
927
Vastaukset
- Anonyymi
Ukrainan apu on tarpeen, se ei kuulu tähän.
Mutta mitä "säästöihin" tulee, se on huijausta. Kun sairauteen pitää hakea apua jostain kymmenien tai satojen kilometrin päästä, se maksaa. Ja se menee potilaan omasta pussista. Että sellainen säästö.- Anonyymi
voi kulta,herrojen säästöistähän siinä on kyse😊💋💋😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki bentso börje toki toki tokiiii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä näytät ihan sairaalta. Olisit edes kammannut hiuksesi
- Anonyymi
vieraat on pidettävä tyytyväisenä,ei sillä ole väliä mitä se maksaa♥️💋💋♥️
- Anonyymi
Oletko kateellinen. Lähde itse somaliksi Afrikaan. Kyllä siinä alahuuli venyy, jos sinne joutuu.
- Anonyymi
Vieraat ensin tekee Jämsä
- Anonyymi
Väärinhän tuo on että heille kaikki työnnetään...
- Anonyymi
Sinä et työnnä ku munkkia ääntä kohti 🤣😅
- Anonyymi
Leikata pystyy kyllä muualtakin kuin terveyspalveluista, kuten esim. yritystuista, puoluetuista, hyvätuloisten lapsilisistä, hevosurheilusta, kansanedustajien kuluista, eduskunnan kerhoista, sekä korottaa esim. kaivosveroa sekä perumalla noin. 4 miljardia maksava junahanke.
- Anonyymi
ei niistä voi leikata,kun herroilla pitää kaikki olla niin komiita miltein upiita
- Anonyymi
Paras ja oikea kirjoitus, kumpa tuokin menisi eteenpäin, tuo kirjoitus, päättäjille.
- Anonyymi
Onko Jämsässä sinimusta liikettä. Haluaisin liittyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473612
- 1053375
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342641Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 271297
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91118