Katsokaas nyt missä mennään. Nainen osti 14 vuotiaalle alkoholia ja antoi hänen juoda luonaan, sitten hän oli sukupuoliyhdynnässä tämän alaikäisen pojan kanssa ainakin kahdesti, eikä saanut tästä tuomiota?
Mitä jos tämä olisi ollut toisinpäin? Aikuinen mies olisi ostanut 14 vuotiaalle tytölle viinaa ja olisivat juoneet sitä yhdessä miehen asunnolla, ja lopuksi olleet sukupuoliyhdynnässä useaan kertaan. Olisiko asia painettu villaisella? Ei takuulla.
Mies olisi saanut raskaan vankilatuomion seksuaalirikoksesta alaikäiseen. Miten tämä asia voi olla näin? MOT ohjelman pitäisi tutkia tällaiset tapaukset, kuka oli tuomaroimassa tapausta, oliko tuomari nainen, niin kuin todennäköisesti on.
Sen jälkeen pohtia miksi naiset ovat erityisasemassa aina oikeustapauksissa, vaikka olisivat rikokseen syyllistyneitä?
Oksettaa tämä sairas Suomen oikeuslaitos.
Tasa-arvoa
9
129
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä sitä ollaan. Viimeiset viisi vuotta on oikeusministerinä ollut nainen, ja tässäkö sen ainoa näkyvä tulos?
- Anonyymi
Tarjosi viinaa ja antoi pesää,mitä muuta murrosikäinen poika voi toivoa.
- Anonyymi
kuule ap nykyään pannaan 12 vuotiaitakin, että missä kohtaa se uutiskynnys ylittyi, sä vaan jäit kiinni :D
- Anonyymi
Kysymys on lain kirjaimen noudattamisesta. Tässäkin tapauksessa tuomari otti lain omiin käsiinsä, mikä on lain vääristelyä. Laki sanoo että laki on kaikille sama. Tuomari rikkoi itse lakia tässä. Lain kirjain ei ole sovellettavissa,
- Anonyymi
Täysistuntoja seuratessa torstaisin on pakko todeta, ettei ole juuri elämäänsä kyllästyneemmän näköistä ihmistä, kuin eduskuntasalin ministerinaitiossa takarivissä, yleensä silmät lähes ummessa nuokkuva oikeusmininisteri Leena Meri. Ensivaikutelma on heti sellainen että joopa joo.
- Anonyymi
No niinpä teki ja aloittaja on kateellinen, kun ei mukaan pääsyt. Niin paljon ottaa kupoliin että asiasta piti tehdä oikein kaksi aloitusta🤣
- Anonyymi
Kolme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolme.
kolmannen korvapuusti ja meni käsitöiksi aapeella :D
- Anonyymi
Mikä tuota valvojaa vaivaa? Se on kuin eu-vaalien lipuntarkastaja, heittää roskiin kaikki ei-äänet. Vain kyllä-äänet hyväksytään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892