ÄSA ei ilmoita tarkkoja ehtoja vuokra sopimuksessa.Sopimuksessani lukee selvästi:LÄMMITYS JA VESI kuuluu vuokraan.Olen asunut 01.08.2023 lähtien maan tasolla ihan terveys syistä.Olen hieman ihmetellyt sähkö laskujani n.30e/kk-146e/kk.Sähkökeskuksessa on sulake lattia lämmitykselle,n vuosi sitten ÄSAn huoltohenkilö sanoi sen olevan rele joka ohjaa kulutuksen taloyhtiön mittariin.Oli lattia lämmitys päällä ja sammutin ko. sulakkeen,lämmitys termostaatin valo jatkoi palamista.Tämä n. vuosi sitten;sulakkeet on merkattu pahvilapuilla jotka voikin olla miten sattuu.01.12.2024 hajosi pääkytkin ja Ääneseudun Eneergian valan tehnyt sähkäri korjasi vian,kysyin lattia lämmityksestä ja tuli vastaus;sinä maksat LÄMMITYKSEN.Siitä alkoi sota ÄSAn kanssa,Nyt ne on jo vääntäneet ko. lämmityksen mukavuuslämmitykseksi!!Ei lämpiä enää lattia eikä poista liesituuletin kosteutta kylpyhuoneesta ,vaikka se olisi huoneiton kannalta hyvä.Minä menen loppuun asti ja kertokaa tutuille että se mukava lattia on pirun kallis,sammuttakaa se.pun nroni on 0451890237 jos jotain kiinnostaa.os. televankatu äänekoski
sopimus teksti
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62755