Terveisiä pattayan rakkaille... ajatelkaa minua

Anonyymi-ap

"Helsingissä ravintola-asiakkaat ei näy kadulle ja kaikki suosikkiravintolat ovat hyvin kansoitettuja."

Luulempa... että olet vääräsä ... soita minulle, et uskalla ..... hurstin tai srp ruokaka jonoon, resuperse.
By Senssu, 65. Ching Mai (lippa lakkisen kansa)

8

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oltiin aimon kanssa Jorvin sairaalassa samaan aikaan psykiatrisella.
      Päästivät ilta lomalle heti aamu puuron jälkeen nilkka pannan kanssa ettei taas eksytä.
      Edellisellä lomalla noustiin väärään bussiin ja meidät haettiin lopulta lappeen rannasta Kovasen taksilla ja siellä oli kaksi rotevaa mies hoitajaa mukana.
      Viina kauppaan meitä kiellettiin menemästä mutta kampissa seisoi yksi ukko joka suostui haku mieheksi.

      Istuttiin siinä kolmen sepän patsaan jalustalla, oli nätti kesä ilta ja sairaala vaatteet oli mukavan ilmavat takaa varsinkin. Otettiin siinä hieman jallun kanssa metyylifenidaatteja, Concertaa, Equasymia, Medikinetia ja Ritalinia.
      Aimo loihti vielä sen vyö laukusta pullon Resilaria ja kurlattiin lääkkeet Jalluressulla alas. Tinidatsolin kanssa törkiän hyvää!

      En tiedä minkä takia mun taskusta löytyi ketmiini ruiskuja, mutta otettiin kunnon ketkut siinä sitten ja lauleskeltiin molemmat samaa eri biisiä. Aimo kysyi että ei mulla sattuis olemaan Buprenorfiinia? Oli mulla onnex Subutexia, Temgesicia ja buprenorfiini / naloksoni-yhdistelmälääkettä Suboxonea setti...
      En tiiä mikä älynväläys siinä sitten oli ottaa vielä Doksepiinia kun sen kanssa tuppaa lähtemään muisti kun sen nauttii Dantroleenin kanssa...

      Viimeinen muisti kuva oli kun aimo lähti lakittamaan kolmen sepän patsaita sen lippa lakilla seisten mun olka päillä. Herättiin siihen kun päähän sattuu ja katottiin että missähän vitussa me ollaan... Oltiin Sortavalassa murtauduttu kauppaan ja vanhempi rouvas henkilö paukutti meitä pitkällä puukepillä sipuliin...
      Asioilla on tapana aina järjestyä. Ne järjestyy joko hyvin tai huonosti, tai hyvin huonosti kuten meille kävi. Mummo leppyi lopulta ja opasti meidät paikalliseen ravintolaan ehostautumaan...
      https://youtu.be/jo3m2ATiomY?t=54

      • Anonyymi

        Ei ole mitään merkitystä idiootti kirjoitatko välillä siniselläs, oletko nakitettu tai syylittäjä, olet todella rajusti päävikainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään merkitystä idiootti kirjoitatko välillä siniselläs, oletko nakitettu tai syylittäjä, olet todella rajusti päävikainen.

        Mitä sinulla on Senssu ChlangMaita vastaan? Anna pojan kertoa rauhassa seikkailuistaan Aimon kanssa, onhan nuo paljon jännittävämpiä ja vauhdikkaampia kuin Senssun kertomukset vieraista joille hän tekee hunajalohta, hunajanautaa ja poika tekee hunajapannareita kavereilleen naudanpihvihampurilaisten jälkiruokasi ja jopa ammattikokit sanoo että ompas siinä kyllä sellainen tseffi ettei paremmasta väliä!
        Kaikkein tylsimpiä on Simonkylän Sulttaanin sairaalakertomukset ja prognoosit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinulla on Senssu ChlangMaita vastaan? Anna pojan kertoa rauhassa seikkailuistaan Aimon kanssa, onhan nuo paljon jännittävämpiä ja vauhdikkaampia kuin Senssun kertomukset vieraista joille hän tekee hunajalohta, hunajanautaa ja poika tekee hunajapannareita kavereilleen naudanpihvihampurilaisten jälkiruokasi ja jopa ammattikokit sanoo että ompas siinä kyllä sellainen tseffi ettei paremmasta väliä!
        Kaikkein tylsimpiä on Simonkylän Sulttaanin sairaalakertomukset ja prognoosit.

        Toki poika saa kertoa rauhassa ja kertoohan hän.

        Sekin on hyvä asia että joku jopa niitä lukee ja kokee ne jännittäviksi, näin Pattayan rakkaiden tarpeet poika tyydyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki poika saa kertoa rauhassa ja kertoohan hän.

        Sekin on hyvä asia että joku jopa niitä lukee ja kokee ne jännittäviksi, näin Pattayan rakkaiden tarpeet poika tyydyttää.

        Vantaan asukkaiden selkärankareuman lääkkeiden kelakorvattavuus tulee toki ilmoittaa Pattayan matkailusivustolla, kuin myös alustava arvio korvauspäätöksestä, jotta asia tulee huomioitua Pattayalla turistien ja asukkaiden keskuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vantaan asukkaiden selkärankareuman lääkkeiden kelakorvattavuus tulee toki ilmoittaa Pattayan matkailusivustolla, kuin myös alustava arvio korvauspäätöksestä, jotta asia tulee huomioitua Pattayalla turistien ja asukkaiden keskuudessa.

        On huomioitu ja aiheuttanut asukkaalta arviolta 10 metriä huomiota, sekä matkailemattomilta turisteilta ehkä sata metriä yhteensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On huomioitu ja aiheuttanut asukkaalta arviolta 10 metriä huomiota, sekä matkailemattomilta turisteilta ehkä sata metriä yhteensä.

        Ei muuta kuin heitä uutta stooria Pattayalta kuvineen niin päästään jutun juuren kiinni, vai mitä olet täällä itse toimittamassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuta kuin heitä uutta stooria Pattayalta kuvineen niin päästään jutun juuren kiinni, vai mitä olet täällä itse toimittamassa?

        Jutun juureen, hauskaa ja että vallan kuvineen, kyllä sulla on jutun juurta muutenkin toimittaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1717
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1288
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      51
      792
    7. 69
      778
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      725
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe